NOD lijst 16 mei t/m 31 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamma32, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik zie ze niet....

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Meiden, ik weet niet of het wel goed gaat deze keer. Had verwacht dat mn test vandaag wel wat duidelijker zou zijn, maar helaas...
    Links is van zondag, rechtse vAn vanmorgen, allebei met ochtendurine...

Wat denken jullie?

Bekijk bijlage 396202

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Foekje: ik zie wat je bedoelt... is het roze? Hoop dat dit overmorgen een mooi duidelijk streepje is!

Loesje: denk dat ie nog even verder moet drogen, schijnt lang te duren. Hoop dat ie duidelijker wordt hoor!

4. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    @elf84: Hij is roze en hij staat er...Stom dat je dan nog zooooo aan je zelf twijfelt of het er ECHT staat :D

Zou het, zou het????

Ik ga zometeen nog even een testje bijhalen...Kijken of die het ook doet, haha...

5. Mama2004

Mama2004 Lid

16 mei 2014
    19
    0
    0
    Fulltime mama
    Amersfoort
    Vanochtend weer negatief getest 2 dagen voir nod!!!dus zal wel gewoon op rood komen donderdag!

6. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    @mama2004: Geen bloed geeft moed zeggen ze toch? Dan is er nog hoop...Duim met je mee!

7. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Vandaag 11 dpo, vanmorgen snel mijn plas weg gegooid omdat ik nog niet wil testen. Bang dat ik geen streepje zie en als ik al wat zie dan ga ik toch nog twijfelen. Schiet toch niet op voor mijn gevoel. Hoop dat ik het volhou....

@foekje, ik zie niks maar dat kan ook aan mijn beeldscherm liggen. Hoop dat het raak is!

8. Mama2004

Mama2004 Lid

16 mei 2014
    19
    0
    0
    Fulltime mama
    Amersfoort
    Ik hoop het natuurlijk ook maar de moed zakt me wel ff naar de schoenen haha ik. Hoop wel dat de rest natuurlijk mooi roze kleurt!

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Links is duidelijker dan rechts, maar miss morgen of overmorgen nog een x testen?? HCG verdubbeld per 2 dagen....

10. Mama2004

Mama2004 Lid

16 mei 2014
    19
    0
    0
    Fulltime mama
    Amersfoort
    Hier net naar de wc al wat roze afscheiding gespot is het een innestelingsbloeding?!?!?! Denk het niet, denk dat het voorbode van nod is. Balen😢na 7e ronde.

11. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    A nee mama2004! Dat ziet er niet goed uit;(

12. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    :( ....Niet leuk

13. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik snap er niks meer van........gisteren toch echt helderrood bij het afvegen, nu alleen nog maar wat bruinverlies :( Lijkt me teveel voor een innesteling. Maar gewoon ff afwachten dan tot het weekend of tot het toch doorbreekt.

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh! Wat vreemd... En ik had je al op rood gezet :) sorry!

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

@Mama2004: Jammer zeg... :(

16. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Balen van de negatieve testen meiden!:(

Hier 10dpo net een actiontestje gewaagd met ochtendurine.. Zie het zelf heel duidelijk! Maar durf echt nog niet blij te zijn.. Voor meer foto's zie het testentopic, ik zit op mn telefoon dus uploaden gaat lastig:)

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend Key, ik zie m ook :D

18. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Geeft niet, had ook gezegd dat ik op rood mocht :D laat maar gewoon ff staan, ik denk dat het wel gaat doorzetten vandaag!

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ Foekje ik zie wel wat je bedoeld maar moet echt turen, spannend!

@mama2004 he balen meid, hopelijk zet het niet door..

@Loesje, spannend meid, misschien had je net even de verkeerde urine of moet je nog even wat langer wachten. Ik hoop het voor je!!

@key ik vond je vorige testjes duidelijker, maar kan ook door de foto komen.

@ Hier eigenlijk weinig klachten behalve de rekpijn in mn schaambot ;) Verder geen kwaaltjes zoals witte afscheiding of gevoelige borsten.. Hoeft natuurlijk niets te zeggen maar toch ben ik bang dat het dan niet raak is... We zullen moeten afwachten.

morgen even testjes halen bij de kv.. spannend want ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Zowieso vrijdag want dan heb ik een bruiloft :D maar misschien kan ik me niet inhouden en test ik al eerder hihi

20. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    key wat spannend weer!!

Loesje86 tja t hoeft echt nog niet mis te gaan hoor... kan aan zoveel dingen liggen dat ie nog niet oploopt.. misschien verdubbeld je hcg niet zo snel, of was je urine minder geconcentreerd... maar snap je gevoel hoor.

ik ga morgen nog een keer testen (dan echt overtijd, vandaag NOD) en dat is ook gelijk de laatste keer, want word er inderdaad alleen maar onzeker van als ie niet mooi op loopt...

gelukkig over 1,5 week op vakantie, das mooie afleiding, en dan hopelijk daarna een mooie 1e echo :)

Deel Deze Pagina