@Blue lady aahhhh wat jammer, had goede hoop, zo onvoorspelbaar dat menselijk lichaam. Dikke knuffel @Dinpin ga jij nog testen?
***NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november (3) Verw8, 40 jaar, 8e kindje Geeske, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 17 november (3) Aag, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 MotherOfAnAngel, 24j aar, 1e kindje, ronde 13 18 november (3) Myka27, 33jaar, 3e*kindje, 1e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde Peanuth, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 19 november (5, Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde Raggi81, 39 jaar, 2e kindje, ronde 4 Visje85, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde 20 november (3) Khloe877, 31 jaar, 3e kindje, ? Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamadi, ?,? 21 november (1) Ilse, 30 jaar, ? kindje, ronde 1 22 november (2) Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady,30 jaar,2e kindje, ronde 4 TOTAAL: 20 Wachtend op eisprong (0) Wachtbankje (2) ZWANGER (3) Ongesteld (15) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0)
Nee. Ik denk dat ik geen eisprong heb gehad. Ik denk dat ik deze ronde door alle onzekerheid minimaal 12 testen heb verspilt. Ik ga pas testen als ik echt denk dat ik zwanger ben en niet omdat mijn menstruatie uit blijft. Vorige ronde miste ik de lichamelijke signalen (zere tepels en verhoogde sex drive) en deze ronde miste ik die ook. De rondes ervoor waren de signalen overduidelijk. Ik wil zo graag met de huisarts praten over hoe het gaat maar het is pas mijn 6de ronde en pas 7de maand... als je weet dat er lichamelijk niks in de weg staat dan zou ik ook niet zo onzeker zijn. (34, overgewicht en een man met een drugsverleden) Geduld geduld geduld
Bah wat een ellende. Had op meer roze in deze lijst gehoopt (liefst volledig roze natuurlijk). Ik ben de hele dag lekker emotioneel, jank om alles, heb een kort lontje en wil helemaal niks. Baal zo hard dat het niet gelukt is deze maand. Daarnaast ook super erg ongesteld met veel krampen.. pfff even helemaal klaar mee Wil snel de knop weer omzetten en positief door gaan
@Blue lady klote dat je je zo rot voelt!! Even jezelf goed verwennen en daarna vol goede moed verder! Dikke knuffel! @Dinpin balen zeg deze ronde weer geen eisprong gehad. Hoop dat je komende ronde wel geluk hebt!!
Ik zie dat je cyclus ook erg schommelt en dat maakt t nog lastiger om te weten waar je ‘staat’ in je ronde en of je al overtijd bent. Heb je overwogen om ovulatietesten te gebruiken of heb je die al eerder gebruikt? Pfff ik voel met je mee, dikke knuffel! Bij mn eerste zwanger tijdens ronde 6/7 en ik herinner me nog goed dat ik dat echt lang vond duren, was toen al wanhopig aan het worden. Ik heb het gevoel dat het dit keer lang gaat duren (zit nu in ronde 3). Probeer veel afleiding te zoeken en jezelf bezig te houden.Ik duim dat jij als starter van ons groepje het lijstje met roze gaat afsluiten!
Klote is dat he en heel herkenbaar. Zo voelde ik me ook de eerste dag! Nu zit ik weer op cd11 en ik ben gelukkig weer ‘normaal’ en weer positief gestemd. De hormonen moeten weer terug in hun hok. Lekker jezelf vertroetelen en lief voor jezelf zijn. Elke dag die voorbij gaat, is een stap dichter bij die begeerde roze streep. Dikke knuffel!
@Aag @paula1984 @Paz : hoe gaat het met onze zwangere dames? Al een afspraak staan bij de verloskundige? Spannend!
Aaaah meiden wat een rode lijst zeg! Wat ontzettend balen Dikke knuffel voor jullie, ik duim dat jullie komende maand ook een dikke vette positieve test in handen hebben❤ Lief dat je het vraagt Het gaat hier goed! Voel me echt alsof ik niet zwanger ben maar de knaltesten zeggen toch echt wat anders gelukkig. Ben alleen snel moe en heb het de hele dag ijskoud, verder mag ik nu echt nog niet klagen Eerste afspraak bij de verloskundige staat voor 19 december. En de eerste echo (termijnecho) staat voor 31 december. Nog even op de valreep dit jaar haha
Dat dacht ik ook maar dat werd hij pas ver na afleestijd. En ik ben nog steeds niet ongesteld of zwanger. Dus mijn ei is niet gesprongen.
Ik heb nu ovulatietesten besteld van zwanger en kids. Die van 2beshure blijven bij mij vrij donkere lijnen geven. Ik hoop dat die nieuwe wat duidelijker zijn.