Ik belde vanmorgen mn schoonouder die in Frankrijk zitten en moest samen met mn schoonma huilen om het goede nieuws. @lot911, kijk het deze dag aan en doe morgenvroeg nog een test. Jank ff lekker uit dat werkt altijd maar doe morgen een test meis, bloeding zegt niet altijd gelijk dat de rode zee voor de deur staat.
@Lot, dikke knuffel, niet leuk als je ineens bloed ziet. Het zegt nog niets. Je baarmoeder is beter doorbloed, dus kan er snel een adertje knappen. @Lucky star, canarische eilanden is heerlijk. Ik ben verliefd op tenerife. Zelf vinden wij parque santiago IV erg mooi. Zijn daar nu 2x geweest. Laatste x nabr een ander complex maar de volgende x toch hier weer heen.
Dames heel graag jullie ervaring met tarwekiem olie! Zijn er ook ta leren en wat is beter?? Als het deze Ronde niet raak is wil ik in ronde 6 het gaan proberen! Hangt natuurlijk af van jullie reacties en adviezen! Alvast bedankt!
Hier hetzelfde gisteravond. Het deed zo'n pijn! Heb pcm moeten nemen tegen de pijn. Nu gelukkig wat afgezakt......
Oneeeee mijn kwaaltjes zijn allemaal aan het minderen! Pijn in mijn buik en lies zijn nog wel aanwezig! Denk dat ik volgende week gewoon ongi ga worden 😔
@momma! Ik ben 3 weken geleden begonnen met tarwekiemcapsules en hoop volgende week het resultaat op mijn test te zien nog geen idee dus of het werkt.
Ik ben ermee beginnen na m'n eisprong samen ovu testen en nu is het raak. Ik blijf het slikken tijdens m'n zwangerschap.
Lot ik hoop echt dat het gewoon goed blijft gaan! Lees idd vaker hier dat sommigen bloedverlies hebben tijdens zwangerschap, een vriendin van me had het ook. Is allemaal goedgekomen maar ik snap dat je heel erg schrikt!
Echt allemaal bedankt voor de bemoedigende woorden! Ik weet niet wat het is. Heb verder geen krampen ofzo (tenminste nog niet). Meer als afwachten kan ik nu niet doen
Ik mag op roze, ik stond op de 24ste geloof ik, maar mijn ei kwam eerder en zit nu 10dpo en heb 2 positieve testen in handen!
Gefeliciteerd Lola! Wel grappig! Ik sta ook op de 24ste en volgens mij is mijn ei ook eerst geweest maar durf nog niet te testen! Wil wachten tot dinsdag! Dan zit ik normaal gesproken 4 dagen voor NOD
@lot911, sterkte, meer dan afwachten kun je inderdaad niet doen maar leuk is anders. @zwangere dames: Gefeliciteerd! Vandaag gewinkeld en dacht bij de enorme hoop troep bij het Kruidvat dat ik er wel even ongezien een 2v5 test in kon fietsen. Dat was gelukt totdat de kassière doodleuk roept (serieus niet zachtjes of discreet maar echt roepen): "als u nog vragen heeft over de zwangerschapstesten dan zit er een gebruiksaanwijzing bij". Manlief gelijk weer van de leg "je had toch krampen in je buik? Dan ben je toch niet zwanger, dan wordt je toch ongesteld?". Zucht.