Allen op ROZE gefeliciteerd! KOm je bij verder kletsen bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/514846-zwanger-uitgerekend-januari-2015-a.html Degene op rood, succes de volgende ronde!!
Wow ook al is dit voor mij de 5de ronde maar zie voor het eerst dt er evenveel mensen op roze zijn dan meiden op rood! Normaal Is dat roze echt weinig! Echt top! Gefeliciteerd meiden op roze!!! Zal het aan de lente liggen!! Hahah ik nog op wachtbankje tot maandag! Nooit spanning gehad voor me nod deze maand voor het eerst spannend!
Heb net testje gedaan met middag urine... Voelde me vanmorgen zo beroerd dat ik gewoon een test wilde doen... Hij staat in mijn eigen topic voor mensen die misschien willen kijken?? Wie kijkt er met mij mee????
ik schrik zo net me ingewanden uit me lijf!!! vriendlief komt thuis met de vakantie reservering voor 27 mei aanstaande naar de Canarische eilanden! (lekker impulsief zonder overleggen we zouden eerst juni/juli gaan) blijkbaar heeft hij mijn werk er al over geinformeerd en is alles goedgekeurd om te vertrekken voor 8 daagjes! zo lief zat eerst helemaal in de stress, van ja dat kan toch niet met werk zo snel en alles had hem wel zo onhandig verwacht dat hij niet naar het werk heeft omgekeken m.b.t de vakantie hij is dus iets slimmer dan ik dacht super leuk, maar wel in shock straks ben ik ongi op vakantie!!:x maarja dat maakt de vakantie niet minder leuk!
Hoi mag ik ook op de lijst..27-3 mk daarna een keer ongesteld en nu nod 30 mei. 4e kindje en ik ben 33 jaar... Groetjes
Spannend Momma! Maandag is ook mijn NOD, wanneer ga jij testen? Of wacht je sowieso NOD af? Alle meiden in roze: gefeliciteerd!!!! Een goeie maand zo te zien
Gefeliciteerd allemaal!! Leuk dat ik ook op de lijst sta. Ik zal mijn gegevens even aanvullen. 27 jaar 2e ronde (na mk) 1e kindje
Inderdaad een vruchtbare mei maand! Hopelijk komt er vanaf nu alleen maar roze bij, Hierbij verbied ik het om nog ongi te worden hoor! Billekoek als je wel ongi word Ook als ik straks op vakantie ben draaien mijn duimen voor de laatste Nod in mei dames! Als ik dan terug kom wil ik roze zien!
Vandaag een digitale test gedaan en ik denk dat ik deze maand toch een kortere cyclus heb gehad... Wel helemaal blij 😃 Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, veel succes!!