Bij deze ga ik graag mee noteren ☺️ ronde 4 voor iedereen in deze app: toitoitoi! --------------------- DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht. DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek (kan de hormoonschommeling zijn) en lage rugpijn DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels DPO 5: DPO 6: DPO 7: DPO 8: DPO 9: DPO 10: DPO 11: DPO 12: DPO 13: DPO 14: NOD
Ja? Pff zo spannend weer hè deze dagen. Ben heel benieuwd naar je test morgenavond. Nog meer mensen die morgen gaan testen? @Aapie88 ga jij donderdag al testen? Of toch vrijdag? Haha
Even een vraagje aan de meiden hier Afgelopen maand was ik onwijs droog (echt helemaal tot de bmm) van eisprong tot NOD. Deze ronde zit ik op DPO 4 en ik heb weer wat afscheiding. Nu vroeg ik me af: Is de afscheiding na eisprong iets wat jullie herkennen als elke maand hetzelfde, of fluctueert dit per maand?
ik denk donderdag ik sta mega in de fik bij mijn stuitje en onderrug het lijkt dus echt alsof ik elk moment ongesteld kan worden maar heb het nu ook in mijn schaambot. Ik meen dit te herkennen van mijn vorige zwangerschap. Ga dus donderdag al testen
bij mij was het toen elke keer verschillend. De keer dat ik zwanger was had ik trouwens na mij ei bijna geen afscheiding. Dat had ik alleen daarvoor ook wel eens gehad. Alleen meestal had ik juist wel wat afscheiding en soms ook veel en toen was ik nooit zwanger.
A Ah oke, dankjewel voor je snelle antwoord. Hoopte eigenlijk eindelijk iets gevonden te hebben wat zich volgens vast patroon liet zien elke maand, haha. Vind dat wachtbankje met die onzekerheid maar niks.
nou ja, het zou kunnen hoor ik heb zo vaak gelezen dat andere wel meer slijm hadden en zwanger waren bij mij was dit niet het geval. Sowieso pas veel later in de zwangerschap kreeg ik wat meer afscheiding echt halverwege pas. Terwijl andere vrouwen al wel veel en heel dun hebben. Elk lichaam is anders. Ja, die onzekerheid is echt niet leuk en wachten al helemaal niet
Ik ben van plan morgenochtend weer te testen ja... Ik moet nog zien of ik wel durf want ik heb gisteren dus al een witte test gezien en ik vrees dat dat zich gaat herhalen, maar ja.. Morgen moet ik bloedprikken om 8.00u dus ik moet toch vroeg op
Ben benieuwd naar de testen vandaag. Mijn temp is 0,1 gestegen.. en ik ben hele nachten alleen maar aan het dromen, doodmoe word ik wakker daarvan Ook voel ik wat pijntjes in de onderbuik en rug. Maar nog steeds allemaal maar kleine dingen dus denk dat het niks is. Vorige zwangerschap wist ik zeker dat ik zwanger was al voor ik testte. Maar toen testte ik ook pas op 14dpo en was m'n temp nog altijd erg hoog. En ben nu nog maar 9dpo dus heb nog 5dgn te gaan om dat gevoel wel of niet te creëeren.. Zo jammer dat FF het bij mij niet doet dan kon ik de lijstjes inzien van 2jr geleden Eigenlijk zou ik ook pas zondag willen testen maar zaterdag gaan we uit eten in het hotel en dan neem ik graag een wijntje erbij. Dus ik denk dat ik toch echt zaterdag test op 12/13dpo
Vanaf vandaag echt op rood.. nouja weet ik in ieder geval dat ik geen hoop hoef te hebben volgende maand, als ik eerst 3 dagen rood/bruine aanloop heb Succes voor de dames in afwachting en hopelijk mooie testjes! Mag nog wel wat roze bij inderdaad in het lijstje!