NOD-lijst 16 november t/m 30 november 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door MotherOfAnAngel, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Misschien dat je eens gespiekt hebt in de februari groep? Daar zat ik bij:)
     
    Minttu vindt dit leuk.
  2. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Vandaag 4e dag met lage temp en nog geen ms
    Vanmorgen 2 testjes gedaan, ik zie niks
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    :( ik helaas ook niet meis... Shit zeg. Hopelijk komt je ms snel, kunnen we samen naar de volgende ronde :rolleyes: (mijn ms verwacht ik ook een deze dagen. Vanochtend zelfde test. Wit.:mad:)
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  4. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    DPO 1: geen afscheiding meer en bmm hoog. Nog een beetje zacht.
    DPO 2: geen afscheiding meer en bmm hoog. Harder. Licht gevoelige tepels. Meer trek en lage rugpijn
    DPO 3: geen afscheiding meer en bmm hoog. Hard. Gevoelige tepels en ontzettend moe gevoel in benen en liezen. Over algemeen erg moe vandaag. Lage rugpijn. Ms gevoel
    DPO 4: Vaker plassen en heel klein beetje meer soepele afscheiding rond hoge bmm. Gevoelige buik en brandende tepels
    DPO 5: Bmm nog steeds hoog. (erg hoog) en hard. meer witte soepele afscheiding (niet plakkerig) binnenin. Gevoelige tepels & krampen in mijn maag en rechtsonder. Rommelende darmen. MS gevoel smiddags. Diarree savonds.
    DPO 6: Hoge harde bmm. Afscheiding wit. Ms klachten (al 2 dagen), meer honger, droge lippen, depri gevoel alsof het niet gelukt is. Gevoelige borsten maar geen pijn. Soms korte vlaagjes misselijkheid en Kkkkoud. savonds echt nog steeds heftig buikpijn. Hele dag aangehouden, ik was niet te genieten.
    DPO 7: Eigenlijk wel oke. Wat warmer en rode droge lippen. Beurs gevoel in buik en tijdens plassen, iets meer honger en dorst merk ik en hele hoge hmm + voor het eerst weer echt volop afscheiding (wit). Savonds weer buikpijn, gelukkig maar een uurtje.
    DPO 8: omo witte test :cry: (droomde dat ik een positieve test in handen had). Licht misselijk rechts tepel nog gevoelig, links niet. Bmm heel hoog, zacht en witte afscheiding. Onderrug pijn. Ms gevoel... Ik heb er geen vertrouwen meer in :(
    DPO 9: opnieuw omo witte test. Gisteravond en vandaag hele dag drukkende hoofdpijn, lage rugpijn, extreem hoge bmm.
    DPO 10: opnieuw omo witte test. ijskoud heb ik het. temperatuur is gezakt van 37.1 naar 36.3. verder geen klachten, behalve lage rugpijn. Hoofdpijn is nog maar heel licht aanwezig. Extreem hoge bmm en witte afscheiding
    DPO 11: temp. Nog steeds 36.3. alle klachten zijn weg behalve koud hebben. Ik ga niet meer testen, wacht tot mijn ms komt zodat ik door kan naar een nieuwe ronde :(
    DPO 12: temp. Nog verder gekelderd. 36.0.omo witte test. Geen klachten, bmm wisselend heel hoog en redelijk hoog. Witte afscheiding minimaal. Opgezwollen binnenkant vagina. Voel wel heel warm... Voor het eerst in dagen. :|
    DPO 13:
    DPO 14: NOD
     
  5. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ahhh neeee. Had het zo gehoopt voor je!
    Echt balen :( knuffel
     
    herfstmeisjeB vindt dit leuk.
  6. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Wat een mindfuck, de kv heeft nu een mooi roze streepje
     
  7. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Foto? :eek:
     
  8. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Wel na afleestijd hè, zal een indroger zijn

    Ik verwacht er niks van
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Nou hier nog niet ongesteld, maar denk ook niet zwanger. Het blijven vage streepjes denk voor het eerst dat ik bij Kruidvat met valse streepjes/indroogstreepjes te maken heb. Heb ook vandaag predictor gedaan is niks op te zien. En mijn ovulatie testen lopen weer op denk 1 deze dagen weer een ei:eek: ik heb vanaf zaterdag alweer donkerdere lijnen. Misschien dat dat hele kleine beetje bloed die paar vegen toch mijn menstruatie was? @Maudje123 ik had ook van die lijntjes en ze leken zelfs op te lopen. Maar vandaag dus predictor gedaan en niks op te zien. Ben vandaag de Kruidvat test eens van dichtbij gaan bekijken voordat ik testte zie ik ineens 2 voorgedrukte streepjes staan :eek: dat hadden ze nooit hoor! Altijd Omo wit mee getest en geen voorgedrukte strepen. Ik hoop dat het voor jou wat anders betekent, maar ik beschouw mezelf nu als niet zwanger.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    @Maudje123 al moet ik zeggen dat die van jou er wel beter uitziet
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  11. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Wat balen van je witte test zeg.
    Denk niet dat deze test wat betekent, is na afleestijd. Niet opgedroogd maar niet geldig
    Streep is wel mooi roze en breed. Beter te zien in het echt
    Ik wacht wel af, predictor is mij te duur om even te proberen
     
  12. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Vind dit zo'n mindfuck hè
     
  13. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook zo. Ik denk dan een streep is een streep. Heb dit ook nog nooit gehad met Kruidvat. Hoop dat het voor jou wat anders betekend.
     
    Maudje123 vindt dit leuk.
  14. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Als die echt roze en breed is zou ik nog meer gaan twijfelen. Bij mij zag je bij 2 testen heeeeeeel licht iets lichtpaars vond ik het meer maar niet duidelijk. Niet zoals ik gewend was bij toen ik wel zwanger was maar toen verscheen de lijn ook bijna direct.
     
  15. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Heb al voor de 4e dag lage temp, maar nog steeds geen ms
    En dan dit soort testen
     
  16. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ik ben ook gewend om voor nod al positief te testen
    Nou ja afwachten maar
     
    MB91 vindt dit leuk.
  17. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik ga straks testje wagen als meneertje op bed ligt
     
    Maudje123, Xamevoli en MB91 vinden dit leuk.
  18. herfstmeisjeB

    herfstmeisjeB Bekend lid

    16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Ja heel rot, want m’n menstruatie komt ook maar niet. Temperaturen heb ik nog niet gedaan nee. Was laatst wel eens aan het kijken naar een thermometer met twee decimalen voor de nauwkeurigheid, maar met mijn wisselende cyclus is het wel een heel gedoe, daar valt geen pijl op te trekken. Plus dan denk ik dat ik er echt zo obsessief mee bezig ga zijn (nu natuurlijk al veeeeeel over aan het denken) en het verandert natuurlijk niet of ik een eisprong heb of niet... we houden ons sowieso altijd netjes aan het schema qua proberen.

    Maar wie weet ga ik er toch eens mee beginnen :)
     
  19. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Morgen nod toch? Miss dan nog een keer testen? Of in de avond een keertje?
     
  20. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hallo

    Twijfel zien jullie iets?
    Ben 12 dpo. Zou je toch al duidelijk iets moeten kunnen zien?
    20201115_112238.jpg
     
    Nola26 en Xamevoli vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina