Ik heb voor mezelf ook geteld, 12-11 positieve test (eind ochtend), 13-11 ovulatie, 14-11 1 dpo.. maar hangt vast ook van je temp af. Mijn ovulatietest was 13-11 al een stuk lichter.
Ja met tempen kan je (bijna altijd) zien wanneer je eisprong is geweest. Ik doe niet aan tempen deze ronde, maar ik tel de dag 2 dagen na de positieve test als 1dpo. Nu 4 dpo.
Vraagje: Nu heb ik vandaag alleen na plassen een klein veegje rood.. als het morgen meer wordt, moet ik dan morgen als 1e dag van de cyclus rekenen of vandaag al?
Na 18u savonds reken je de volgende dag pas als cd1. Sowieso een klein veegje rood vind ik nog niet cd1 waardig Wel balen dat het game over is @Browny89 heerlijk zo'n digitale bevestiging ! Gefeliciteerd Hier is mijn temp vanmorgen gezakt. 9 (of 8) dpo... Dus ga er vanuit overmorgen ongesteld wakker te worden helaas. Ook weer getest (action normaal) omowit Maar heb er vrede mee. We zijn toch wel afgeleid met Yué's 1e verjaardag volgende week dinsdag ♡
Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik vaak licht in men hoofd door een lage bloeddruk. Vandaag was ik ook draaierig. Zou er een link kunnen zijn, of is dit puur toeval?
5-11 posi ovu (er vanuitgaande dat de ovutest 6-11 weer negatief was) was je ei op 7-11. 8-11 is dan 1 dpo en morgen (dinsdag) is het 10 dpo.
Net getest met kv test maar helaas negatief. Mijn temp is vanochtend ook gedaald naar 36,8 maar verder nog niks te bekennen. Sinds zaterdag avond zijn mijn buikkrampen verdwenen.
Even een paar vraagjes. Ik dacht 5 nov mijn eisprong gevoeld te hebben maar 9 nov had ik smorgens nog eenmaal van dat typisch slijm waar je draden van kunt trekken wilt dit zeggen dat mijn eisprong toch later is? Momenteel blijft mijn temperatuur smorgens het zelfde. Hoeveel dage voor menstruatie daalt dit ongeveer? Vanmorgen getest natuurlijk negatief maar ineens begon ik te denken of dat slijm niks anders wilt zegge en heb ik misschien gewoon te vroeg getest
Deed je toen ook al je temp bijhouden? Zo ja, wat deed die? Slijmdraden horen wel echt bij een eisprong niet echt bij dpo's..
Ik heb de 6de niet meer getest dus dat weet ik niet.. maar dan klopt het dus toch wel hoe ik het in eerste instantie dacht en hoe ik het anderen ook uitleg haha. Top, dankje.
Ik kon me niet meer bedwingen net en heb getest op 9dpo, maar hij was natuurlijk negatief.. Nu baal ik weer zo van mezelf dat ik niet gewacht heb Maar goed, misschien woensdag maar weer proberen.
Woensdag misschien wel een streepje Ik snap je helemaal ik heb ook een enorme test drang op het moment terwijl ik heel goed weet dat dat geen zin heeft helemaal voor mij nu niet haha. donderdag of vrijdag ga ik een testje wagen dan ben ik 10 of 11 dpo. Ik kan me in ieder geval niet bedwingen om te wachten tot mijn nod Hoop woensdag op een positieve test voor jou