Gefeliciteerd meiden op roze! Ik heb toenstraks op dag 62 van mn cycles een ovulatietest gedaan en wat denken jullie hij gaf een stilstaande smiley aan :-0 nu heb ik rond de 4e mn ei gehad en rond de 14e ietsminibeetje bruine afscheiding en soort van kramp spierpijn in mn buik en kan nu niet meer plasse dus moet wachte om een normale test te doen. wat denken jullie?
Ik weet niet wat een stilstaande smiley wil zeggen, maar als je de 4e je eisprong hebt gehad, dan kun je nu zeker testen! Spannend!!
Bij cb ovu testen heb je een leeg rondje dan is het niks een knipperende smiley is dat je wat vruchtbaar bent en een stilstaande dat je heeel vruchtbaar bent en je ei tussen 24/48u komt.
Maja een ovu test meet lh en dat lijkt op hcg dus jahhh of ik heb weer een ei of het betekend iets anders... Ik met mn abnormale cycles echt krijg er wat van
Meiden, wil hier ook nog even mijn testje van vanmorgen laten zien. Was vanmorgen n beetje down omdat de streep niet donkerder was dan die van zondag, maar nu hij is opgedroogd is hij toch wel duidelijker volgens mij! Ik ben iig weer een beetje opgelucht en ga morgen nog n keer testen Bekijk bijlage 396382
nou ik weet t niet meer hoor, ik had zondagavond en maandagochtend beetje bruinverlies, dus heb tampon gebruikt, maar na een verre van volle tampon (sorry...) is maandag middag opgehouden en nu heb ik dus geen bruinverlies meer... weet niet goed wat ik er van moet denken... ik ga er vooralsnog van uit dat ik nog ongi moet worden, zo begint mijn ongi altijd, maar wel raar dat het niet doorzet/stil ligt...
wanneer was je vorige ongesteldheid en of je ovulatie? vorige week had ik ook bruinige afscheiding en soort van krampenin onderbuik. Vanavond ga ik testen want net gaf mn ovulatietest wel posi aan nu voor de zekerheid een zw test.
Vandaag een testje gehaald omdat ik toch te ongeduldig was.. Mijn NOD is pas aankomende zaterdag... En onwijs blij met het resultaat!!
Ik hoop het ook voor je. Geen idee, misschien veranderd? En anders heb ik miss nog oude??? Bij Trekpleister gekocht
Alle dames die op rood moeten, balen zeg... KOmt de volgende ronde echt goed.. Heb ook veel posi testjes gezien. Top. Alle zwangeren gefeliciteerd. Jeetje er wordt wel veel gekletst hier. Haha leuk...
Mooie test yoja! Gefelicteerd Wel een dikke streep voor 4dagen voor nod.. Misschien je ei toch eerder geweest? Ik heb vandaag testen gehaald, kv 2v5 en de kv early.. Wat vinden jullie van die laatste?zijn die echt gevoeliger dan kv 2v5? Dan begin ik namelijk daar mee
Vanmiddag rond 16.00 uur nog een CB plus gedaan. Weer licht positief! Nu ga ik echt minimaal wachten tot donderdag!