Haha heel herkenbaar! Had van de week een soort gelijke situatie alleen een goeie bekende van me stond ook in de rij dus ik stond al met wen rood hoofd voor die kassa om te zorgen dat ze het niet kon zien! Maar ja toen die caissière het riep...... Vul het zelf maar in (schaam)
Lijst kleurt al lkkr roze Gefeliciteerd!!! Meiden op rood, jammer.... Hopelijk volgende ronde meer geluk
Hier vandaag zwangerschapstesten gekocht bij Action. En ook ik kreeg ineens onverwachts bezoek achter me staan..ze heeft ze wel gezien dus ik ging er buiten maar op in. Pff bij haar kan ik het nog wel vertellen en was het gelukkig niet een andere bekende! Vanmiddag gelijk getest maar nog geen streepje te bekennen. Nu had ik ook daarvoor nog geplast en veel gedronken dus echt handig was het ook niet vandaag zit ik 2 -4 dagen voor nod. Morgenochtend waag ik nog een testje er tegenaan. Meer meiden die morgen gaan testen??
Ik hoef denk ik niet te testen....spotting net als alle 12 andere rondes....Ik denk op naar ronde 14...zucht. Ik denk niet dat ik me nog bij een nod forum aansluit....het is confronterend. Echt, ik gun het iedereen, maar ons ook. Het doet gewoon pijn....
Sterkte Lix! Kan het me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik gun het ook iedereen maar hier wordt je er elke dag mee geconfronteerd.
Gefeliciteerd !! Meer roze!! LIX dat is ook niet leuk. Ik hoop dat het toch raak is deze maand en anders de volgende ronde! Ik gun het jullie echt zolang wachten is niks!
Ik denk dat mijn ei eerder geweest maar heb deze maand niet veel witte vloed gehad. Eigenlijk gewoon niet. Normaal lek ik daar mee Door (sorry voor de detail). Maar ik hou de 26ste aan voor de eerste test. En dan wacht ik tot de 30ste.
Dag dames, ik heb verder niet veel mee geschreven (wel gelezen)... maar ik mag op roze! Vandaag 10 dpo en vanmorgen 2 positieve testen gehad. nu nog wel heel spannend natuurlijk. Mijn nod stond op 22 mei maar was eigenlijk 21 mei.
Snap dat het moeilijk is. Mijn eerste heeft 25 rondes geduurd... Niet om je te ontmoedigen hoor maar dat ik je begrijp. Sterkte
Ik ben zo eigenwijs geweest om vanavond nog eens te testen. (Heb er nog genoeg ten slotte) Nu is de test nog hetzelfde als gister. Ondanks de bloedingen. Maar ga er maar vanuit dat het hcg gehalte nog niet zakt met 1 dag. Heeft iemand hier ervaring in? Heb 2 keer eerder (nog niet eens lang geleden) ook vroege miskramen gehad maar dan testte ik eigenlijk meteen negatief of minder duidelijk.
Wie houdt de lijst hier nu bij? Ik heb t gister even aangepast ivm een verkeerd gekopieerde lijst, maar wil hier niet nu meteen verantwoordelijk voor zijn.. Wie wil deze taak op zich nemen??
Willen jullie misschien eventjes reageren op mijn 'tuur topic' http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/514994-voor-de-tuurders-onder.html Dankjewel alvast