ah zo'n mooie dag vandaag, allemaal roze! gefeliciteerd meiden en smnee wat balen zeg, 9 dpo al ongesteld? pff heelveel succes in de volgende ronde, had het je zo gegund! @hier, 3dpo nu, ik denk echt dat het niets is geworden deze ronde na de miskraam. kan iemand me wat hoop geven? is het mogelijk na alle lichamelijke tegenvallers deze maand? we hebben denk goed genoeg geklust 1 dag voor eisprong? mijn vriend en ik hebben echt het idee dat het een verloren ronde is
Ladies heb zojuist een besloten clubje geopend voor meiden in ronde 1 t/m 12. Is toch iets fijner om over bepaalde zaken in besloten kring te praten dan op een openbaar forum wie erbij wil mag hier reageren of een pb sturen
1dag voor de eisprong is toch perfect? Volgens onderzoeken is gebleken dat vóór de eisprong vrijen juist meer kans geeft dan op de dag zelf
Lucky star, ik heb de vorige ronde ook een miskraam gehad. 3 dagen voor de eisprong geklust en nu ben ik zwanger! Geeft hoop!! balen, smnee. Ik had het je zo gegund na alle drama. gaan er morgen nog mensen testen?? Hopen op meer roze!!! hier net een cv gekocht voor zondag. Ml wil het op een schermpje zien staan haha. Ook logisch na vorige ronde. Nog 2 dagen wachten op meer hcg.
Oh ik wil dr ook bij! key! Smnee knuf meis Mooi roze! Gefeliciteerd!!!! Hier vond ik npg n ovu test bijna over datum (zo oud alweer hahaha) maar ff gedaan en hij zit tegen t positieve aan dus dat wordt klussen!
Jullie zijn uitgenodigd ladies @gelukkigemoeder wat mij betreft mag je erbij hoor! Wel handig om ook een beetje een ervaringsdeskundige in ons midden te hebben
Hey meiden, ontdek nu pas dit topic... Mag ik er nog bij? NOD op 25 mei, derde ronde, eerste kindje en ik ben 30 Succes allemaal voor degenen die nog wachten!
Word gek op dat wacht bankje!! Moet nog 8 dagen wachten maar volgens mij houd mijn lichaam mij gigantisch voor de gek!!!
Gefeliciteerd zwangeren!!! Balen smnee!!!! Ik zit op 5dpo. En heb zo'n raar gevoel achter mijn schaambot... Doet soms zelfs een beetje zeer. En ik ben moeeeeeeee Maar ik ben wel jarig vandaag 28 lentes jong alweer. Mag in de lijst wel worden aangepast.
Wauw, al een aantal zwangeren! Gefeliciteerd! Dacht aan het beging van de lijst te zitten, maar ik ben bang dat ik naar de volgende lijst door mag schuiven.
Ik ben op werk en ik heb zo een last van lage rugpijn. Maar geen ongie?? Normaal heb ik gelijk dat mijn ongie doorbreekt als ik eenmaal rugpijn begin te krijgen. De laatste keer dat ik rugpijn had zonder ongie was ik zwanger. Werd helaas een miskraam. Dit maakt het nu wel spannend.
Ik ging even kijken hoeveel mooie roze namen deze lijst op de eerste dag al had en zie ineens je berichtje key.. Mag ik er ook bij?