NOD lijst 16 mei t/m 31 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamma32, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel lief alle reacties op het trouwen :) Ik heb er erg veel zin in. Ben helemaal blij met mijn prinsessenjurk :p

Heb ik hier zowaar per ongeluk meiden aangezet tot vroeg testen? Oeps...

Vandaag sprak ik een collega en ik zei dat ik me licht in m'n hoofd voelde af en toe en moe was. Vroeg ze direct: je bent toch niet zwanger? Uuuh... dat weet ik dus nog niet. Hoop het zo.

Hokus pokus pilates pas, Ik wou dat er in ieders buik een lief klein baby'tje aan het groeien was :D

2. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

👍😊😀

3. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Hoi meiden.
    Ik zou ook graag op het lijstje staan. Mijn naam is josien en ben 33 jaar. Nu bezig met de vierde ronde voor het eerste kindje. Mijn nod is 21 mei.
    Hoewel we er niet heel "actief" ermee bezig zijn, ben je toch iedere maand zo tegen het eind benieuwd. Ik vind het leuk om te lezen dat er meer mensen tegelijk met hetzelfde bezig zijn. Succes komende tijd ;)

4. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Wat lief!:)

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Pppff, hier nog steeds zere borsten... Maar ik begin heel lichte krampjes te voelen.. Ik denk, dat ik weer een ronde kan wachten:( gruwelijk frustrerend.

Nu maar wachten tot de pijn in mijn borsten afneemt. Dan weet ik wel weer genoeg:(

6. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja, als ik dan toch doe alsof ik kan toveren, doe ik het gelijk goed. Hou niet van half werk :D

@Bubblez: wat frustrerend. Maar er is nog een beetje hoop toch?

Gisteren ben ik gaan shoppen voor versiering voor mijn trouwdag, omdat ik best wel creatief ben maak ik veel zelf. En ik zag muziekdoosjes met een trekkoordje. Ik heb er eentje gekocht... :) Waar ik t.z.t. een knuffeltje omheen ga naaien als ik echt zwanger raak. Jeetje, wat kan een mens soms hyper zijn... :p

7. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

WAt balen dar er al mensen in het rood staan! Succes in de volgende ronde!

Trouwen: wat leuk!! Geniet lekker van deze dag als het goed is doe je het maar 1 keer!!!!

Hier al 2 dagen niet lekker, hoofdpijn, zere borsten, rugpijn, steekjes in de buik, obstipatie en gigantisch misselijk!
    Geen idee of de griep momenteel weer in de lucht zit maar weet wel dat ik me vorige maand niet zo slecht het gevoelt tijdens het wacht bankje!

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het zij niet dcht krampen maar meer kleine stekende kriebeltjes.. En ik heb wat last van obstipatie realiseer ik me nu..

Er is nog wel wat hoop, maar ik vrees gewoon dat het niet lukt.. We zullen zien, zondag is m'n nod..

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Pfffff ik had bedacht deze eerste ronde na stoppen met pil nog niet aan ovu testen te doen etc maar pfffffff wordt nu best een beetje gek van mijn hoofd die blijft maar denken zou t eitje bijna komen? Is hij al geweest.... Pffff

10. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehh lig weer wakker in bed al de derde nacht, hoop dat ik zo nog wel kan slapen. Wekker gaat om half 7 :(

11. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    👍👌👌😁😄

12. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    G'morgen. Zere borst, steken asn de zijkant ervan.
    Opgezette buik. En 1 zwaar nare levensechte droom...
    Als ik er aan denk kan ik zo weer janken.
    Nog 4 dgn

13. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    die nachtmerrie s kunnen echt een symptoom zijn!

14. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Zaterdag is mijn nod. Geen duidelijke syptomen hier. Droom alleen erg veel sinds drie dagen. Ik word in de nacht vaak wakker en als ik weer in slaap val ben ik weer aan het dromen. Gisteren dacht ik rugpijn te hebben maar dat trok snel weg. Kan een syptoom geweest zijn van een aankomende menstruatie.

15. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Trouwens mijn banner klopt niet. Zit nu op mijn mobiel dus ik zal het later wijzigen.

16. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Steken in onderbuik en lies blijven of komen steeds terug.
    Ook last van pijnlijke gewrichten vooral last van vermoeide benen en mijn bovenarm kan ik bijna niet optillen. Gevoelige tepels ook vooral als de douchestraal eropkomt is het erg pijnlijk

17. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen! Hier geen steken of pijnlijke borsten. Vandaag op 6 dpo.
    Zijn er nog testers vandaag?

18. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië

Bah ik had ook echt een shit droom!
    Wakker geworden met 1 pijnlijke borst
    Ben verder echt nog kalm wat wachten betreft!

19. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat een dromers vannacht! Ik had het de nacht hiervoor ook heel erg. Vreemd he..

Ik heb vanmorgen nog maar een testje gedaan. Gister was hij echt wit maar nu denk ik toch een vaag streepje te zien...!!
    Hij is niet heel duidelijk maar je hoeft ook niet te turen enz.
    Zou het dan toch?

20. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Lukt het om er een foto van te maken of zie je hem dan niet?
    Een streep is een streep. Wij mogen de komende dagen ff flink aan de slag.

Nachtmerries kunnen ook een symptoom zijn. Toen ik zwanger was had ik continu last van levensechte dromen

Deel Deze Pagina