Ook ik ga me hier afmelden... Roze: Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerachap toe! Rood: veel succes in de volgende ronde: Wachtbankje: succes!
Feli voor alle roze!! balen voor iedereen in het rood Hier nog op het wachtbankje, pas ronde 1 naja eigenlijk off nog niet waren er nog niet helemaal uit of we er al voor gingen... nu wel! Maar blijkt dat we t wel 2 dagen voor ei hebben gedaan dus wie weet was dat een lucky shot. Haha ga er niet vanuit
Ik denk dat ik beter een topic verder kan gaan, aangezien mijn ei deze maand pas rond mijn oorspronkelijke NOD (rond 24 of 25 mei) is gekomen. Dus ik verhuis een stukje verder! Voor de dames die hier op rood staan; Succes volgende ronde. Lekker allemaal op roze (inclusief mezelf? )! Voor alle dames op roze: Gefeliciteerd!!!! En de dames die nog aan de beurt moeten komen: Ik duim voor jullie!
Hier nog weinig nieuws, vandaag NOD, maar negatieve test. Nog geen menstruatieklachten...spannend dus!
Hier hetzelfde. Zeer spannend! Voel wel van alles rond m'n baarmoeder, maar anders dan met menstruatie. Geduld! Wanneer ga je weer testen of wacht je af?
Ik voel wel van alles maar of het raak is weet ik niet. Heb een flinke verkoudheid dus is afwachten. Zijn er nog testers?
Hier pas over 2 dagen nod maar denk dat het niet raak is... ml denkt trouwens vannwel, ziet vanalles wat ik bij mijn andere 2 blijkbaar ook had
Hoi dames bedankt voor alle felicitaties nu op wachtbankje om te kijken of het goed komt !! Ik ga me hier ook afmelden! Nu zwanger ben het toch maar gaan geloven als het mis gaat zien we het dan wel weer! Alle dames op rood dikke knuffel en succes in de volgende rode! Dames op roze ook gefeliciteerd ! Dames op wachtbankje voor nood succes ik ga hard duimen voor jullie. XXX
Hier ook nog afwachten. Had zaterdag mijn nod maar niks te zien nog. Zaterdag avond een test gedaan maar die was omowit. Wil nu woensdag of donderdag weer testen met ochtend urine deze keer. Hoop dat ik dan duidelijkheid heb dat onzekere en afwachten is niks voor mij