Je ziet vaak dat wanneer je het per ongeluk gezellig hebt gehad op achteraf precies de juiste tijd, dar het ineens zo zal zijn hoor. Ik duim ♡ Als je gisteren ofzo je eisprong hebt gehad zit je harstikke goed
Ik hoop dat die hele verwijzing niet nodig is, vervelend dat als alles goed zou zijn , maar dat een zwangerschap toch uitblijft. Ik duim voor jou ook heel hard ♡
Ik snap niks meer van mijn lichaam.. normaal cyclussen van 28 dagen, vorige maand 34 dagen. Dus daar maar vanuit gegaan, en nu ineens op dag 24/25 al wat roze afscheiding...
He wat irritant. Overigens wil ik je geen (onterechte of valse) hoop geven maar kan natuurlijk ook ergens anders op wijzen...
@MrsWit jeetje zeg ronde 17. Echt niet leuk zo lang. Dapper dat je weer even om het hoekje komt kijken hier dan Ik hoop echt voor jou een roze uitslag! En anders indd maar eens hulp vragen via het zkh.
@Angelmom1 Ah lekker zeg dat je cyclus een paar dagen korter is. Als je zwanger wil worden, is dat natuurlijk alleen maar fijner. Je zit zeker wel goed qua timing. Hopelijk raak deze ronde. Ik duim! @MrsWit Welkom terug! Jeetje wat een tijd zijn jullie al bezig. Ik duim heel heel heel hard dat dit jullie ronde mag zijn. Anders hoop ik op snel duidelijkheid. @Melis94 Wat vervelend die onduidelijkheid. Heeft het doorgezet? Hopelijk is het iets wat positief uitpakt. Je eisprong is al geweest, toch?
NOD-lijst 16 t/m 30 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (3) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 10 17 november (1) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (4) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Melis94- 26 jaar - 2e kindje - rond 6 (ronde 3 na vmk) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kbtd -21 jaar - 2de kindje - ronde 1 19 november (3) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes S2909 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (1) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 21 november (2) Modelliciouz - 34 jaar - 2e kindje - ronde 29 na mk Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 3 22 november (1) MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 november (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 24 november (2) Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 november (1) Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 november (0) 27 november (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 november (1) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 november (1) Nenp -32 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 november (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje (vroege miskraam afgelopen maand) - ronde 5 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 Onbekende datum (2) Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Mom2be1992 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (21) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb dus sinds eergisteren hele erge pijn onderin mijn buik. Normaal heb ik wel eisprong pijn maar vandaag is wel erger dan normaal. deed zelfs met de seks een beetje pijn. Dit was ook al op dag 11/12 ipv dag 14. Geen ovutesten gebruikt deze maand
NOD-lijst 16 t/m 30 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (3) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 10 17 november (1) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (4) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Melis94- 26 jaar - 2e kindje - rond 6 (ronde 3 na vmk) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kbtd -21 jaar - 2de kindje - ronde 1 19 november (3) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes S2909 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (1) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 21 november (2) Modelliciouz - 34 jaar - 2e kindje - ronde 29 na mk Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 3 22 november (1) MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Draakje88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 november (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 24 november (2) Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 november (1) Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 november (0) 27 november (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 november (1) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 november (1) Nenp -32 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 november (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje (vroege miskraam afgelopen maand) - ronde 5 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 Onbekende datum (2) Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Mom2be1992 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (21) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
NOD-lijst 16 t/m 30 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (3) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 10 17 november (1) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (4) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Melis94- 26 jaar - 2e kindje - rond 6 (ronde 3 na vmk) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kbtd -21 jaar - 2de kindje - ronde 1 19 november (3) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes S2909 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (1) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 21 november (2) Modelliciouz - 34 jaar - 2e kindje - ronde 29 na mk Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 3 22 november (1) MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Draakje88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 november (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 24 november (2) Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 november (1) Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 november (0) 27 november (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 november (1) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 november (1) Nenp -32 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 november (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje (vroege miskraam afgelopen maand) - ronde 5 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 Onbekende datum (2) Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Mom2be1992 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (21) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Hallo dames, ik heb mezelf op de lijst gezet omdat ik toch wel even wil kletsen. 30 oktober gestopt met de minipil onder het mom dat ik graag ongesteld wil worden aangezien ik dat nog steeds niet ben. (Geef ook nog borstvoeding) Mijn man wist er natuurlijk ook van, we zeiden nog nou even kijken hoe we het anders oplossen. Nu wel zaterdagnacht wel seks gehad. Vandaag voelde ik ineens een bekende pijn (ei pijn) lang niet gevoeld, maar was heel herkenbaar dus dacht doe een ovulatie test. Die had ik al besteld voor als ik ongesteld zou worden. Die is dus hartstikke positief en het is 32 uur geleden dat we seks hebben gehad. Vind het dus best wel een beetje spannend nu het is alleen eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling. Ik dacht het duurt vast nog wel even voordat ik ongesteld ga worden aangezien ik moet ontpillen. En wilde dan als ik ongesteld geworden was mijn cyclus in kaart brengen (met de ovulatietesten) om zo veilig te kunnen vrijen na de eisprong en over een poosje er dan voor te gaan. Als het wel zo is dan is dat natuurlijk geweldig, maar dan wel veel vroeger dan gedacht ik ben bekend met een vroege eisprong had alleen niet gedacht dat hij al zo snel na het stoppen met de pil zou komen. Daarom nu wel de behoefte om toch deze maand mee te kletsen. Ik moet alles nog een beetje bij lezen dat heb ik nog niet gedaan. Ik verwacht dat ik dan 22 of 23 november ongesteld moet worden.
En ga je er nu alsnog extra voor? Als in; vandaag nog gezellig maken Of wil je het niet opzoeken maar als het zo is, is het een geweldig kadootje?
Volgens mij is eipijn de laatste groeispurt die komt van van 48u voor eisprong tot de sprong zelf. Dus kan Ik had vrijdag avond enorme eipijn. Maar die avond was gelijk wel mijn eisprong, of de nacht.
Het staat er een beetje raar vind ik en kan het bericht niet bewerken. Ik bedoel natuurlijk niet dat het niet de bedoeling is. We willen zeker als het ons gegund is graag een tweede. Alleen dan na ik ongesteld was geworden wilden we het in kaart brengen en dan er eens voor gaan ☺️ Ik verwachte natuurlijk nooit dat ik dus zo snel na het stoppen een eisprong krijg. Al weet je wel dat het kan beetje naïef misschien. Maar wel heel welkom mocht het wel zo zijn. Al gebeurd dat natuurlijk niet zo gauw direct als je gestopt bent. Ga er ook helemaal niet vanuit, maar vind het dus toch wel even spannend
Mijn vorige zwangerschap had ik de piek op maandag met ovulatietest toen daar bewust mee bezig. De dag erna dinsdag had ik mijn ei pijn en is die ook gesprongen. De dag erna was mijn ovulatietest namelijk weer negatief. ik heb wel dus ei pijn paar uur en dan springt mijn ei. Of dat nu allemaal zo is weet ik natuurlijk niet daar ga ik wel vanuit ik had altijd ei pijn.
nee, ga het niet extra gezellig maken. Als het zo is dan is het inderdaad een geweldig cadeautje. Dan over een paar maand ervoor gaan denk ik. Als het wel zo is moet mijn man het eerst verwerken denk ik haha, ondanks dat hij ook graag een tweede wil hoor. We waren er nu alleen nog niet bewust mee bezig. Echt gestopt omdat ik graag ongesteld wilde worden om te kijken of alles nog werkt daar beneden voor een tweede wonder. Wat dat betreft is mijn man wel een beetje autistisch en zo vaak hebben we het eigenlijk nog steeds niet zo vaak ‘gezellig’ het zou dan echt heel toevallig zijn. Zou wel vaker willen hoor
Ah oké, vandaar ook waarschijnlijk dat je het forum op zoekt voor deze maand.. kan je ergens je verhaal even kwijt Nou, spannend wel! Weet hij er wel van? Of hou je het even voor jezelf om hem niet onnodig van z'n stuk te brengen
Thanks meiden. Dus jullie ervaringen zijn eerst pijn en kort erna ei.. En ik las dat als je ei gesprongen is hij nog ongeveer 24u bevrucht kan worden. Nog even aan de bak vnv dan