NOD-lijst 16 t/m 21 november 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dinpin, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verw8

Verw8 Niet meer actief

@Visje85 Welkom meid, klinkt hoopvol dus hopelijk over een paar dagen een positieve test!!

Ik heb na de eisprong altijd wat witte afscheiding, niet veel maar ook niet kurkdroog. Als ik zwanger ben krijg ik wel meer afscheiding, maar dat is pas na een paar maanden.

2. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Gezellig dat je komt meekletsen
    Welkom

3. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik had na de eisprong ineens witte afscheiding, meer dan normaal. Voor die tijd alleen doorzichtige gehad. Nu op dit moment 4dpo geen afscheiding meer. Hoop dat dat positief is. Ik weet het niet meer van mijn vorige zwangerschap. Ik weet alleen dat ik ( achteraf gezien) een hele dag duizelig ben geweest rondom de innesteling

4. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oh haha daar waren we dan ongeveer tegelijk mee bezig :D
    Alleen had ik visje85 op 19 november gezet

Blue lady vindt dit leuk.
  5. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    ***NOD-LIJST 16 t/m 21 november ***

16 november (1)
    Verw8, 40 jaar, 8e kindje
    Geeske, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Visje85, 33 jaar, 2de kindje, 2de ronde

17 november (3)
    Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde
    Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4

MotherOfAnAngel, 24jaar, 1e kindje, ronde 13 (1e na 5e miskraam)

18 november (2)
    Myka27, 33jaar, 3e kindje, 1e ronde
    Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde

19 november (3)
    Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde
    Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde

20 november (2)
    Khloe877, 31jaar, 3e kindje,
    Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde
    Mamadi18, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde

21 november (0)

22 november (2)
    Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde
    Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde

TOTAAL: 15

Wachtend op eisprong (2)
    Wachtbankje (14),
    ZWANGER (0),
    Ongesteld (0),
    MMM (0),
    Negatieve Test (0),
    Twijfel-/Tuurtest (0)

6. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Helaas buikkramp en lichtroze verlies, dus ik ga er maar vanuit dat ik ongi ga worden over 5 dagen (ook al heb ik elke maand bruinverlies en niet roze zoals nu, maar het zal wel op hetzelfde neerkomen) :(

7. Geeske85

Geeske85 Lid

11 okt 2018
    83
    77
    18
    Vrouw

@Verw8 mijn eerste gedachte was dat het eerder een innestelingbloeding zou zijn:oops: we hebben beide de zelfde dag onze NOD.
    Ik zelf heb vandaag wat last van lichte krampen sinds vanmorgen.. o_O
    En nog steeds gevoelige borsten.

Liefs x

Verw8 vindt dit leuk.
  8. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ja het kan maar ik wil mezelf niet die valse hoop geven

9. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    @Visje85 welkom leuk dat je mee komt kletsen!

@Verw8: 5 dagen voor nod al rozeverlies is niet typisch voor een menstruatie. Ik zou de hoop niet opgeven. Tijdens een mogelijke zwangerschap is alles beter doorbloed beneden en kan het juist veroorzaakt zijn door een innesteling. Stay positive ;)

Geeske85 en Verw8 vinden dit leuk.
  10. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Zonder valse hoop te geven... Nog niet opgeven. Je NOD is pas binnen 5 dagen, dus dit kan vanalles betekenen! Ik duim dat het niets met ongi te maken heeft!

Mamalove2014 en Verw8 vinden dit leuk.
  11. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Hier niks bijzonders meer te melden. Ik ben erg humeurig, maar dat komt denk ik door de onzekerheid en slechter slapen. Heb het ook niet zo naar mn zin op werk, wil zoveel maar onderneem weinig. Plannen voor een nieuwe baan heb ik even geparkeerd tot na een eventuele zw schap, dus ik hoop snel zwanger te zijn, zodat ik daarna ook sneller iets nieuws kan zoeken.

Aag vindt dit leuk.
  12. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Gisteren (6DPO) dacht ik nog: 'ik voel helemaal niets', andere rondes voelde ik na mijn ei echt allerlei dingen.
    Vandaag (7DPO) soms wat pijn in bovenbeen en heel de tijd last van mijn lies, een soort drukkend gevoel net als vlak voor eisprong. Ik ga er niet van uit dat dit iets betekent. Ik ben voorlopig al blij dat ik niet heel de tijd last heb van mijn borsten en een drukkend gevoel in mijn baarmoeder, want dat had ik vorige maand en toen kwam ongi heel vroeg. Nu voel ik dat nog niet, dus ik heb hoop dat ik alvast niet op 9DPO ongesteld zal worden.. Zou al een opluchting zijn!

13. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Heel herkenbaar! Ik wil ook een andere baan, maar hou vol omdat ik per sé eerst voor dit kind wil gaan. Maar als dat nog lang duurt, gaat het nog zwaar worden om die baan vol te houden.

Wat maakt dat je het niet naar je zin hebt op je werk?

14. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Dat drukkend gevoel in je buik had ik tot en met gisteren ook erg, maar vandaag weer niet. Heb wel last van PMS achtige klachten, humeurig, vreetbuien, moeheid. Ik mis alleen de hoofdpijn nog en dan zou het precies zijn zoals ik me elke maand voor Mn nod voel. Ik ga gelukkig straks nog even weg, dus dan heb ik een beetje afleiding. Ik zit nu trouwens op 6dpo (of 7dpo als ik een dag na Pos ovu test Mn eisprong heb gehad).

15. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Ja ik heb dus ook met mezelf afgesproken eerst een kind en daarna pas stappen zetten, als thuissituatie weer is gestabiliseerd. Daardoor leg je wel een extra druk op je lichaam om het ‘goed’ en ‘snel’ te doen, omdat zoveel andere plannen ook daarvan afhankelijk zijn.

Ik vind de werkcultuur erg verstikkend en het lukt me niet mezelf daar te zijn. De werkzaamheden geven mij ook geen energie, dus werk is nu gewoon een moetje. Ik heb 1 leuke collega met wie ik optrek, maar die is zwanger en gaat binnenkort langdurig met verlof, dus dan ben ik ‘alleen’. En de afstand iwoon-werk is ook te lang, wat ik gelet op het voorgaande niet meer de moeite waard vind. Wat een geklaag :rolleyes:

Waarom wil jij bij je huidige baan weg?

16. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Haha, je mag al eens klagen, hoor! Kan me ook inbeelden dat als het dan al niet zo super is, het helemaal niet meer leuk is om daar telkens een grote afstand voor af te leggen...

Bij mij: Geeft me veel stress en ik ben er al wel achter gekomen dat deze functie eigenlijk niet aansluit bij mijn karakter en talenten. Daardoor heb ik vaak het gevoel dat ik dingen moet doen die buiten mijn comfortzone liggen. En dat vreet wel energie. Ik weet alleen niet wat ik dan wel zou kunnen of willen. Ik heb dus nog een proces af te leggen. Daar ben ik nu al wel mee bezig, ik laat me wat begeleiden om inzicht te krijgen in mijn jobdoelen en mijn talenten. Geeft me toch het gevoel al iets constructief te doen dat niet verloren is eens dat kindje er is en ik weer mentale ruimte heb om een nieuwe job te zoeken.

17. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Goed zeg dat je bezig bent met begeleiding omtrent je jobdoelen en talenten! Ik heb ook iets soortgelijks doorlopen, waarna ik dus op mijn huidige plek ben terechtgekomen. Het is mij op allerlei fronten zo moeilijk gemaakt om daar binnen te komen, dat ik, nu het mij uiteindelijk gelukt is, teleurgesteld ben dat de praktijk niet overeen komt met mij hoge verwachtingen ervan. Iedereen verwacht dat ik nu op tafels en stoelen dans, omdat ik daar mag blijven, maar in de aanloop naar deze baan is er zoveel energie en motivatie verloren gegaan dat ik nu ook geen zin heb om mezelf te bewijzen. Ik pas er ook gewoon niet echt bij qua persoonlijkheid, velen in mijn team denken het gemaakt te hebben in dit leven en komen erg omhooggevallen over en praten heel erg neerbuigend over andere collega’s en mensen en dat stoort me steeds meer.

Ergens werken, waar je nieuwe energie krijgt en waar het gewoon fijn werken is, fijne collega’s etc, geeft echt rust. Nou maar hopen dat wij (en de anderen natuurlijk) snel zwanger zijn, zodat we eventueel ook sneller stappen kunnen zetten op werkgebied :p

18. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ik snap dat je deze gedachten hebt, is bescherming voor jezelf
    Maar deze ronde is nog niet voorbij zolang er geen bloed is
    Ik blijf duimen hoor

Verw8 en Mamalove2014 vinden dit leuk.
  19. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oooh dat humeurige herken ik :(
    Enkel heb ik een super leuke baan, en ligt het hier vooral aan het feit dat ik het erg druk heb.

Voor jou minder leuk dat ook ook het werk niet heel fijn is momenteel. Misschien toch lekker op zoek, heb je ook afleiding.

20. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oeh klinkt allemaal heel spannend.
    Ik hoop dat het iets goed betekent voor je.

Deel Deze Pagina