Nou ik heb hem vannacht gedaan omdat ik wakker werd en me niet meer kon inhouden haha toen ben ik gaan slapen en vanmorgen stond er toch best wel een streepje.. Maargoed.. Of die er binnen 10 minuten stond?? Nu ben ik bang dat het een indroger is maar dan zou het wel een erg duidelijke indroger zijn toch?
Ik weet het hahahahah tis mijn 3e kindje maar ben geloof ik nog nooit zo snel geweest met testen pfffff gekke ikke...
Haha het was de laatste test om ervoor te zorgen dat ik echt zou wachten maar om 4u vannacht kon ik het niet meer houden whaha als ik er weer een heb zal een een nieuwe test doen.. Voor nu dus nog maar even een tuurtje
Heeel herkenbaar!! hier ook voor 3e en heb nu al de neiging te gaan testen! (Vandaag 10dpo) bij andere 2 lang niet zo snel!
Willen jullie mij op 30 mei zetten? Denk dat mn cyclus nu eindelijk langer word... Geen menstruatie nog gehad en weer negatieve test.. 30 mei is dan 28 dagen verder...
Ik heb me niet op lijst aangemeld omdat ik al op dag 55 zit van me cyclus me officiële nod was 6mei al..
Momma, die is heel duidelijk, gefeliciteerd!!! Mijn temperatuur blijft echt zo vreemd. kan hier echt niks van maken, hele ronde al zo aan het schommelen en vooral heeeeel erg laag.
Dankje bbtje! Nou vanochtend wakker geworden lekker vroeg en omdat ik gisteren om 17.00uur had getest en niets ervan geloofde hahahah 2 testen natuurlijk ertegen aan gegooid! Misschien ga ik het nu stiekem geloven! Maar toch wakker geworden met menstruatie krampjes en dat zorgt dat ik nog steeds niet ervan geniet omdat ik denk morgen nod kan nog gewoon ongie worden! Pffff vermoeiend dit! Ben al de hele tijd moe met lage rugpijn nou !
Willen jullie mij op 30 mei zetten? Denk dat mn cyclus nu eindelijk langer word... Geen menstruatie nog gehad en weer negatieve test.. 30 mei is dan 28 dagen verder... Dat heb ik nu dus ook. Alleen maar negatesten en nog geen aankondiging van rood!
Hoi hoi mijn nod weet ik niet...in maart was ik zwanger maar dat ging na een week mis...De verloskundige zei dat als ik niet getest had ik het niet eens geweten had maar gewoon ongesteld was geworden..27 maart heb ik drie dagen bloedverlies gehad en 28 april was ik weer normaal ongesteld...ik heb mijn nod maar op 30 mei gezet uit voorzorg...maar kon het toch niet laten om te testen en heb net weer een vage streep op mijn test...ik wacht met blij zijn nog even een weekje of mss twee...laatste keer kwam ondanks pril zwanger toch hard aan....voelde me nu al zo zwanger dat ik de bevestiging wel wilde met een test...
Momma, je testen zijn overduidelijk hoor meid! Maar snap dat t moeilijk te gelovennis. ik zie net dat ik mijn nod verkeerd heb doorgegeven, wil iemand het veranderen in28 mei?
Bij mijn eerste wist ik zeker dat ik niet zwanger was omdat ik menstruatiekrampen had en niks voelde.. Nou 9 maanden later had ik toch echt een klein meisje op mijn buik liggen! Geen zorgen het hoort erbij!