Bizar zeg.. echt niet leuk. Hoe kan dat nou!? K ga mijn menstruatie gewoon afwachten en anders dinsdagochtend testen, als temp nog hoog is maar verwacht dat die morgen naar beneden gaat!
Heb je het gevoel dat je ongesteld moet worden dan? Ik hoop dat die uitblijft en je dinsdag kan testen!
Nee dat niet, maar ik weet wanneer mijn ei was dus maandag zou ik ongesteld moeten worden.. En test van gisteren was helemaal wit
Vandaag dag 28. Op deze dag komt altijd de menstruatie. Zal een slopende dag worden. Niet teveel aan denken? Gaan mensen nog testen?
Vandaag je NOD, spannend! Heb je al een testje gewaagd? Ik ga straks een test doen. Ik zit dan op 9dpo, (heel vroeg I know), maar ik had gister omo witte testen. Stel dat is vandaag weer, dan kan ik het echt een plekje geven en wachten op mijn ms.
Ik durf niet. Te vaak die witte test gezien en daarna werd ik ongesteld. Ja of morgen nod. Ik heb meestal cyclus 28-29 dagen. Ik wil liever rood zien dan witte test. gisterenavond bij vrienden geweest en uit het niets na paar chipjes eten super misselijk. Zelf zo erg dat ik ff bij de pot heb gehangen. Had wel frituur in de avond gegeten. Dus denk mis daarvan. Denk ook niet dat ik na 2 jaar durf te dromen dat het een zwangerschap is
Snap het helemaal. Zo'n witte test is ook vreselijk...en nog te verklaren als je hem op 5 dpo doet, maar op dpo 13/14 geeft het wel gelijk aan of die ronde gelukt is of niet. Anders kan je natuurlijk ook deze week even afwachten, mochten de rode duivels nog niet komen, dat je dan toch een testje waagt. Al die spanning is wellicht ook niet goed. ik duim voor je!
Ja klopt. Dinsdag zou dag 30 zijn. Dan zou ik het misschien wel aandurven. van de week wel echt last van mijn borsten. Wat ik elke maand wel heb en sinds gisteren neemt het wel af.
Hier een giga dip in mijn temp en een witte test Zou wel vroeg zijn voor mijn ms maar ben nu het vertrouwen in deze ronde wel een beetje kwijt. Had zo'n goed gevoel
Lief van je Maar het is zo vroeg voor een ms Nou ja afwachten maar En een beetje hopen dat ie morgen weer stijgt
Misschien als je nu meet dan is je temperatuur weer anders? Het kan zijn dat het 1 foutieve meting is? (Ikzelf zat vanochtend op 37.1 en 2min later op 37.4 maar gister op 36.7). Dus het kan zijn dat het even een missertje was
Mijn lf was vorige keer perfect 14 dagen na eisprong. Nu twijfel ik .. ik hou 14 dagen aan, maar het kunnen er ook minder of meer zijn.