NOD lijst 16 mei t/m 31 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamma32, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Het is echt heel vervelend dat wachten he. Heb er ook last van hoor!
    Succes!

2. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    zojuist negatief getest. Had het ook wel verwacht. Ik vind het nog steeds erg vroeg, 6 dagen voor NOD. Maar ja, als het er staat, ga je dat doen :)

Ik wacht nu mijn NOD af van 20 mei en dan zien we wel verder. Als het dan ook negatief is, is de teleurstelling misschien wel iets minder groot. ;)

3. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Ah jammer Kairi. Maar is idd nog erg vroeg, kan nog alle kanten op!

4. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer kairi hoop 20 mei op beter nieuws!

5. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Vanmorgen helaas rood gezien en flinke temp. daling, maar aan de andere kant wel fijn dat we nu weer verder kunnen. Dit was sowieso mijn eerste cyclus na de miskraam, waarschijnlijk zonder (goed) ei. Ik schuif door naar de volgende ronde. Veel succes iedereen!

6. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen...
    Jeetje, de eerste rode dames zijn gespot. Balen meiden!
    En zo vroeg al ook....

Ook al een paar tester zag ik... Spannend!!! Het gaat nu echt beginnen....

Hier al een paar dagen een "zwaar" gevoel in m'n onderbuik. En gister ineens... Vocht uit 1 tepel... WTF???
    Ik heb dat sowieso vrij lang gehad maar het was weer bijna weg. Gister toch ff checken en ja hoor, dikke druppel... Hmmm

Ik moet nog een week...

7. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0

Jammer Kairi... Maar het is inderdaad nog erg vroeg dus kan nog alle kanten op.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je bedoelt wij samen? Wanneer is jou nod?

Ja leuk he! Nog 7,5 week! :D

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Spannend meiden!!

@trouwen, meiden ontzettend veel genieten op die dag!! Het is zoiets moois!! Vandaag zijn wij drie jaar getrouwd en zou eigenlijk ieder jaar wel een bruiloft willen ;)

@hier een wervelende week achter de rug
    Gisteren Sv begraven.. heel mooi was de dienst maar ook heel vermoeiend. Maar het is goed zo.
    Zaterdag en zondag nog wel de puf gevonden om te klussen maar was maar twee keer dus ben benieuwd. Ook benieuwd of ik straks kan wachten met testen :)

Voor de meiden die rood hebben gespot.. balen meiden. Ook al is het te vroeg, dan weet je wel waar je aan toe bent..

Voor de rest wens ik heel veel Roze!!! :)

10. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je had het over verschillende testen, daarom zei ik 'allebei'. Mijn NOD is de 20e.

Ja, nog 7 en halve week. Bijna alles is geregeld nu. Ik heb er helemaal geen stress om. Dat zwanger worden echter... ;)

Bedankt meiden voor de steun. Ik hoop dat mijn hcg gewoon nog te laag is. :)

En jammer voor degenen die al weer rood gespot hebben. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen? Blijft toch vervelend...

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zooo mijn test vanmorgen was wit, net geprikt op hcg. Ik kan gewoon volgende week zelf testen yay:D

12. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meiden die negatieve testen, maar het is ook nog erg vroeg dus wie weet.

Mijn nod is zondag dus ga denk ik pas zondag testen

13. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Motherlove76 mijn eerste cyclus na miskraam was lang 46 dagen daarna pas regelmatig. Zit nu in ronde4 na mk. Geef je lichaam even de tijd om te herstellen x

14. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Sterkte in de volgende ronde voor de meiden die ongesteld zijn geworden :(

Ik word hier helemaal gek, ik praat mezelf continu symptomen aan. Ik wil het gewoon zo graag. Het gemis van mijn mk eind maart is nog zo groot en ik voel me zo leeg van binnen dat ik hoop dat het nu weer raak is. Afgelopen 2 zwangerschappen vrijwel direct zwanger dus heb goede hoop maar je weet het niet.

Tot nu toe steekjes aan de linkerkant en pijnlijke borst. Maar vorige maand dag voor NOD helemaal natgelekt uit m'n borsten. Het hoeft dus helemaal niks te zeggen...

15. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je dat je je uitslag van de hcg al weet??

16. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Bah nu al meiden op rood.

Voor degene die gaan trouwen, verl plezier en geniet van de mooie dag.

Ovutesten; ik gebruik de diptiek van sensitest.
    In een potje maar vind ze wel fijn en niet duur.

Hier vertrouw ik niet op positief omdat ik te vask voor de gek ben gehouden door m'n lichaam.
    Mocht ik roze kleuren dat is dat natuurlijk welkom maar ik ga liever uit van het slechte, kan het alleen maar meevallen.
    Ik test pas de 21e heb 2 kV testen.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh zo, nou ik ben er nog niet uit wat ik doe:p ik wacht nog af:p

Ja trouwstress ook niet, baby stress is ook veel minder;)

18. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Hier net een testje gewaagd... Negatief hoor.
    Misschien te vroeg (18e nod).. We wachten maar weer af

19. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Mag ik ook op het lijstje? 22 mei NOD. De eerste "echte" ronde waarin we gaan voor een brusje voor ons zoontje. Ik ben 29 jaar.

Of moet ik het lijstje zelf even aanpassen? :D

20. Anique87

Anique87 Lid

26 jul 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Dames, ik wil ook graag op de lijst! Anique87, 26 jaar, 28 mei nod, 1e ronde en 2e kindje.. Zo bizar.. Ik had uitgerekend dat ik 26 april mijn eisprong had dus las mee bij 1-15 mei nod topic.. Ik bleef maar negatief testen en snapte er niks van want voelde vanalles.. Een ovulatietest gedaan en die was zo positief als wat!! (Voor de zekerheid ook maar een zw test omdat een ovu ook op hcg een reactie kan geven maar die bleef wit) nu heb ik dus een cyclus van ongeveer 55 dagen.. Nou nu maar afwachten tot 28 mei.. echt een bizarre wending. Pff zo onhandig een mega onregelmatige cyclus!

Deel Deze Pagina