Ja deze foto's zijn echt meteen na doorlopen gemaakt. Heb er wel heeeel veel gemaakt haha maar sowieso binnen 10-15 min
Test van zwanger en kids was licht positief, toen maar even die van kruidvat 2 voir 5 gedaan Omo wit😩 dus dacht ik vanochtend ik heb nog 1 van zwanger en kids liggen en gedaan en ook die licht positief zit nu op 12 dpo en nog geen steek veder nu😥
Wil idd niets zeggen, maar had wel wat klachten willen hebben hihi.. En heb je getest Kairi?? Gefeliciteerd voor de meiden in het roze!! Leuk, leuk, leuk!! Voor de meiden in het rood, balen!! Succes de volgende ronde! Mijn cyclus zit tussen de 24 en 26 dagen, dus had mijn NOD op de 25ste dag gezet (vandaag dus) maar nog geen rood te bekennen... Wacht nog wel ff tot morgen.. Dan zal ik toch een keer moeten testen. De meeste dames kunnen niet wachten om te testen en ik ben het stiekem aan het uitstellen... Ben beetje een vreemde vogel hihi
Ooow is bij mij mis gegaan zie ik.. Ik had al gemeld dat ik op rood mocht, maar dat is niet helemaal goed gegaan.. Ik was het kleurtje vergeten
Gefeliciteerd meiden op roze!! Balen meiden op rood! Hier kramp!!! 8dpo... En sinds vanmorgen bruinverlies niet echt stukjes (sorry!) maar erg waterig. T wordt nu wel minder dan vanmorgen. Toch veels te vroeg voor ongi!! Mijn LF is 12, krijg wel vaak spotting op 9dpo.
Ik heb afgelopen tijd alleen maar licht positief op Z&K en wit op andere testen..ik hoop het beste voor je hoor, maar wilde het wel even mededelen! Ben overigens niet zwanger en ook niet geweest..schijnt een tik van de Z&K testen te zijn...
Dank je!!! Ik kijk het wel even aan maar wat een rot testen zeg😡 we hebben nog wat dagen😂
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren Hier mag ik denk ik op rood Piepklein beetje spotting maar morgen NOD dus zal wel doorzetten Ik heb besloten ECHT afstand te doen van het forum Ook gooi ik ovulatie testen en de thermometer aan de kant Ik ben er helemaal klaar mee dat het zwanger worden m'n complete leven beheerst.... Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak zal zijn en misschien zal ik soms nog wel eens spieken maar ik denk dat het voor nu voor mij beter is om afstand te nemen Veel succes lieve meiden!!!!
Harrstikke Omowit. Maar ook nog niet op rood, maar dat zal wel niet lang meer duren. Ach ja. @Tries: als je dit nog lees: heel dapper van je dat je voor jezelf durft te kiezen. Veel geluk!
Hi wil iemand mij van de lijst afhalen? Ik zit bij datumloos. Ik ga verhuizen naar juni omdat mijn ei na 67 dagen nogsteeds niet in zicht is. Veel succes hier!
Hoi allemaal, ik mag helaas ook op rood . Nu weer naar 27 dagen pff.. Hoop volgende ronde meer geluk als mijn cyclus dan weer 28 dagen is kan ik op mijn verjaardag testen, zou een leuk cadeautje zijn. De datum dat ik anders uitgerekend zou zijn als het niet mis was gegaan komt ook steeds dichterbij en dat zorgt ook voor emotionele momenten pff helemaal omdat me schoonzus anders een maand naar mij Uitgerekend zou zijn die is inmiddels ook al 27 weken. Hoop zo dat het voor die tijd nog weer raak is.
Heh balen voor de meiden die op rood staan. Altijd vervelend. Hopelijk in de volgende ronde allemaal roze. Voor de andere zwangeren gefeliciteerd. Woensdag is mijn NOD, ondanks de twee positieve testen vind ik het toch wel spannend.