Het groepje is nu wel heel klein. Mocht het deze ronde niet raak zijn zit ik gelukkig niet bij de laatste.
Ik mag op rood. Wel een mooie cyclus van 28 dagen. Nooit gehad vroeger Ik ga naar het volgende topic. Gefeliciteerd voor de zwangeren en voor de andere dames succes!
Ik ben er ook nog! Had de 23ste mijn nod! Nog geen ongi te bekennen. Laatste test gedaan op zaterdag en test pas zaterdag weer. Voel me totaal niet zwanger....
Ik.blijf ook nog ff hangen eig was 23 me nod maar ivm onregelmatige cyclus heb ik me nod op 30 ofzo laten zetten.. nog geen rood en geen positieve test.. afwachten maar...
Ik zit al een paar uur wakker met menstruatie pijn in mijn benen .. is t doorkomende menstruatie of toch de griep. . Meestal als ik deze pijn heb komt een uur later de menstruatie maar die is nog ver te zoeken. Ook had ik vanavond last van hele felle steken in mijn zij wat een uur duurde. Echt hele gemene steken. Is dit gewoon de griep of wat anders.. Ik wil vandaag gaan testen maar ik durf niet..
ik ben er ook nog, ondanks dat ik rood ben... ik lees nog stiekum mee, om te kijken wat het bij jullie nog gaat worden. @ xbloempje: gewoon testen, dan ben je voor even je rusteloosheid kwijt..
En ik ben er nog NOD was gister, nog geen rood te bekennen. Negatieve test. M'n cyclus is altijd erg regelmatig, dus vind t wel erg spannend worden
Oh ja, laatste test was zaterdag, denk dat ik morgen nog een probeer als ik nog niet ongesteld ben geworden
Ik ga t nog even 2 dagen proberen vol te houden. In ieder geval tot ik me wat beter voel. Maar ben tenminste (nog) niet ongesteld.
Goed dat je t nog even vol houdt, hopelijk geen rood de komende dagen. Wel gek eigenlijk, voor NOD had ik behoorlijke testdrang en nu heb ik zoiets van...ach ik wacht nog wel ff een paar dagen af. De vorige keer had ik ook pas een positieve test circa 6 dagen na NOD.
Ik ben er ook nog. Ook gisteren NOD en negatieve test. Nog geen rood te bekennen. Gisteravond dacht ik wel, het komt er aan. Maar Vanmorgen nergens meer last van! Spannend!
Hoi Allemaal, Gefeliciteerd aan alle vrouwen die zwanger zijn :-D Ik ben nieuw hier! Ik ben Marjolein, 24 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje. En zitten in ronde 4, donderdag is mijn NOD Voor het eerst nu geen menstruatiepijn maar al wel een week pijnlijke borsten en tepels. Worden steeds groter en zwaarder, normaal nooit pijnlijke borsten. (Ben al 2 jaar van de pil af dus geen ontpilklachten) Dus in spanning!
Jaa :-D daarom en iedere keer als ik nu een licht krampje voel denk ik oh nee toch Maar dan zijn het m'n darmen gelukkig Ik mag gelukkig de komende dagen veel werken heb ik afleiding.