gisteren nog een test gedaan.. met kv ook negatief getest.. vanavond bij sex bruin/helder rood verlies. vanmorgen dacht ik ongi te zijn.. tampon ingedaan en het is schoon vanbinnen. wel temp van 37'0 naar 36'9 vanmorgen vandaag nod maar geen bloed gisteren drankjes gedronken dus kon vanmorgen niet testen. wel heb ik gisteren na het stappen besloten om vanaf vandaag te stoppen met roken.. trots op mezelf, nu nog volhouden hihi
Waarom vermoeden jullie dat het misschien een bloeding is en geen menstruatie? Als mijn testen hadden opgelopen had ik dat natuurlijk ook wel gedacht, maar aangezien mijn testen al afliepen... 1+1= 2 denk ik dan... Helaas
Ik zie een paar hele mooie positieve testen!! Gefeliciteerd meiden! De meiden in het rood... Balen! Succes de volgende ronde! Ik mag ook op rood
Loesje: wat vreselijk balen meid! Heel veel sterkte!!!! Ik zit nog steeds in onzekerheid. Testen lopen volgens mij wel op, maar ik bloed ook nog steeds Morgen nog maar eens testen. Als de test weer duidelijker is ga ik de vk bellen voor advies. Denk dat ze niks kunnen doen, maar dan kan ik in ieder geval m'n verhaal kwijt......
Nou morgen ga ik dan eindelijk testen spannend!! Hopelijk slaap ik vannacht hahaha Vorige ronde lf van 12 dagen dus wou niet ook nog voor nod gaan testen... heb nog geen tekenen van ongi en mn borsten/tepels zijn erg anders dan anders dus hoop heel erg op roze streepje
Pffff ik meet elke week mijn omtrekken ivm met mijn afvalstrijd van het afgelopen jaar en nu ben ik in een week tijd 3 cm bij mijn borsten gegroeid .das echt heel veel of t nou door naderende ongi komt of door zwangerschap ik verbeeld me iig niet dat ze voller zijn
Wacht eens de lijst die als laatste staat zal ze zelf opgeslagen hebben ik had dacht ik een andere lijst? Ik weet t ff niet meer. Als ik weer op de laptop zit zal ik het wel nakijken. Wou hem namelijk via mijn telefoon uploaden
ik kopieer altijd de laatste lijst en pas m dan helemaal aan. fijn dat jij het wil doen... ik kan het even niet opbrengen nu
nou.. ze zijn weer prachtig optijd.. van krampen, zere borsten, een goed gevoel, later twijfels... is de bruine afscheiding naar een rare kleur rood gegaan, naar helder rood.. helaas weer geen roze voor mij, maar rood
De laatste die ik bij had gewerkt telde 101 dames en die van jou 100 dus vandaar dat ik dat dacht. Ik krijg de laptop pas morgen in bezit. Grrr, vriend en zijn vermaak. Ik ben nu ook nog eens snotverkouden door mijn dochter en begin nu ook menstruatie pijn in mijn boven been/bil te krijgen. Hopelijk geen rood voor mij
Jammer voor de dames op rood maar ook weer roze erbij! Gaat lekker zo Had vandaag nod, maar niks gezien wat ook maar op een beginnende ongesteldheid lijkt! Zo spannend vandaag pfff haha Het is dus echt zo!
Wat een hoop zwangeren! Gefeliciteerd meiden! Ik zelf ben na verwijderen mirena 1 x ongesteld geworden. Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben (wat ik dus niet weet) zou vandaag mijn nod zijn. Heb 3 dagen geleden getest. Omowit... Nu durf ik bijna niet te testen. Maar heb hele nacht gewerkt en werd me toch een partij misselijk. Heb ook wat gebraakt. Nu kan dit ook van al het snaaien zijn... Ben zo bang dat ik me alles in beeld omdat ik het zo graag wil.
Nou 4de test vandaag officieel op mijn nod ! Ook al stond ik al op roze moest ik officieel vandaag mijn nod afwachten en geen rood te bespeuren mijn laatste test deze keer 1 van etos ertegen aangegooid en ja hoor dik positief! Ok ok ik ben zwanger we geloven het nu echt VL en ik helemaal happy! Betrap mezelf net op dat ik nog steeds noet optimaal kan genieten ben zo bang dat het mis gaat! Jammer hoor. Zondag 1 week na nod ga ik en clearblue tegenaan gooien. Iedereen op rood succes in de volgende ronde en de rest op roze gefeliciteerd!!