Hey, De foto is een beetje donker. Is een KV test van de binnenkant van test van zojuist. In het venster aan buitenkant was alleen de controle streep te zien. Aan binnenkant een duidelijke 2e streep maar dus iets meer naar rechts waardoor hij in het venster niet zichtbaar is. Ik heb de testen wel eens eerder uit elkaar gehaald en nog nooit een 2e streep aan rechterzijde gezien. 1 van jullie wel?
Bloesem, kan t echt niet goed zien op die foto... te donker Balen Kairi, succes verder! R1985, foto kan nu nog wel. Ben benieuwd! Anders morgen
@bloesem! Dat is idd vreemd! Heb het wel eens vaker gezien dat de 2de streep eronder zit ws een fabrieksfout gewoon morgen voor de zekerheid nog een testje doen! @kairi! Dat is balen! Veel succes in de volgende ronde
helaas ik mag ook op rood, volgende ronde beter. Iemand nog geode suggesties voor makkelijke ovulatietesten? Lijkt me ingewikkeld om ze uit te lezen... Hoor het graag, zal me op de volgende NOD lijst eind juni ook weer melden als ie bekend is
Hoi allemaal! Ik breek hier even in! Aan alle positieve testers gefeliciteerd. En aan de anderen heel veel succes in een volgende ronde. Ik heb hier zelf ook heel wat afgelezen de afgelopen maanden. Ik ben zelf 11 maand geleden zwanger geweest maar dit ging helaas mis na 10 weken. Nu 9 maanden verder heb ik een lichte test. Hoop dat dit goed mag blijven gaan! Iedereen het beste gewenst! Dit is mijn test vandaag op dag 22 (9dpo)
Weet ik nog niet. Ik wil proberen het zo lang mogelijk uit te stellen. Vorige keer op 12dpo voor 't eerst getest.
Helaas... Dat is geen streep, maar het einde van de teststrip en dus ophoping van urine en inkt. Je moet een test ook niet uit elkaar halen. De streep hoort gewoon in het venster te staan en anders is hij negatief. Ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen! Succes!
Ik breek ff in! Maar dit is niet helemaal waar!! Bij mijn beste vriendin zat de test verkeerd om in de verpakking.. De controle streep stond meer naar de zijkant en de teststreep was dus verschoven.. Waardoor hij net niet/net wel aan de zijkant zichtbaar werd.. Haar streep stond dus niet in het vakje.. Maar ze is nu wel bijna 37 weken zwanger..
Dames Een vraag! Op welke dag tellen jullie 1dpo??? 1ste dag van positieve ovulatie test?? Of 2 dagen na positieve test omdat eisprong 2 dagen later kan zijn?! Graag hier een antwoord oo weet ik hoe ver ik ben! Tanx
Succes! Ik heb zelf ovulatietesten van cb gekocht ze zijn aardig duur maar heeeel duidelijk. Had eerst de paarse gekocht die meet 4/5vruchtbare dagen door middel van eerst 2 dagen een knipperende smiley en een stilstaande blijft 48u staan dan ben je heel vruchtbaar en is ook in die tijd je ei. Een leeg rondje betekend op dat moment niet vruchtbaar. Toen de paarse op was heb ik de roze gekocht maar die meet maar 2 dagen. Maaaar nu heb ik die teststrips in het paarse meetding gedaan en dan geeft ie wel meer dagen aan hoop dat je mijn uitleg een beetje snapt!
De cb digital advanced gaf bij mij 10 dagen een knipperende smiley wat een 'bijna'-ovulatie betekent. Dat is praktisch onmogelijk. De tests zijn niet heel fantastisch. Kijk maar hier. Ik heb meer negatieve reacties gelezen dan positieve, maar ik zelf vond het niks. Ik heb zelf meer aan een stripje dat ik kan zien verkleuren (of niet) en dus heb ik dipsticks van Zwanger en kids. maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur
Nou.. mijn ongi komt er zondag weer aan gok ik.. Mijn temp is gezakt naar 36.8 Grrr Als het zover is dan geef ik mijn status hier door voor de lijst. Jammer weer dit bah! Wel nog rommelingen in mijn buik en gevoelige tepels, maar dat kan ook voor ongi dus helaas. Liefs
Oooohhhhh jaaaaaa hij is zichtbaar!!! Lijntje mag nog wat donkerder worden maar het is geen tuur streepje meer!!!!!