@paula1984 een echte knaller nu, mooi!!!!! @Gast123 wat naar zo’n buikpijn. Zou even een bezoek aan je huisarts brengen, wellicht is er iets anders aan de hand? Blindedarmontsteking ofzo? Beterschap!
Hier vannacht ongi geworden. Jammer! Deze maand ga ik het zonder ovu testen doen. Ik geloof dat mijn cyclus weer normaal is. Precies 14,5 dagen na mijn ovupijn wordt ik weer ongesteld. Dus bij mijn ovu pijn valt het eitje 12 uur later. Ik kon er altijd de klok op gelijk zetten maar na het stoppen met de pil was het weer even onpillen. Verwachte volgende NOD is 14 dec. Dames ik hoop nog wat mooie positieve testen te zien! En voor de dames die ook doorschuiven, succes. Ooit zullen wij ook positief testen
@Gast123 ik ben deze ronde ook hevig ongesteld geweest, heel erg veel buikpijn en rugpijn. Heb voor het eerst in lange tijd weer pijnstilling moeten innemen. Vloei je ook meer dan je gewend bent? Als paracetamol niet helpt, zou ik even bellen met de huisarts. @paula1984: wat een mooie oploop! Wanneer heb je je eerste echo afspraak?
@Visje85 balen zeg! Maar wel fijn dat je cyclus stabiel is en goed zicht hebt op je ei. Hopelijk wordt december onze maand met roze testjes!
Balen! Maar inderdaad fijn dat je cyclus weer normaal is nu. Laat dat een goed teken zijn, dan heb je misschien volgende maand ook een mooie test in handen! Heel veel succes!!
Echt raar hé! & Nee ik vloei niet meer was mijn 3de nacht had bijna geen bloed meer. Dus tijdens die pijn krijg ik geen bloed enkel pijn zonder bloed. Heb een paracetamol ingenomen twas ff gestopt heb zo’n 2 uurtjes kunne verder kunnen slapen en nu begint het terug stilletjes aan pijn te doen
***NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november (4) Verw8, 40 jaar, 8e kindje Geeske, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 november (3) Aag, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 MotherOfAnAngel, 24jaar, 1e kindje, ronde 13 (1e na 5e miskraam) 18 november (3) Myka27, 33jaar, 3e*kindje, 1e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde Peanuth, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde 19 november (4) Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde Raggi81, 39jaar, 2e kindje, 4e ronde Visje85, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde 20 november (3) Kloe877, 31 jaar, 3e kindje, ? Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamadi18, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde 21 november (1) Ilse, 30jaar, ? kindje, 1e ronde 22 november (2) Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde TOTAAL: 20 Wachtend op eisprong (1) Wachtbankje (11) ZWANGER (3) Ongesteld (6) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0)
@Visje85 super balen!! Hopelijk meer geluk de volgende ronde Vind dit NOD groepje wel echt heel fijn. Hij is relatief klein gebleven waardoor ik de verhalen van iedereen goed kan volgen. Daarnaast is iedereen echt leuk aan het mee schrijven en lief voor elkaar. Wilde ik even zeggen Hier nu sporadisch een menstruatie gevoel, NOD donderdag
Dat vind ik ook!! Spannend donderdag nod. De krampjes kunnen beide kanten op hè, wil je al gaan testen of nog afwachten?
Vandaag nod (lf van 10 dagen). Gisteren negatief getest. Mag ik nog hoop hebben? Nog geen bloed gespot.
Spannend meid! Negatief op 9 dpo kan nog positief worden! Hopelijk blijft je ongi weg en test je positief!
Ik ga voor je duimen dat het weg blijft. Woensdag misschien weer testen als je niet ongi bent? Lijkt me best wel heel spannend elke maand als je een korte LF hebt. Maar aan de andere kant heb je dan wel snel bevestiging. Ook als het raak zou zijn. Of zie ik dat verkeerd. Heb je ook een korte cyclus? Of laat de eisprong lang wachten.
@Visje85 jammer van je ongi meid.. succes in de volgende ronde @Dinpin 9dpo is nog vroeg Hopelijk komt het 2e streepje alsnog de komende dagen @Blue lady Ja ik heb dat ook met dit groepje. Een aantal jaren niet actief geweest, maar door dit groep voelde ik me erg welkom
Wil morgen middag testen. Had 3 jaar terug toen een positieve test van mijn zoon nu. Vind het wel mooi als ik op dezelfde dag positief test. Als het negatief is is het ook gewoon zoals het is