NOD-lijst 16 t/m 21 november 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dinpin, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Spannend meid, dinsdag pas nod dan is gister een witte test nog niet bewijs dat je niet zwanger bent!! Hoop dat het nog gaat komen voor je!
     
  2. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Gelukkig voel je je beter. Balen dat je de ongi verwacht :(
     
    myka27 vindt dit leuk.
  3. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Balen ja, maar heel erg is het niet hoor. Dit is de eerste ronde nog maar en allang blij dat deze niet te lang is en er een eisprong heeft plaatsgevonden.
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  4. Laari26

    Laari26 Bekend lid

    11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik hoop het voor jou ook !
    Je kwaaltjes zijn zo overduidelijk ! ik blijf voor je duimen !!

    Hier zometeen maar even naar de action.
    heb nog wel 2 predictors liggen maar wil die pas gebruiken als ik twijfel aan de action testen haha.
     
    myka27 en Verw8 vinden dit leuk.
  5. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik ben nu 10 11 of 12 dpo (ik zeg zelf 11)
    Ik ben alleen 10 dpo als ik 3 dagen na "positieve ovulatietest" eisprong had
    Zal ik eind van de middag /avond testen ?
    Of zal ik hem bewaren tot volgende maand
    Had gisteren al een omowitte predictor
     
  6. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Veel succes in ronde 2. Toch balen:(
     
  7. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Verw8. Spannend! Ben benieuwd naar jouw test
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  8. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ik zou wachten tot morgenochtend, dan zou je minstens 12 dpo moeten zijn en heb je de meeste kans op een streepje als je zwanger bent. Ik hoop t voor je meid!!
     
  9. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Dankje. Ik ben echt bloednerveus. Nog nooit zo nerveus geweest om te testen want bij de zs’en begon ik altijd met 8 dpo tuurtest en liep het dan verder op. Zo bang, alles wijst op zs maar zo bang dat de test vanmiddag spierwit is :confused:
     
    myka27 vindt dit leuk.
  10. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Wat spannend allemaal. Ook jammer dat er wat teleurstellingen zijn.
    Ik las dat de meeste kinderen geborgen worden in de maanden juli augustus en september. Dus wie weet gaan we deze maanden allemaal positief scoren ;)

    Ik had vanmorgen verwacht wat bloed te zien toen ik wat voelde glijden (sorry) maar dat was veel witte afscheiding. Gezien mijn krampen gisteravond was ik verrast. Ik moet zeggen na mijn eisprong heb ik daar meer last van. Verder eigenlijk nergens geen last meer van.
    De vorige zw was ik (achteraf gezien) een hele dag duizelig geweest. Ik zit daar eigenlijk op te wachten. Maar ja behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst hè..... :rolleyes:

    Ik hoop dat er straks positieve testen zijn voor de genen die gaan testen :thumup:
     
  11. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Snap ik dat je er nog niet in durft te geloven. Dan is de teleurstelling allemaal maar groter. Maar onbewust zijn we er toch de hele dag mee bezig hè.
    Wat kunnen de dagen lang duren. Ik hoop dat de keelpijn een goed teken is. Ik las dat je wil testen vandaag. Nog steeds van plan?
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  12. Paz

    Paz Niet meer actief

    Ooohmyy... ik moest vanmorgen weg maar dacht oke ff snel testen. En binnen 5min zag ik heel in de verte wat.. niet op de foto te krijgen.
    En nu ik niet thuis ben denk ik; johh heb t me vast verbeeld.. maar dat kan niet want die omowitte testen ken ik inmiddels wel uit mn hoofd.
    Man, ik ben toch een partij zenuwachtig en zo blij als ik thuis ben en nog een keer op de test kan kijken:roflmao::roflmao:
     
    Maja88 en Verw8 vinden dit leuk.
  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Aaahhhhh hoe laat ben je weer thuis :rolleyes::D
     
  14. Paz

    Paz Niet meer actief

    Ik gok ergens tussen 3 en 4..
    Dit wachten duurt nog langer dan die dagen vanaf ei tot nu:roflmao:
     
    Visje85 en paula1984 vinden dit leuk.
  15. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik vind het zo spannend!!!
     
  16. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik ga voor je duimen dat het vanmiddag een duidelijke streep is! Spannend
     
  17. Paz

    Paz Niet meer actief

    Ja ik ook haha! :D
     
  18. Paz

    Paz Niet meer actief

    Dankje!! :)
     
  19. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik heb zo'n last van mijn onderbuik. Misselijk ook bleh. Maar de afgelopen 3 dagen in de avond negatief getest (in de ochtend niet getest).
    Geen idee hoeveel dpo.
    Ik heb hier gehoord als we in deze maand zwanger raken we een zomervakantie beeb krijgen. Heerlijk met mijn dochter 6 weken vakantie en van elkaar nog even genieten voor het allemaal veranderd. Ik leg er verder helemaal geen druk op ofzo hoor :rolleyes:
     
    Aag vindt dit leuk.
  20. Aag

    Aag Actief lid

    31 jul 2016
    267
    97
    28
    @Maja88 oooh:( veel goede moed in de volgende ronde.

    @Verw8 : Jeetje, wat gek allemaal! Als je niet zwanger bent, wat kan het dan zijn? een laat ei? Ik zou je al bijna met een helicopter een testje willen opsturen, zodat je ons zo snel mogelijk kan zeggen of je nu zwanger bent :) Zit zelf op het puntje van mijn stoel :)
     
    Maja88, MotherOfAnAngel en Verw8 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina