Helaas meiden, ik mag alsnog op rood Vanmorgen is het bloeden begonnen, dus het is helaas niet goed gegaan. Zag het natuurlijk wel aankomen met al die testen die lichter werden, maar de realiteit is toch even hard Op naar de volgende ronde denk ik?!
Goedemorgen meiden, Ik mag op ROZE! Ben nog heel onzeker omdat dit pas de eerste ronde is en ik NERGENS last van heb! Maar wat ben ik dankbaar! Ik zal voor jullie allemaal duimen, heeeel veel succes! Liefs Lissa
Ziet er goed uit!!! Proficiat!!! Trouwens volgens mij gaan we precies gelijk op! kom je ook uit op 5 feb?
Hè bah loesje dikke dikke knuffel! Je had ook een clearblue gedaan toch? Weet je zeker dat het menstruatie is?
Zondag heb ik voor het eerst positief getest, dinsdag weer, maar streepje was niet duidelijker geworden. Woensdag weer getest, weer niet duidelijker. Woensdagmiddag een CB gedaan, die gaf aan 1-2 wkn zwanger. Ik was toen weer wat gerustgesteld en wilde na een paar dagen weer testen met kv in de hoop dat ik dan wel een knaller zou hebben. Gistermorgen dus getest, en helaas, er stond nog wel een streepje, maar weer lichter dan de andere testen. Vanmorgen merkte ik het eerste bloedverlies op toen ik naar de wc ging. Afgelopen maandag was mijn NOD, dus ja, ik zou niet weten wat dit anders is? Iemand enig idee hoe ik mijn cyclus nu verder moet berekenen?
Ik hoop voor je dat t een bloeding is en niet je menstruatie. En dat de kleine gewoon is blijven plakken
Ik dacht dat mijn ei een paar dagen eerder was gekomen dus denk gooi er vandaag een test tegen aan. Ik zie een heel licht streepje, echt een tuurstreep die ik ook niet op de foto krijg. Is het mijn verbeelding? Welke test die je bij de KV kan kopen zou je 6? dagen voor je NOD kunnen gebruiken? Ik ga zo namelijk even naar de KV om luiers te halen. En nu zijn die testen toch wel heel verleidelijk. I can't wait.
Ik vrees dat ik ook op rood mag. Vorige week woensdag een test gedaan die positief was. Nog nooit een dag over tijd geweest, dat stemde positief. Maar helaas (5 dgn na NOD), vandaag toch aan t bloeden.
dikke knuffel.. ik had bij mijn mk dat de testen ook niet duidelijker werden. cb dig gaf zwanger aan.. bij 6 weken deed moeders voor moeders een test.. ik zag het al aan haar gezicht.. de test was te licht.. en inderdaad 2 weken later mk nu blijf ik ook bang voor lichte testen.. maar misschien heb je gewoon een kleine bloeding die onschuldig is.. doe maar niet meer testen, dit geeft weinig duidelijkheid. je merkt helaas vanzelf als je lichaam het vruchtje afstoot.. liefs