Meiden op rood wat vervelend. Nieuwe ronde nieuwe kansen, hij gaat op roze! Ik heb al een paar dagen verschrikkelijke buikpijn en hoofdpijn. Alleen mijn ei moet nog komen..
Wat zijn er al veel meiden op rood. Kairi nou aanleiding van jou vroege test heb ik er ook al 1 nu gedaan, en die was ook negatief. Maarja me nod is pas over 6 dagen... dus ik wacht rustig af. Nouja rustig
Ja de ene keer wat erger als de andere keer. Maar het is nu wel over dus we wachten gewoon maar af voor de rest voel ik helemaal niets.
Mijn progesteron was 3 of 4 dpo, 27. Vrijdag afspraak met de gyn. Ik wil dan graag nogmaals progesteron laten prikken om te kijken of het te snel daalt. Ik verwacht niet dat ze daarmee akkoord gaan. Hopen dat het andere ziekenhuis ons wel wil helpen...anders houdt het gewoon op. Dan maar hopen dat de natuur ons nog gunstig gezind is binnen 8 maanden...
En een kliniek als geertgen? Ik wil zelf ook overstappen, bij ons reageerden ze op progesteron alsof ik iets idioots zei.
Hallo allemaal! Naam: Denise (jijeniksamen) NOD: 26 mei Leeftijd: 34 jaar Ronde: 1 Kindje: 3e Ik heb vanaf de eisprong een zeurderige buik en heel moe. Ik kan me werkelijk waar niet herinneren hoe het ging in het begin van mijn vorige zwangerschappen. Dat is zolang geleden! (Kids zijn nu 13 en 15)
@rozijn, ik hoop het Maar bij mijn eerste zwangerschap had ik voor nod bijna geen symptomen dus het zegt niks dat je bijna geen symptomen hebt. Succes met wachten
Nu al rood op de lijst, wat balen zeg voor jullie! Mijn NOD is pas eind van deze maand, maar ik hoop dat het eerste roze zich al snel voordoet. Iemand tips om de wachtweken zo relaxed mogelijk door te komen?
@Meiden op rood: Bah balen zeg! Ff een dagje in mineur en jezelf verwennen en dan opstaan en weer doorgaan! @Trouwen: Trouwen is zooooooo leuk (vind ik) ik had de dag van mijn leven alweer 5,5 jaar geleden ik voelde me echt een prinsesje @Smnee: Was het testen nog vanwege je miskraam of een andere reden? Oh ik lees het al! @Symptomen voor nod: bij mijn eerste had ik totaal geen symptomen had ik nog 2 dagen voor dat ik positief testen keihard bij mijn mama zitten huilen omdat ik er zo klaar mee was. Was de laatste ronde utrogestan en daarna zouden we doorgaan naar iui en had daar totaal geen zin in .nu bleek dus juist die huilbui en symptoom te zijn schijnbaar hahahaha en bij de 2e heb ik 5 dagen voor nod redelijk knal getest in de avond en die test deed ik omdat ik de koffie vies vond hahahahah (had ik nl in 1e zwangerschap ook) en ik had melkafscheiding uit tepel. Maar verder ook geen symptomen. @Hier: Nog geen ei gespot hoop wel dat hij snel komt zodat ik direct weer een normale cyclus heb. Zou prettig zijn.
Meiden op rood. Balen zeg, hoop dat het snel raak mag zijn. Hier wordt ik gek van het wachten. Nod op 22 mei maar afgesproken met man lief om te wachten tot 26 mei om te testen. We zijn dan lekker er vakantie en zouden we even kunnen gillen zonder dat je iemand kent. Aardig wat sypthomen die ik herken van mijn vorige zwangerschap wat uit is gelopen op een miskraam. Duizelig, veel trek, steken onder in mijn buik en bij vlagen kotsmisselijk.. misschien toch eerder een testje doen? ?
Trouwen.. Suuuuper leuk! Gefeliciteerd.. Ik hoop dat 4 juli een mooie dag wordt! Voor de mensen in het rood.. Echt vervelend, succes de volgende ronde! Voor de neg.testers... Balen, maar het kan nog alle kanten op! @Hier.. Nog steeds een opgezette buik en lichte krampjes. Wel heb ik last van afscheiding, terwijl ik daar eigenlijk nooit last van heb zoveel dagen voor mijn menstruatie. Probeer echt rustig te blijven, maar heb gewoon last van hartkloppingen van de spanningen! Hihi
Kwam ff spieken of er al roze op de lijst staat... maar helaas, alleen nog rood jammer dames! Balen weer...
jeetje, even weer bijgelezen. Gaat snel zo! Leuk hoor, trouwen! Veel plezier alvast! Meiden op rood: jammer! Op naar een succesvolle ronde! Hier ook spannend. Nog 4 dagen voor nod. Tenminste, dat denk ik. Ik heb nog geen ovu testen gebruikt. Normaal gesproken we redelijk gelijk. Maar begin nu te twijfelen. Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad. Misschien heb ik het daarom verkeerd ingeschat. Nog maar even wachten tot zondag (of iig vrijdag haha). Succes iedereen op t stomme wachtbankje!!!
OMG! Ik ben bij het minste geringste aan het "janken" help!! Zelfs bij het journaal van dat gedoe in Turkije..... Een flinke bord met eten opgegeten ml vroeg "waar laat je het" en daarna nog zin in snaaien.... en ff een paar zure aardbeien stengels gesnaaid .... Mn borsten zijn naar mijn idee iets voller.... maar weet niet zeker. Onderbuik nog steeds gevoelig met steken.
♡ NOD-Lijst 16 t/m 31 Mei 2014 ♡ 16. MommyLife, 22 jaar, 6e ronde, 2e kindje Bilie, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje screamxme, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje 17. Superhuman, 24 jaar, 2e ronde (na mk), 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, 10e ronde, 2e kindje EmJo, 34 jaar, ronde 20, 2e kindje 18. Bubblez, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Mama Jlyn, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje MamaSmurf, 32 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Lizzy1987, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lot911, 33 jaar, 8e ronde, 2e kindje 19. Loesje86, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Silverwings, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Babybanjo, 40+, 4e ronde (na mk), 3e kindje DanielleJ, 32 jaar, 7e ronde, 2e kindje Jacky86, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Mamma32, 33 jaar, 4e ronde, 2e kindje Demi84, 29 jaar, 2e kindje 20. Tries123, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje MyNameIs, 26 jaar, 7e ronde, 2e kindje Morgenzon, 26 jaar, 2e ronde, 4e kindje Loesje9, 26 jaar, 3e ronde na 2e mk, 1e kindje Motherlove76, 37 jaar, (1e na 2x mk), 2e kindje Kairi, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 21. Smnee, 22 jaar, 21e ronde (1e na 2e mk), 1e kindje MMM Ior, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, 4e ronde, 4e kindje Diaantje1985, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Kruiwagen, 1e ronde Foekje, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lix, 31 jaar, 13e ronde, 2e kindje Rozijn, 27 jaar, 7e ronde, 2e kindje 22. Gigii, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Setnil, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Dyson, 27 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje Annemie, 33 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 1e rode, 2e kindje 23. LinsyVH, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Nonie, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje Ireen83, 30 jaar, 2e ronde (1e volle), 2e kindje Ukkie1985, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje AugustusMama, 29 jaar, 13e ronde (3e na mk), 2e kindje LaLaS, 24 jaar, 7e ronde, 1e kindje Juul83, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje Bloesem, 33 jaar, ronde 13, 3e kindje Meissie86, 27jaar, 4e ronde na mk, 1e kindje 24. Toeteke, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Reckless, 34 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lola1982, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Ailya, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje Blije mama, 34 jaar, 1e ronde (na mk), 3e kindje Zeeuwse, 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje gelukkigemoeder, 27 jaar, 2e ronde, 3e kindje Marley83, 3e ronde, 2e kindje 25. Lindsey89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Wensje88, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje Brondy, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje 1Hanneke, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje oOmonaOo, 27 jaar, 4e ronde (1e na mk), 2e kindje Key, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje brunette85, 28jaar, rondes niet geteld, 1e kindje 26. Anne2408, 34 jaar, 4e ronde (na 2e ma), 1 kindje Haagsmeisje, 30jr, 1e ronde, 1e kindje 27. Diamondgirl, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 11 (ronde 7 na MA/mola), 1e kindje Momma, 29 jaar, 5e ronde, 1e kindje 28. Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lizanne84, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje Anique87, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 29. Pinkpanter, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Charmedknorrie, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje 30. Sharon01, 25 jaar, ronde 13 na MA, 2e kindje XBloempje, 2e ronde, 2e kindje Diesdiemdocet, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje. 31. Zonnetje04, 31 jaar, 9e ronde, 2e kindje MissT, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos Lucky star, 19 jaar, 8e ronde (1e na mk), 1e kindje Bbtje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Iez, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje esklessebes, 30 jaar, ronde 4/5, 1e kindje ♡Zwanger♡ Noralie87 Totaal: 82 ♡Zwanger♡ (1), Ongesteld (4), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR: naam, leeftijd, ronde, kindje. Dus niet quoten of kopiëren, dat gaat niet!
Oooh balen zeg dat er al rood is!!! Succes meiden in de volgende ronde! @ trouwen ik vond het echt geweldig!!! Heel veel plezier meiden!! Hier nu 3 dpo..... pffffd zullen we anders doen hokus pokis pilatus pas ik wou dat het eind mei was!
ellendig he dat wachten, ik ben maandag vrij en denk dat ik er dan maar een test tegen aan gooi. Mocht hij nega zijn hoef ik me tenminste niet druk te maken dat ik nog naar werk moet.
Hier even een berichtje vanaf mijn werk vakantie.. Heb het veulte druk om ergens over na te denken! Best lekker.. Dames op rood, balen!! Succes in de volgende ronde..
Wow wat veel reacties! Ik ben nieuw op de forum, vandaag aangemeld! Ik weet niet zeker hoe zo'n forum in zijn werk gaat, ik heb nog nooit aan zoiets deelgenomen. Dus ik probeer maar wat! Kan ik ook op de lijst gezet worden? Ik ben Jessica, 24 jaar, 3e ronde, 2e kindje & mijn NOD is 21 mei. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen Alvast bedankt & veel succes dames! Liefs xo