Ik heb een andere test gedaan van de kv en zag een duidelijk streepje, morgen doe ik weer dezefde van gisteren om de oploop te zien doe ik om de dag dezelfde soort test haha.
NOD-lijst 16 t/m 30 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (4) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 10 Roxylife14 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 november (1) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (5) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Melis94- 26 jaar - 2e kindje - rond 6 (ronde 3 na vmk) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kbtd -21 jaar - 2de kindje - ronde 1 Cams- 23 jaar- 1e kindje- ronde 12 19 november (4) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes S2909 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Augustus2019 - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 20 november (2) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje - ronde 4 icsi 21 november (2) Modelliciouz - 34 jaar - 2e kindje - ronde 29 na mk Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 3 22 november (2) MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 november (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 24 november (2) Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 november (2) Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dominique1992 - 29 jaar - 3e kindje - ronde3 26 november (0) 27 november (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 28 november (1) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 november (1) Nenp -32 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 november (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje (vroege miskraam afgelopen maand) - ronde 5 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 Onbekende datum (2) Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Mom2be1992 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (20) Zwanger (1) Ongesteld (2) Negatieve test (0)
Hier al getest (kon me toch niet inhouden en het zorgt ervoor dat ik er de rest van de dag niet meer aan denk) maar tot nu toe negatief. Logisch ook, tis nog maar 6 of 7 dpo vorige keer testte ik pas op 9dpo positief en dan pas in de namiddag.
Ik test volgende week zaterdag of zondag! Dan zijn we samen een nachtje weg dus wel zo leuk moment dan Nog even ruim een week geduld dus.
Ohh, kreeg helemaal geen meldingen!! @Browny89 gefeliciteerd!! Flink testjes spammen hoor hou dr van @Ajuuparaplu zouden jullie het anders echt opgeven ja? Moeilijk he, om die keuze te moeten maken? Wij besloten vorig jaar sept om max een jaar te proberen. Zijn nu al verder dan dat jaar, maar kunnen het nog niet opgeven Hier nog geen eisprong. Vandaag wel begonnen met ovutestjes en als mijn cyclus net zo is als voor mijn laatste mk, dan zou ik over 2 a 4 dagen een positieve ovutest moeten hebben en dan over 4 a 6 dagen eisprong.
@Aapie88 ik heb driekwart van m'n cyclus buikpijn en m'n menstruatie is heel erg veranderd. Een jaar geleden kon ik de kinderen nieteens naar school brengen want dan lekte ik door en nu kan ik bij wijze van spreken m'n hele menstruatie met 2 maandverbandjes opvangen. De vorige 2 zwangerschappen was ik in 1 keer zwanger en nu wil het maar niet lukken. En dat allemaal gecombineerd gaan ze nu onderzoeken. Het uitstrijkje op celniveau ofzo dat was in ieder geval helemaal goed gelukkig. @Wensvooreenderde je moet het beide willen blijven proberen. En ik merk bij m'n man dat het voor hem gewoon bijna klaar is. We zouden een half jaar proberen en we zijn nu daar ook overheen. Hij zei gister dat hij dan de boel laat doorknippen. Ik zei al: toch niet meteen?! Dat dan weer niet gelukkig. Hij wil de onderzoeken nog wel afwachten, maar geen ingrepen of hulp. Overigens temperatuur weer terug omhoog naar 37.0. 2 dagen voor nod en een negatieve test.
Hier vandaag ook getest natuurlijk wit maar is ook nog maar dpo 8 of 9 als ik mijn eisprong juist heb gevoeld. Geen ovulatietest gebruikt namelijk. Heb wel wat klachten zoals pijnlijke borsten en geur is versterkt. Woensdag gaan we pas terug testen en ondertussen hou ik mijn temperatuur in de gaten momenteel blijft hij mooi 37 graden.
Huh, temp stijging zonder positieve ovu test? Wel laatste 3 dagen eipijn gehad, maar geen knaller van de action Snap er niks van
Oh, snap het hoor. Wij willen ook geen ingrepen oid. Bij de laatste mk bood de vk het voor de 2e x aan om naar de gyn te gaan, of anders de knoop door te hakken en niet verder proberen. Dat deed wel even pijn om te horen. Heb toen wel bloedgrprikt en daar bleek dat mijn vitaminewaarde 48 was. 50 is het minimum, maar 100 is beter. Ik hoop van harte dat dat alles is en anders moeten wij toch ook snel de keuze maken om met ons 4tjes een compleet gezin te blijven
Hier neemt de ovulatietest zoals verwacht weer in sterkte af. Piek was dus gisteravond. Gisteravond gezellig gemaakt. Vanavond weer proberen of morgenochtend. Wat zouden jullie doen? Ben wel blij dat alles op orde lijkt te zijn qua cyclus en misschien is mijn NOD dan dus wel een dagje eerder. Ik laat hem wel staan om mezelf aan te zetten naar niet te vroeg proberen testen...
7 of 8dpo vandaag... Ik ben net wakker en ik heb heel realistisch gedroomd dat ik zwanger was. Zie nu maar eens vol te houden niet te testen tot dinsdag
Ik zou vanavond doen, aangezien die vandaag kan springen en een eitje maar 12 tot 24 uur leeft en zaadcellen er gemiddeld 12 uur over doen om bij de baarmoeder te komen