Als ik nu zou testen ben ik 3 weken en 1 dag zwanger als het al positief zou zijn. Is toch veelste vroeg voor een test?
ik blijf jullie ook volgen hoor dames ik duim voor jullie! Marjolein, spannend hoor! klinkt alsof je nu al wel zou kunnen testen 2 dagen voor NOD was ie bij mij al mooi positief.. Bloempje bij jou ook spannend!! Maar dat is inderdaad wel erg vroeg om te testen.... zou toch proberen het een paar dagen uit te stellen.
Ik testte toch want mijn vriend wou het zo graag. Ik zie een tuur streep maar wel echt moeilijk te zien. Krijg t ook niet op de foto
Ik heb gisteravond nog test van kruidvat gedaan...weer positief..vorige keer liepen mijn testen af...lijkt nu beter te gaan maar ik blijf nog hier tot ik echt zeker ben dat ik de eerste week goed Door ben gekomen...
X bloempje...een streep is en streep...als je hem ziet lekker over paar dagen nog keer testen hopen dat hij oploopt!
Spannend weer allemaal!! en idd een streep is een streep! hier morgen mijn nod, ga ervan uit dat ik gewoon ongi word vanmorgen even in twijfel een test te kopen maar me vriendin was mee dus niet gedaan, wil zoeizo wachten totdat ik overtijd ben voordatnik test dus wie weet heb ik ze nog lang niet nodig
Ik dacht dat ik gek was. Dr is idd wel een streepje te zien. Ben zoooo bang dat t een opdroog streepje is. Over paar dagen weer effe testen en dan hopen dat ik gelijk een streepje zie. Foto is trouwens pas één uur na de test genomen
Afgelopen maanden heb ik steeds op mijn NOD getest en werd ik een paar uur later ongi. Dus nu voorgenomen om pas als ik overtijd ben te testen. Al is dat wel heel moeilijk vol te houden
Gigi ik zie ook een streepje hoor!!! Morgen gewoon nog een keer testen dan is je hcg al veel hoger dan nu! Hoop het voor je dat er dan een duidelijkere streep staat.
Precies dit heb ik ook! Heb ook geen testdrang, omdat ik zondag toch wel weer ongesteld zal worden. Spannend dames.. Ik heb wel duidelijk vorige zaterdag (2dagen later dan normaal) opeens veeeel doorzichtig slijm gehad en de dag erna "na-pijn", dus ben er wel zeker van dat nod a.s. Zarerdag is
Wat een spannende dagen hier. Gefeliciteerd roze dames en keep your head up voor de rode dames. Ik mag ook op Rood Geen enorme verassing of teleurstelling, rustig aan weer verder