Hier ook op het wachtbankje beland, 1dpo, stelt nog niets voor. Maar het idee dat we over 2 weken meer weten stelt me gerust... nouja eigenlijk niet, want het wachten duurt zooo mega lang. En dan nu al lekker googlen wanneer de eerste symptomen kunnen komen he
Hier zoiets geks vanmorgen. Mijn collega zei me wat eraan de hand was. Ik keek anders uit mijn ogen. Haha zouden ze het kunnen zien
Hey meiden. Ik denk dat mn cyclus nog in de war is. Ben en aan temperaturen en ovuatie teste, denk dat vandaag of morge positieve ovuluatie test krijg. Heb geen geduld
Nee, ik denk het niet. Ik twijfel of mijn ovu test positief was maar ik miste de lichamelijke signalen dus ik ga er vanuit dat het hem niet was. Ik heb een LF van 10 tot 12 dagen... met een cyclus van rond de 35 dagen... Duurt allemaal zo lang zo pffff
Ja, gisteren een positieve ovulatietest, netjes 14 dagen na mijn menstruatie. Over 11 dagen moet ik dus ongesteld worden, of hopelijk niet
@myka27 @paula1984 @Paz Ik nog een paar pagina`s terug zeggen, dat het wachten op je ei erger is. Nou mooi niet! Ik tel nu af naar het weekend om de periode in stukken te hakken zeg maar. Dit weekend ff naar op=op voor testjes en dan hoooooopen dat ik het tot vrijdag volhou pfff moeilijk. Ik voel ook steken rechts onderin m’n buik, maar tijdens deze wachtdagen ligt elk steekje of gerommel onder een vergrootglas
@khloe877 en @Dinpin : ik hoop dat jullie snel een knaltest hebben. Vond dat gewacht op mn ei echt niks! @NonnieMa: welkom op het wachtbankje. Fijn dat je LF weet, dan heb je een betere indicatie wanneer je kunt testen. Ik weet dat dus niet, dus wordt gokken voor mij. Ik wil niet te vroeg testen, maar ook niet langer geduldig zijn dan noodzakelijk
Je LF weten is wel fijn. Maar ik vind mijn LF van 10 dagen niet fijn. Ik ben zo bang dat het te weinig tijd is voor het vruchtje om in te nestelen. Ja ik weet dat er ook succesverhalen zijn met een LF van 9, maar ik zou er heel wat voor over hebben om een cyclus van 28 dagen met je ei op dag 14 te hebben
Haha echt he.. Hier 1dpo en voel nu al vanalles. Man wat een onzin kan ik toch bedenken in die wachttijden Jij gaat vrijdag de 16e testen? Ik ben dan 10dpo, wil ook minimaal tot dan wachten, liever nog 11 of 12. Maar zwakkeling dat ik ben zal ik mezelf vanaf die donderdag al tegen moeten houden ben ik bang
Ah snap je angst ja! Maar wie weet neemt t vruchtje een spurt binnenin en heeft hij meer dan genoeg aan die 10 dagen. Ik duim!
Als ze dat over een week nog een keer zegt dan zou ik er toch maar eens een vroeg testje tegenaan gooien haha
Ik wist eerst niet wat het belang was van de lengte van je LF, maar na een beetje ingelezen te hebben, kan ik me je onzekerheid voorstellen. Mocht ik ongesteld worden, dan ga ik eens tellen hoelang mijn LF is. Ik duim voor een mooie roze test deze maand!! Het is ook echt een ‘vaag’ gebeuren wat zich daar binnenin afspeelt, maar voor nu positieve energie proberen op te brengen om deze ronde door te komen
Nou vandaag net Als gister negatieve ovulatie test. Vandaag echt weer helemaal blanco Mijn eisprong zal geweest zijn Sinds gisteren eiwit slijm ook aardig weg. Word weer droog daar! Ik heb of zondag of maandag of dinsdag mijn eisprong gehad dus nu 1 2 of 3 dpi Ik test over 9 dagen! Of niet. Ik heb een LF VAN 11 dus dan zal ik anders al ongesteld zijn of 10 dpo Kans is klein als mijn eisprong dinsdag was of gisteren Gisteren eind middag wel het gezellig gemaakt En zaterdag op zondag nacht (precies om 12 uur snachts waren we klaar haha, tsja welke dag houd je dan aan?) Mijn gevoel zegt dat ik na eisprong zit dus het zal wel kloppen