Hier een positief berichtje. Inmiddels in ronde 7 en nu een positieve test in handen. Maar ik ben nog maar 9 dpo dus ik hoop zo dat hij of zij deze keer blijft plakken !
Ja hier dus ik heb vanaf 7 dpo getest haha en zag niets en gister ook niet, maar nu 9dpo toch een licht streepje. Wanneer ga jij testen?
Wil dit keer pas testen na nod maar weet niet of ik dat vol ga houden vorige keer 7 al positief maar liep niet op bij 10 en na 16 toch ongesteld
Wat duidelijk al! Ik ga voor je duimen ❤️ Waar heb je deze gekocht? Heb je een link. Wil die testen ook graag
Bedankt allemaal, ik durf nog niet positief te zijn want anders stort ik zo in als het niet oploopt.. maar het begin is er toch. Dat zijn hele goede testen, vergelijkbaar met de predictor early. Maar dan wat goedkoper, Ze heten first response. Ik koop ze op amazon.de. Dan moet ik ze bij een afhaalpunt ophalen en dan is het gratis verzending. https://www.amazon.com/First-Response-Result-Pregnancy-Packaging/dp/B000052XHI Dat is een voorbeeld. Je hebt ze ook per stuk.
Dit zijn predictor testen van browny Kan je in supermarkten vaak kopen maar ook bij etos/dio/Kruidvat/trekpleister etc De early is net zo gevoelig als de expres. Dus je kan express nemen al zegt ie pas vanaf nod te zijn Predictor Expres is goedkoper dan predictor early maar ze zijn 100% even gevoelig.
Voorzichtig gefeliciteerd! Hopen op een goede oploop! Ik heb volgens mij mijn eerste goede positieve ovulatietest gehad! Vorige maand was hij wel iets donkerder maar niet zo donker als de controle streep, nu zijn ze zo goed als gelijk! Ga er eind van de middag nog een doen om te kijken of het toch nog wat donkerder kan.
Heb net gekeken maar de verzendkosten zijn dan wel zo hoog dat het alsnog niet goedkoper is haha. Ja als ie een hele berg koopt misschien maar dat vind ik dan weer zonde haha wie weet heb ik er aan 2 wel genoeg en zit je er nog met 20 Dat hoop ik tenminste haha
Ik snap niks meer van mijn lichaam deze van 5-11 van 9-11 Had een onderbuik gevoel dat ik toch moest testen en dit is resultaat knalt nog meer dan controle Wat denken jullie klopt die van 9-11 niet? Voorheen cyclus van 34/36 ei op 23 en 18 cd ben nu 19 cd