Bedankt dames, dan blijf ik lekker rustig doortesten. Ik verwacht m ook pas volgende week ergens als ik naar mn vorige cyclus kijk. Ik vind het best fijn dat je dit zo kunt testen, het houdt je in ieder geval bezig
Haha dat is zeker waar.. Ik kan de hele dag in mn hoofd bezig zijn met de gedachte dat ik ergens die dag weer een test doe. Ben de hele cyclus bezig met aftellen tot testen (zowel ovu als zwangerschapstest haha) Soort obsessie ofzo.. maargoed, heb graag de controle dat blijkt
Als hij nu donkerder is dan alle andere testen dan gaat hij nu idd oplopen voor je. Kan best morgen pieken. Dan heb je donderdag of vrijdag je ovulatie
Ik ben precies zo. Vriendinnetjes vinden dat maar gek en doen totaal niet aan ovulatietesten. Ik hou van de controle en er op die manier mee bezig kunnen zijn.
Vanochtend een test gedaan .( staat een paar reacties terug ). Nu net weer een test gedaan . Vandaag mijn ei ? Gister avond al gezellig gemaakt .
Als hij vandaag nog positief word trouwens springt het eitje 24 tot 48 uur NA de positieve test @Hello91
Ik dacht dat mijn testen opliepen en mn ei er bijna was. Is ie vandaag ineens weer veel lichter dan gister.. had ook wel vroeg geweest trouwens hoor. En mn man zei nog gister; ooh en ik moet morgenavond sporten dus dan moeten we het daarvoor maar even gezellig maken t wordt nu iig lekker rustig tv kijken, haha!
Lees nog steeds mee hoor meiden. Hiero ook druk met ovuluatie teste en temperatuur bij houden.. Hopelijk Krijge we allemaal gauw leuk nieuws om het jaar af te sluiten. Met onze zoon teste ik op oudjaarsdag zwangerschaptest positief
Bij mij zegt de action test vandaag een lichte streep en de clearblue zegt een smiley dus wel lh piek..
Later op de dag werd hij dikker en donkerder . Alleen weinig symptomen. Niet echt steken in mijn buik. Soms wel wat steken drukkende pijn in borst . Nu heb ik maandag ook gesport dus kan ook spierpijn zijn ?!
Ik heb de 4 dagen voor mijn lh piek ook last van steken in mijn linker onderbuik gehad. Nu op dag van piek pas gevoelige tepels. Ik zag je tweede foto van de action test, die van later op de dag en die vind ik persoonlijk toch redelijk donker. In ieder geval donkerder dan de action test die ik vandaag had terwijl de clearblue een smiley gaf. En ik heb de twee testen gedaan met dezelfde urine. Ik hoor ook van meerdere vrouwen dat de action test bij hen nooit een even donkere streep geeft als de controle streep. Als je temp vanaf nu omhoog gaat ga je mss toch vandaag of morgen ovuleren.
Ik heb mijn temp niet bij gehouden dus dat zou ik niet weten. Wel mijn cervix slijm( sorry voor de details ,haha )
Kreeg gister Mn nieuwe lading ovulatie testen binnen. Meestal test ik pas vanaf CD9of 11 maar ben nu toch maar gestart (CD6), puur om het wachten minder saai te maken
Ik had dat deze maand ook, wilde niet wachten, ben op 7 al begonnen Maar nog zo negatief als het maar kan nu.. op CD13 nu. Zonde van mn testen natuurlijk