Ik durf ook eigenlijk geen hoop te hebben, maar heb het toch. Heel stom eigenlijk...want het kan toch gewoon nog niet zo vroeg? is bij jou de ms over?
Ik zie hem. Spannend!!! Misschien gekke vraag, maar wat zorgde ervoor dat je zo snel in je dpo's al testte? Had je heftige symptomen? Nu al een streep is echt heel vroeg, super blij voor je
Fijn dat het weg is! Mijn lf was vorige cyclus exact 14 dagen na eisprong. Maar of dit altijd zo is... Geen idee. Cyclusdagen schommelen altijd gigantisch, maar hou nu ook gewoon 14 dagen aan. Die van jou?
Is hier iemand die heel vroeg ook veel maagzuur had? Heb nu denk ik al sinds zaterdag/zondag last hiervan en ik krijg nog steeds zure oprispingen (lang leve de rennie's). M'n nod zou denk ik zaterdag/zondag zijn. Ik herken het niet echt van ongesteld zijn, tenminste niet zo lang... Ook veel lucht in mijn darmen en gevoelige borsten. Hmmm de hersenen draaien overuren hier
Kunnen we asjeblieft een week vooruit spoelen? bah wat voel ik me akelig, koud, hoofdpijn, lage rugpijn, hoofdpijn vol watten Is het al tijd om naar bed te gaan??
Nou geen idee. Was het ook echt niet van plan en ergens denk ik steeds. Dit moet wel foutief zijn, want het is echt heel vroeg. Maar volgens een vriendin was ik al 2 dagen niet te genieten.. En ze zei... Ga voor de grap gewoon eens testen
Als je 2 testen deed, en beide streepje.. Zal geen toeval zijn dan toch.. voorzichtig door testen, beter niet morgen maar overmorgen! Dan kan je verschil beter vergelijken
Ik zaterdag! Ik ben zo bang om te hopen maar doe het stiekem toch. Wonderen zijn de wereld nog niet uit toch?!
Ik twijfel tussen testen morgen of zaterdag of zondag.. Ik wil het liefste wachten tot zondag. Maar morgenavond hebben we een borrel bij vrienden, waar ik opzich 'bob' als excuus kan gebruiken maar dat geloven ze nooit Zaterdagavond gaan m'n man en ik Uiteten en een nachtje weg, dus dan ook fijn om te weten of het positief is om rekening mee te houden met wijn.... Dus ik denk dat ik morgen aan geef dat ik bob ben en dat ik zaterdagochtend test..
Zeker zijn de wonderen de wereld nog niet uit, zeker als je nu de eisprong goed gevonden had.. wanneer verwacht jij je menstruatie?
Ik heb toen geen ovulatietest gedaan, maar mijn slijm was zo rekbaar en doorzichtig dat het gewoon niet kan missen (dat had ik dus voor het laatst in februari en daarna werd ik super ongesteld). Dit weekend zal het twee weken geleden zijn... maar door de pcos weet ik helemaal niet hoe lang alle fases bij mij duren, dus het is echt een gokje.
Ik ook niet. Het voelt echt anders... Bij mij als ontzettend heftige menstruatie. Ben ook echt gesloopt na m'n kantoor dag (jaja ik zit gewoon stil...dat is nog het ergste)