dag dames. Ik lees al even mee, maar klets ook graag mee. Demi84, 29 jaar, 2e kindje, nod op 19 mei. Zit vandaag op 7 pdo en heb heel stom al een test gedaan. Hoe stom haha. Maar goed, gewoon even afwachten tot het weekend!
Hoi allemaal al kom nu pas weer spieken al 2 dagen positieve ovutest! Deze maand dus weer een kortere cyclus blijkbaar! Kan iemand mijn nod aanpassen!! NOD INPLAATS VAN 29 MEI WORDT 27 MEI. Flink aan de klus hier dus spannend!!!! Succes allemaal!!
EmJo wat spannend zeg. hopelijk wordt ie de komende dagen donkerder. Ik duim voor je... Zit ook braaf op het wachtbankje en kan de dagen wel wegkijken... Pffff duurt lahaaaang. Zit nu op 5dpo dus ik mag nog ff. Haha. Vandaag al wel de hele tijd ongi gevoel en wat winderig... KAn dit een teken van innesteling zijn?? Of is 5 dagen erg vroeg??
Hoi meiden, Ik kom hier ook gezellig meekletsen (als dat mag ) Ik ben 28 jaar en de wens voor een kindje begon vorig jaar ineens toch wel erg groot te worden. Eerst bij mijn man, daarna bij mij Ik ben al een tijdje gestopt met de pil, maar deze ronde zijn we er voor het eerst 'echt' voor gegaan. Mijn NOD is 17 mei. Heb al een testje gedaan vanmorgen (9dpo), kon me niet inhouden, was te nieuwsgierig. Uiteraard negatief, maar het rare was dat ik wel bepaalde kenmerken (gevoelige borsten, beetje misselijk) e.d. had, maar die verdwenen afgelopen weekend ineens. Dus het zal wel niet raak zijn en ws duurt het ook allemaal nog wel een tijdje (daar stel ik me iig maar op in). Leuk om hier mee te lezen en mee te kletsen!
Lastig, maar volgens kunnen dat symptomen van n innesteling, eisprong, beginnende zs of n naderende ongi zijn. Dat lijkt allemaal op elkaar....Bij mij wel ieg. Succes met wachten! Spannend!
Ja meiden zo spannend allemaal en het wachten duurt zooooo lang. Mijn nod is zondag. Symptomen blijven aanhouden dus ik hoop dat dat positief is. Gevoelige/ pijnlijke/ grotere borsten, af en toe steken lies/ eierstok en menstruatie krampen, dikke witte afscheiding en ik dacht een metaalachtige smaak te proeven. Succes met wachten meiden XXX
Ik kan dus niet meer slapen. Dochterlief werd net wakker en ligt nu tussen ons in omdat ze echt klaar wakker is. Ik nu dus ook. Vandaag komen mn testjes binnen van zwanger en kids. Alleen nog mijn ei afwachten en dan op het Wachtbankje plaatsnemen. Wat duurt het lang zeg!
Elke maand weer klachten maar het is voor het eerst dat ik last heb van obstipatie .... Sinds eergister geen drol meer kunnen leggen.... 😱 En het rommelt en het doet en heb ook last van winderigheid. Blegh! Durf niet te hopen maar soms....
Wat een gespannenheid al bij iedereen! Hier 3dpo en ben nog aardig relaxed. Hihi. Succes met wachten allemaal. Maar veel leuke dingen plannen, dan gaat de tijd iets sneller
Echt spannend allemaal! Emjo: duim voor je dat hij positief is!!!! Mamma32: tijdens mijn eerste zs had ik de eerste weken ook enorm veel last van obstipatie. Dus zou best kunnen....... Hier nu 4 dpo dus nog een tijdje geduld hebben. Heb wel wat testjes in huis, maar die doe ik pas op of na NOD. Zou wel wat zijn als ik dan een posi test heb, de dag na NOD vieren we m'n moeders verjaardag met kids en kleinkids.
@EmJo, spannend! Hoop voor je dat de testen oplopen. Ik heb dezelfde symptomen als bij mijn eerste zwangerschap de eerste weken, steken links (eierstok/baarmoeder). Die steekjes waren toen voor mij de bevestiging al voor de test omdat ik me nog nooit eerder zo had gevoeld. Maar nu ik weet hoe zwanger zijn voelt of kan voelen praat ik mezelf echt alles aan. De conclusie is dat dat wachtbankje maar stom is...
Vannacht om half 4 wakker geworden en daarna gelukkig wel weer kunnen slapen maar vanaf half 6 klaar wakker en niet meer kunnen slapen, poehhh nu heel moe op me werk. Zit nu 5 dagen voor nod, spannend symptomen blijven nog aanhouden.
Damn, pijn in m'n onderrug en of dat nou door de obstipatie komt of...?? Wil ook geen paracetamol nemen omdat dat ook weer alles vast houdt pffff. Werken tot 17u zo geen zin. I hate wachtbankje
Haal straks ff roosvicee laxo, dat is pruimensap en mag je gewoon nemen. Even een paar glazen en je poept als een treintje