Gefeliciteerd zwangeren!!! Veel roze opeens Wil een van jullie de lijst bijwerken? Ik heb daar tot na t weekend geen tijd meer voor, dus t zou fijn zijn als iemand het bij wil houden.
Dankje foekje! Ik ben zooooo onzeker.. Ik werd vanochtend wakker, voel helemaal niks.. Ik dacht echt oh shit het is weg
@Key: Heel herkenbaar...Vandaag was m'n NOD en ik word het meestal snachts...Vanmorgen niets te zien en een streepje op m'n kv test vind het ook zo spannend...Zou je eens in mijn topic willen kijken? Op de laatste twee pagina's staat ergens m'n laatste test van vanochtend http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/514994-voor-de-tuurders-onder.html
Ik zie hem foekje! Heb je ook al een ander merk geprobeerd? Gewoon om te vergelijken? Action misschien proberen!
Heb je je plasje van vanochtend bewaard? Zo niet, niet schrikken als ie met je tweede plasje wit blijft he..
@Alle zwangeren, gefeliciteerd. Ik mag op rood. Op naar de volgende ronde, hopen dat mijn lf dan iets langer is. Nu lf 10
@ior flink balen meid @key lopen mooi op! Hier vanochtend Test drang veel te vroeg maar zie dus wel iets geloof ik. Wat denken jullie? Moet wel zeggen dat ik het streepje aan de bovenkant goed zie maar onderkant niet goed.. toch maar even wachten tot zaterdag als het lukt
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Ik vind het nog steeds spannend, test van vanmorgen lijkt weer lichter. Zit nu 2 dagen na NOD, durf ook geen CB te doen met zulke streepjes, maar als ik uitga van het begin van mn laatste menstruatie zou ik al 4w en 5d zwanger zijn. Ik moet dan toch al wel duidelijke streepjes hebben??
Je moet uit gaan van je ei en daar twee weken bij op tellen. Sommige meiden hebben een cyclus van 60 dagen, ei op dag 46. Dan zouden ze op hun nod dus al 8 weken zijn als je je eidstum weet ben je het meest zeker dat het klopt!
Deze foto is een stuk duidelijker dan de vorige! Ik zie wat je bedoelt, maar ik twijfel of het niet te ver naar rechts staat en het lijkt ook vrij dun. Hoeveel dagen nog tot nod? Ohh sorry zie het al, nog 4 dagen
Klopt! Erg dun idd. Aan de bovenkant zie ik wel het begin van een dikkere streep, de aanzet zeg maar zon 1 millimeter naar links. Maar gezien dat onder niet is twijfel ik of ie wel goed is