Helaas hier net het eerste bruinverlies gespot dus op naar de volgende ronde. Als het doorzet morgen ziekenhuis bellen en met goede moed door!
Ahh balen Susyq89... pff nu al testdrang.. 6 dpo vandaag en mn eerste test al weer gedaan, negatief uiteraard..
Meteen ziekenhuis gebeld, zaterdag uitgangsecho en dan weer ervoor gaan! Net even flink potje gehuild en nu weer mn strijdkracht terug. Bijzonder hoe een mens kan terugveren. Ik blijf duimen voor jullie!
Strijder! Balen dat het niet gelukt is meis. Huilen lucht wel op. Fijn dat je jezelf zo snel kan herpakken en fijn dat je snel in het ziekenhuis terecht kan. Vol goede moed op naar de volgende poging. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het DE ronde is voor je
Vandaag 7/8 dpo en een positieve kruidvat test. Ook de Predictor Early geeft een streepje... Zou het dan toch dit keer wel goed gaan en blijven plakken? Tis nog wel heeel vroeg
De vorige keer heb ik echt een hele goed zwangerschap gehad. Pas laatste weken dat ik echt “last” van m’n buik had. Maar ik heb nog tot de laatste dag alles gedaan.
Super spannend!! Ik verga inmiddels al een halve dag van de buikpijn... Alsof ik zwaar ongesteld ben. Beetje opgezette buik ook (broek kan niet zo strak aangesnoerd worden met de riem als anders). Ik verlang naar een dekentje en kruik
Volgens mij ben ik 6 DPO weet dit voor 99% zeker daarom vind ik deze krampen ook zo vervelend... Nu al ongesteld worden is wel heel vroeg