Dank je wel meiden!! Kan het nog niet geloven!! Sta te trillen op mijn benen! Morgen denk ik voor de zekerheid nog even een cb digital doen!
Heb net voor de zoveelste keer getest aangezien ik nog niet ongi ben. Nu een megatuur streep dus negatief aangezien ik al 1 dag na nod zit. Laat de ongi maar komen!!!
Ailya: gefeliciteerd meid! Vandaag is ook mijn NOD en ik heb ook een soortgelijk streepje! Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!!! Hier: vanochtend weer getest met kv 2v5. Het loopt wel op tov donderdag dus op zich goed, alleen dat bloedverlies....... Heb ook maar een cb digital gedaan......... op zich klopt dat wel qua tijd
Wow gefeliciteerd meiden! Dat zijn testen waar jullie niet meer omheen kunnen Vanmorgen getest met cb vroeg, maar flink negatief hoor pff. Temp gaat wel per dag langzaam omhoog, terwijl die altijd omlaag gaat.. dus ik hou stiekum nog wat hoop. 36.8, 36.9 vanmorgen 37.0 En anders word ik morgen toch ongi. Ik kan iig een drankje doen vanavond op de verjaardag van mijn zusje.. elk nadeel heeft zijn voordeel
Gisteren een test gedaan en denk een heel licht tuurstreepje te zien maar de test is ook vanaf rechts naar links iets roze geworden. Denk dat de test dan fout is of niet? Heb nieuwe testen besteld komen vandaag binnen!! Heb me ochtendurine al klaar staan hihi Wat veel roze zeg! De lente doet de vrouwen goed Iedereen van harte gefeliciteerd!