Sorry meiden dat ik helemaal niet gereageerd heb. Ik wilde er niet aan na mijn miskraam 4 wkn geleden. Maar nu ben ik helemaal beduusd... Heb net n test gedaan. Geen vage strepen.. Maar gewoon een hele duidelijke streep. Ik zweef nog even door....
Gefeliciteerd zonnetje! Ff een update vanaf hier. Na donderdag een behoorlijke bloeding te hebben gehad was het vandaag weer mis. Na aandringen van vl toch maar de hap gebeld. Die hebben me doorgestuurd naar het zh voor een echo. Op de echo was natuurlijk nog weinig te zien. De gyn zag wel iets dat leek op een vruchtzakje maar die zat wel iets te laag. Ook was het "rommelig" in m'n baarmoeder. Maandag moet ik hcg prikken en bellen voor een nieuwe echo op vrijdag. Dan gaan ze ook weer hcg prikken. De kans is heel groot dat het een vmk is dus daar gaan we op dit moment ook van uit. Gelukkig was er verder niets geks op de echo te zien, dus geen bbz of mola. Pfffff die onzekerheid is zo killing! Nou ja, we wachten maar weer af.......
Zo reckless heftig hoor!! Gefeliciteerd aan alle zwangere. Hier nu eindelijk een week na nod toch nog ongi geworden. Op naar ronde 3 en hopen dat die cyclus wat korter is.
Hier nog geen ongi en FF heeft zelfs mijn hele kruis weggehaald. Verwacht mijn ongi wel snel, want mijn temp maakt eenzelfde daling als vorige keer aan het eind van de cyclus...
Och jee nog steeds geen niks veranderd voor jullie. Miss even naar de huisarts om bloed te laten prikken?
Ik zit nu heerlijk in de tuin met een glaasje wijn en probeer me zo weinig mogelijk bezig te houden met zwanger worden. As maandag begin ik weer met de ovu testen en dan kan het gestress weer beginnen. Probeer ook niet teveel op de site te zijn omdat je er dan continue mee bezig bent. Heb je daar ook last van of maak je je er niet zo druk om?
Ja het is nie goed om er zo mee bezig te zyn.. de ene keer laat ik het los en de andere keer ben ik van slag en ga ik er allemaal over denken haha..
Hey dames, sorry dat ik niks van me heb laten horen. Ben zaterdag ongesteld geworden. Dus mag helaas op rood.. Wel heel raar ongesteld, maar daar is dit topic niet voor succes volgende ronde coor de rode dames en voor de roze, van harte!!! Liefs