Stond in eens weer op 21 Al 3 dagen last van kramp maar pas 5 dpo als goed is Rare ronde dit Redelijk donker op 13 cd 16 cd weer nagenoeg wit 18-20 knaller daarna opgehouden met testen was er wel ff klaar mee
Ja wij hebben ook al jaren de namen in gedachte vooral een jongensnaam. Meisjes naam twijfelen we nog wat over. Ook wij hebben het er soms al over hihi
Voor de geboorte van ons kindje niet. Tijdens de zwangerschap pas hadden we jongensnamen en meisjes namen uitgekozen. Voor jongen Yavi en voor meisje Yué. We wisten het geslacht niet Nou ze werd geboren en het was een Yué hihi. Nu houden we de jongensnaam Yavi voor een 2e als het een jongen word (willen dan weer het geslacht niet weten, vind het echt stom om te weten vóór de bevalling, want boeit ons echt niks ook haha.) Meisjes naam voor een 2e misschien de 2e keus Niylah dan. Maar achteraf vind ik deze naam niet zo leuk meer. Dus dan word het vast opnieuw zoeken naar een naam die dan ook bij Yué past lastig...
Stomme vraag misschien, maar hoe vaak 'vegen' jullie zo tegen je NOD? Ik heb dus denk ik vandaag mijn NOD. En. Ik. Word. Gek. Bij ieder nattigheidje check ik de kleur. Het was overigens net iets gelig tot rozig... vorige ronde kondigde dat mijn menstruatie aan (werd daarna bruin en toen brak het door).
Wij hebben ook al een jongensnaam en een meisjesnaam... vriendlief heeft per ongeluk zelfs de meisjesnaam al verklapt tegen mijn ouders
Oh hahaha geniaal wij zijn daar nog lang niet mee bezig maar ook pas net besloten om er weer voor te gaan dus dat is ook een ander verhaal. Bij onze zoon wisten we dat het een jongetje werd dus hebben we verder niet over meisjes namen na gedacht.
Wij hebben ook al namen. De meisjesnaam is nog over van de eerste. Jongensnaam hadden we toen ook al wel, maar is iets mee. Jongensnaam zou namelijk Bren zijn. Alleen is dat ook de naam van een vrij bekend geweer. Verder wel gewoon een bestaande naam hoor. Misschien kunnen we er nog Brenn van maken, maar dan vind ik het zo engels worden en daar houd ik dan weer niet zo van. Maar hoe lang ik ook blijf zoeken, we blijven bij die naam terug komen, dus waarschijnlijk wordt dat hem gewoon. Of we hebben het probleem helemaal niet en krijgen gewoon een meisje.
NOD-lijst 16 t/m 30 november 2020 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (4) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 10 Roxylife14 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 november (1) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (5) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 Melis94- 26 jaar - 2e kindje - rond 6 (ronde 3 na vmk) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kbtd -21 jaar - 2de kindje - ronde 1 Cams- 23 jaar- 1e kindje- ronde 12 19 november (3) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes S2909 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 1 SLP123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (2) Narcisje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje - ronde 4 icsi 21 november (1) Modelliciouz - 34 jaar - 2e kindje - ronde 29 na mk 22 november (3) MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - ronde tel kwijt, bijna 3 jaar 23 november (3) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 Augustus2019 - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 24 november (2) Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 november (2) Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dominique1992 - 29 jaar - 3e kindje - ronde3 26 november (2) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 5 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 3 27 november (0) 28 november (2) Olifantje92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 29 november (1) Nenp -32 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 november (2) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje (vroege miskraam afgelopen maand) - ronde 5 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 Onbekende datum (2) Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MA Mom2be1992 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (22) Zwanger (1) Ongesteld (5) Negatieve test (1) ik zet mezelf even op wachtbankje, ook al heb ik alweer krampen en roze verlies dus ik denk dat ik alweer ongesteld word. En maar proberen hoop te blijven houden dat het maar gauw mag gebeuren...
Awww haha. Mijn familie en onze beste vrienden weten het ook al allemaal en noemen ons kind soms zo bij de naam, haha. Ik vind dat wel heel leuk, want dan wordt het een beetje echter
De naam die wij hebben past vind ik het best bij een jongetje en ik heb ook altijd sterk het gevoel gehad dat ik als eerste een zoontje zou krijgen. En op de een of andere manier voel ik daar al zo sterk een band mee! soms raak ik wel in de stress bij de gedachte dat het een meisje zou worden. Echt het laatste waar ik me nu druk om zou kunnen maken maar dan weet ik echt de naam niet hahahaha
Ja check ik ook altijd! Soms dan ook even het papiertje iets meer naar binnen duwen want dan kom je daardoor misschien iets meer te weten hahaha. Ik hoop zo voor je dat het nu geen menstruatie betekent!!
Ik heb einde van de middag een test gedaan, ik dacht dat ik wat zag. Maar dan echt een tuur streepje. Opgedroogd stond er zeker iets!!
Denk een uur?? Test morgen avond even weer. Vanavond lukt niet meer (laat thuis) en morgen ochtend geen zin haha