Dat stemt dan toch hoopvol. Gek eigelijk hoor gedachten. Toen ik in verwachting was van mijn oudste was ik met 27 echt de jongste op zwangerschaps gym. De meeste waren 31 tot 35 allemaal 1e kindjes. Daarbij komt dat ik geen kinderen meer wilde boven de 30 want dan vond ik mezelf "oud" Mijn jongste is niet gezond, en wel geboren toen ik onder de 30 was. Er is niets van te zeggen. Ik blijf maar geduldig op het bankje naast je zitten
Ik wil ook wel aanschuiven. 19 nov. 2e kindje. 39 jaar . ronde 4. Vorige maand echt op HET moment van een knaller van een ovu test..hoopte ik het zo. Maar helaas. Dus nu ronde 4. Mezelf af vragend hoe lang het nu zal duren en of het weer mis gaat of goed mag blijven gaan. Deze maand geen ovu test gedaan... Heb wel t idee dat ik zaterdagavond mn ei had...
@MotherOfAnAngel heb je een foto van je rijtje testen? @Raggy81 welkom! Hopelijk raak deze maand! Fijn een mede ‘oudje’
*** NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november (1) Verw8, 40 jaar, 8e kindje 17 november (3) Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 MotherOfAnAngel, 24 jaar , 1e kindje , ronde 13 (1e na 5e miskraam) 18 november (1) Myka27, 33jaar, 3e kindje, 1e ronde 19 november (4) Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6e ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde Raggy81, 39 jaar, 2e kindje, 4e ronde 20 november (3) Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november (0) 22 november (2) Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde TOTAAL: 13 Wachtend op eisprong (10) Wachtbankje (6), ZWANGER (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wil je op de lijst ? Druk dan op 'reageer' & haal de quotes aan het begin en einde van het bericht weg. Vul je forumnaam, leeftijd, kindje en ronde in. En vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Nee helaas niet, heb de helft weggegooid en geen volgorde meer in (allemaal dezelfde testen) Ik snap er ook niks meer van ? Voel echt ei-groei pijn maar helemaal positief worden de testen niet maar ze blijven wel donker (terwijl ik de eerste 20 dagen alleen maar witte testen had en helemaal geen streepje..... Nu lopen ze op, dan weer een lichtere test, dan weer donker. Weet het niet meer hoor. Ze zijn nu al bijna een week "positief"
@MotherOfAnAngel bah niks aan die onzekerheid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Heb je al weer eens een zw testje gedaan?
@MotherOfAnAngel naar zeg zn onzekerheid. Welk merk gebruik je? Mss wil je ons vandaag mee laten kijken naar je testje?
Ik denk donderdag . Bij mijn vorige zwangerschap teste na een positieve ovulatie test 9 dagen later een positieve zwangerschap test
Deze is weer bijna helemaal wit. Piek toch geweest want alles beneden droogt ook helemaal op, Helaas gemiste ronde dan , want heb er geen moetje van willen maken en vriendlief had geen zin. Laatste keer was zaterdag op zondag (precies middernacht) Hopelijk was dat genoeg maar ga er niet vanuit. Langer van te voren resulteerde hier telkens in biochemische zwangerschappen(Of dat ermee te maken heeft dat het niet goed gaat dan? Weet ik niet) Maar mijn gevoel zegt dus alvast dat er niks van komt Maar mijn lichaam kan de rust vast goed gebruiken