***NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november 17 november Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 4e ronde 18 november 19 november Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde 20 november Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november 22 november Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Wachtbankje, ZWANGER (0), Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest
Dankuwel. Ik heb mezelf op het lijstje gezet. De vorige ronde (2de) wist ik niet helemaal hoe mijn cyclus ging zijn. Na cyclusdag 17 voelde ik me beroerd en dacht ooh misschien toch raak. Achteraf gezien was mijn eisprong de dag erna volgens mijn app. Dus deze ronde weet ik wanneer we zeker moeten proberen. Want door me zo beroerd te voelen eisprong gemist
Ja, het hoeft helemaal niet natuurlijk, maar omdat het de vorige keer zo makkelijk ging, ga je er toch ergens vanuit dat dat nu ook zo is. Dus de laatste 2 ronden baal ik er echt meer van als in het begin.
Dit herken ik wel! De eerste was na 3 rondes raak.. zit nu pas in ronde 2 maar heb zoiets van; ooh dan moet het deze of volgende maand lukken! Onzin natuurlijk... t kan nu ook ineens veel langer duren.
***NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november 17 november Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 4e ronde 18 november 19 november Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde 20 november Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november 22 november Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Wachtbankje, ZWANGER (0), Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest
ik schrijf ook graag mee, vandaag ongesteld geworden. In juli mijn spiraal laten verwijderen dus nu officiele ronde 4. Bij mijn vorige zwangerschap was ik in ronde 2 zwanger, dus voor mijn gevoel duurt dit nu al een eeuwigheid. Terwijl ik heel goed weet dat dat nergens op slaat. NOD komt rond 22 nov uit. Bij mijn zoontje testte ik 3 jaar terug op 20 nov positief, dus ik hoop dat het dit jaar weer zo mag zijn.
Herkenbaar hier is 6 juli m'n koperspiraal eruit gegaan. Jongens beide ronde 1 raak. Nu weer zo maar dat werd een vmk. Nu hier dus ook ronde 4. Hopelijk word dit onze ronde
Dat is ook mijn angst, dat ik ga denken dat het allemaal vanzelf gaat omdat het vorige keer redelijk snel ging; en het misschien nu helemaal niet zo snel gaat. Vorige keer was 5e ronde raak, nu ben ik bezig aan ronde 3, dus op dat vlak heb ik nog een beetje 'marge' En tegelijkertijd vind ik mezelf zo arrogant, omdat een kind uiteraard niet op bestelling komt en zoveel mensen zoveel langer moeten wachten dan ik. Panikeren omdat het bij de 2e misschien niet zo snel gaat als de eerste, moet voor die mensen echt niet leuk zijn om te lezen...
Zeker niet leuk voor mensen met lange trajecten en in de MMM etc om te lezen. Desondanks kan ik mijn gevoel ook niet veranderen. Ik wou dat ik dat kon, dan ben je en relaxter en ook realistischer.. Elke cyclus doe ik daar Mn best voor, maar het gevoel dat het lang duurt en angst dat het niet lukt word met elke negatieve test versterkt.
Dag 12 van Mn cyclus en sinds gisteren begonnen met ovu-testen die zo goed als wit zijn, dus ik vermoed dat het weer een cyclus van 30+ gaat worden. Iemand al dr ei gehad?
Hier cd 10, en gister begonnen met ovutest. Toen al best duidelijke streep, maar zo bleef het vorige maand ook een aantal dagen voor hij knal werd dus zegt nu nog niets. Ik verwacht hem iig voor/rond het weekend!
hier pas CD 3 dus voor voor mij duurt het nog even. Begin volgende week dinsdag met de ovulatietesten (CD 11)
Hier CD 13 en de ovu testen zijn nog tuurstreepjes. Is het nou de bedoeling dat ze langzaam aan oplopen wanneer je ei dichterbij komt a la zw testen? Want ik heb eigenlijk niet eerder ovu testen gebruikt.
Dat hoeft niet. Bij sommige loopt hij geleidelijk op maar het komt ook voor dat het van tuur ineens naar knalstreep gaat. Dus gewoon doortesten
hij is nog erg licht, maar kan ook aan de kwaliteit van de foto liggen. Hoe waren je vorige testen? Kan best dat hij nu verder op gaat lopen. Maar hoe ik hem zie op de foto kan het ook nog even duren.