Hoi dames! Ik praat bijna nooit mee op forums, maar ik heb ze al behoorlijk vaak afgespeurd. Wij zijn sinds januari 2018 bezig voor ons eerste kindje, dus het wordt knap lastig nu. Ik ben vorig jaar, na talloze onregelmatige cycli, gediagnosticeerd met pcos, maar ik kies er nu nog voor om alternatieve behandelingen te proberen in plaats van medicatie. Een eisprong heb ik door mijn pcos niet vaak, maar rond 7/8 november had ik zulke doorzichtige en rekbare afscheiding dat dat eigenlijk niet kon missen ik heb sinds die vermoedelijke eisprong hele gevoelige/zere tepels (dat had ik in februari ook en daarna werd ik heeeeel erg ongesteld, vandaar dat ik denk dat dit nu weer een goede eisprong was), af en toe krampjes in mijn onderbuik, last van maagzuur en een brok in mijn keel (globusgevoel). Verder nog geen enorm opvallende dingen, maar daar zou het misschien wat vroeg voor zijn (vermoed mijn nod rond zondag, 22 november). Ik durf vaak niet meer te hopen, maar ik doe het toch. Hopen hopen hopen dat ons kindje eindelijk komt <3
Haha je moet gewoon voor je zelf een datum stellen. En niet voor die datum testen.. dat vroege testen geeft alleen maar meer teleurstelling als het negatief is. Ik test 13dpo als die negatief is weet ik zeker dat het indd negatief is en heb ik maar 1x teleurstelling haha Ik test zaterdag
NOD-lijst 16 t/m 30 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (4) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 10 Roxylife14 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 november (1) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (5) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Melis94- 26 jaar - 2e kindje - rond 6 (ronde 3 na vmk) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kbtd -21 jaar - 2de kindje - ronde 1 Cams- 23 jaar- 1e kindje- ronde 12 19 november (4) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes S2909 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (2) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje - ronde 4 icsi 21 november (2) Modelliciouz - 34 jaar - 2e kindje - ronde 29 na mk Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 3 22 november (2) MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - ronde tel kwijt, bijna 3 jaar 23 november (3) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 Augustus2019 - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 24 november (2) Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 november (2) Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dominique1992 - 29 jaar - 3e kindje - ronde3 26 november (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 november (0) 28 november (1) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 november (1) Nenp -32 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 november (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje (vroege miskraam afgelopen maand) - ronde 5 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 Onbekende datum (2) Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Mom2be1992 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (21) Zwanger (1) Ongesteld (4) Negatieve test (1)
Ja van de action, bij mijn vorige zwangerschap gaf die al vroeg positief aan.. ik wacht het nog even een paar dagen geduldig af, denk toch echt dat de memstruatir 1 deze dagen wel doorzet
Na het werk bekeek ik mijn test van van de morgen eens opnieuw en nu zag ik wel een licht streepje staan. Weet dat dit absoluut niet betrouwbaar is maar heb nog nooit met die test een streep gehad ook al was het indroog. Vorige keren toen ik twijfels had terwijl we niet aan het proberen waren was negatief ook heel de tijd enkel de horizontale streep. Iemand ervaring mee
Ik zie het ook hoor.. zo spannend Ik zou ook wachten tot woensdag haha en anders doe je stiekem morgen een test
Ik doe nu gewoon elke dag een test. Dacht eventueel wat te zien op de test deze middag maar het zou ook best wel wishfull thinking kunnen zijn. Dus tot ik echt duidelijk een streep zie, beschouw ik het als negatief. Verder is gisteren mijn hartslag in rust gedaald op mijn Fitbit. Herinner me van vorige zwangerschap dat ik aan de hartslag kon zien of mijn menstruatie er aan kwam of niet. Ga eens kijken of ik de grafieken van toen nog terugvindt.
Oeh de test dagen komen er aan! Spannend allemaal Hopelijk veel roze met z’n allen. Ik denk dat ik morgen een test doe, maar dan wordt het wel in de avond. Of woensdag. Eerst maar eens een early, kijken of ik wat zie. Wie gingen er nog meer testen morgen of woensdag?
Kan je de test om de dag controleren of je een oploop ziet. Dag erna is natuurlijk moeilijk te zien. Spannend!
Oeh, dat is al een tijdje. Hoop ook voor jullie dat het deze ronde raak is! Doe je ook geen ovulatie testen oid?
Oh en ik zit alweer pepernoten te eten en dan bedenk ik me ineens, maar als ik zwanger ben is dat niet heel handig... moet daar wel even aan wennen, wat als ik wel zwanger ben
Ooooooh wat ontzettend spannend dan. Wat hebben jullie al een lange weg afgelegd. Ik hoop echt dat het dit keer gelukt is voor jullie ik ga heel hard voor jullie duimen
Haha ach dat at ik ook tijdens m'n vorige zwangerschap. Hij heeft er niets van gekregen Zolang er niks bevestigd is ga ik overal niet te spastisch mee om hoor.. jullie?
Ohhh sorry @herfstmeisjeB helemaal niet gereageerd! Hoop zo op een snelle goeie test voor jullie. Ik heb zelf ook pcos, weet hoe vreselijk frustrerend het kan zijn om weken op een ei te moeten wachten.. dus daarom denk ik dat de wachtweken en de testen extra spannend zijn voor ons, want ja.. wanneer volgt de volgende kans weer he