Ik kon me net niet beheersen. 8 dpo en test omo-wit. Zo'n sticky van sensitest. (25mhu - iemand bekent wat dat betekend?) Voel me toch wel lichtelijk stom dat ik het toch geprobeerd heb
Ik had vanmorgen ineens hele erge buikkrampen. Maar nog niets te zien. Eigenlijk voel ik me niet anders dan anders. Ik verwacht wel morgen denk ik mijn menstrautie
Kleine update: Op 7 en 8 dpo had ik op 3 predictors een streepje. Na bloed te prikken bleek HCG negatief. Dus waarschijnlijk valse testen. Nu 9dpo en ik hoop stiekem dat er nog kans is
Je moet echt heel goed turen zoals ik al zei ik krijg het eigenlijk niet echt op de foto het is echt een mega Tuurtest dat ik hem dus eigenlijk niet op de foto krijg ik moet nieuwe zwangerschapstesten halen gaat vandaag niet lukken denk ik dus maandag pas weer.
@babywens93 wat een mooie test!! Dat willen we zien @Aapie88 jeetje wat spannend zeg! @Dominique1991 he bah; dat was wel flink slikken denk ik? Denk je mooie positieve testen te hebben en dan het bloedonderzoek negatief hier vandaag uitgangsecho gehad om een nieuwe ronde IUI te starten. Alles was prima, dus met goede moed door!
DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht. DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek (kan de hormoonschommeling zijn) en lage rugpijn DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels en krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. MS gevoel smiddags. Diarree savonds. DPO 6: Hoge harde bmm. Afscheiding wit. Ms klachten (al 2 dagen), meer honger, droge lippen, depri gevoel alsof het niet gelukt is (slaat natuurlijk nergens op!) Gevoelige borsten maar geen pijn. Soms korte vlaagjes misselijkheid en Kkkkoud. savonds echt nog steeds heftig buikpijn. Hele dag aangehouden, ik was niet te genieten. DPO 7: Eigenlijk wel oke. Wat warmer en rode droge lippen. Beurs gevoel in buik en tijdens plassen (maar kan van gister zijn), iets meer honger en dorst merk ik en hele hoge hmm + voor het eerst weer echt volop afscheiding (wit). Savonds weer buikpijn, gelukkig maar een uurtje. DPO 8: omo witte test (droomde dat ik een positieve test in handen had). Licht misselijk (maagzuur oprispingen), recht tepel nog gevoelig, links niet. Bmm heel hoog, zacht en witte afscheiding. Onderrug pijn. Ms gevoel... Ik heb er geen vertrouwen meer in DPO 9: DPO 10: DPO 11: DPO 12: DPO 13: DPO 14: NOD
Bedankt meiden. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Voor nu zijn we blij. @Aapie88 Zie ook wat. Hopelijk geen indroger & over een paar dagen een duidelijke test. @Dominique1991 Nee meis, dat meen je niet! Wat erg! Hoe kan het nou zijn dat al je testen vals zijn?! Sterkte!
Ja wist ik maar hoe het kwam? Ik hoop nu in ieder geval dat ze echt niet op HCG hebben gereageerd en dat er dus alsnog een kansje is? Mijn temperatuur is echt heel mooi en heb nog 5 dagen tot NOD... Dus maar hoop houden?
Ik meende wat te turen inderdaad haha toen hij droger was beter zichtbaar maar wel echt mega Tuur hoor. Ik heb in ieder geval nog 4 testen weten te scoren heel spannend misschien is het ook wel niks
Temperatuur blijft mooi idd. Hopen kan altijd je was ook wel heel vroeg met testen. En misschien ook nog te vroeg voor in het bloed?