Ja na afleestijd maar nog lang niet ingedroogd Ik weet dat ik een middag tester ben, dus heeeeel mss vanmiddag nog eentje Maar als er niks is staat deze lijn er toch ook niet. En is ook geen pennestreep, best wel breed
Ik hoop dat je volgende test twijfel wegneemt. Ik zit te stuiteren hier op mijn bureaustoel voor je. Zo spannend!
Ik zit nu op 7 dpo en minder ms klachten (als in pijn) maar wel beurs gevoel. Ook tijdens plassen. Iemand die dit herkend?
Kans is er altijd met vroeg testen ... iedereen heeft testdrang voor 14dpo, maar als je dan toch een onzeker streepje krijgt dan geeft het uiteindelijk helemaal niet de verlossing die je zoekt wacht vooral de volgende dagen even af, ik duim voor je
Blijft inderdaad gewoon afwachten en nog meer testen doen Maar ik denk dan ook maar zo, als er niks is staat er ook geen streep Moet alleen nog blijven plakken
@Dominique1991 Ik zie ‘m! Hopelijk snel een knaller. Waarom testen we nou altijd zo vroeg!? Spannend! Hopelijk samen in het uitgerekend clubje. @Maudje123 Al is die buiten afleestijd.. ik vind ‘m wel erg duidelijk hoor! Ik zou er straks gewoon nog één doen! Hier niet getest. Ik doe er morgenochtend weer 1. Heb ook maar een predictor gekocht. Vind het echt spannend, na een tuurlijntje gister.
Ja is hij ook, in het echt is ie duidelijker en in goed licht zie foto Vanmiddag nog maar eentje wagen