NOD-lijst 16 t/m 21 november 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dinpin, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Mamalove2014 lief dat je het vraagt!

    Gaat hier prima! Niet echt noemenswaardig. Steenkoud overdag en zweten in mn ondergoed in de nacht :D sinds paar dagen zere tepels, borsten zijn nog groter. :oops: en de nachtmerries zijn weer begonnen :mad:

    Hoop snel op mooi roze nieuws voor jullie allemaal :)
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dikke knuffel voor jouw!!
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Aba heb jij mss nog mooi roze nieuws?
     
  4. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Nee... Was niet meer nodig helaas. Maar de kans was ook klein deze maand. Nu volop aan het ovu testen ...
     
  5. Aag

    Aag Actief lid

    31 jul 2016
    267
    97
    28
    Sorry dat ik niet meer reageerde, heb me al behoorlijk moe en beginnend misselijk gevoeld. Weinig energie gehad om hier ook nog veel te lezen. Lief dat je t vraagt! Nog geen afspraak, in België altijd eerder rond 12 weken.. heb al wel bloedtest bij huisarts gehad: alles in orde, wat lage suiker en vitamine D, maar niet erg. Nog steeds niet immuum voor toxoplasmose... ook duidelijk zwanger, ha zei 6 weken, maar lijkt me sterk..
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  6. Aag

    Aag Actief lid

    31 jul 2016
    267
    97
    28
    Veel moed aan iedereen die in de volgende ronde zit. Hopelijk maakt de teleurstelling plaats voor hoop in een nieuwe ronde! Voor sommigen zal het nieuwe ei er ook al bijna zijn, denk ik.. Veel plezier gewenst en hopelijk snel raak!
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  7. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    @Dinpin wauw zoveel ovu testen en wat zijn ze al redelijk donker. Moest even goed kijken voor je ‘piek’. Die middelste inderdaad zoals verw8 aangaf, alleen lees ik nu dat ie mogelijk niet gesprongen is. Pfff, ik relativeer het nu ook meer door te denken dat EN je ei moet springen EN je ei bevrucht moet raken EN het goed moet innestellen en dat maakt het gewoon een veel ingewikkelder proces dan je in eerste instantie denkt. Ik hoop dat je ei alsnog gesprongen is/gaat springen!

    Ik heb goede ervaring met dipsticks van zwanger en kids, heb juist amper een lijntje tot Mn ovulatiepiek en dan weer tuur.
     
  8. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    @paula1984, @Paz en @Aag jullie klachten klinken inderdaad als heerlijk zwanger zijn :roflmao:

    @Paz spannend, jij gaat dus op de valreep nog een mooie echofoto kunnen delen:p

    @paula1984 nog steeds dus die kou/warmte klachten. heb jij al afspraken staan?

    @Aag nog een paar weken geduld dus, maar toch een heerlijk gevoel dat er in de tussentijd een mini mensje in jou aan het groeien is!

    Dat gaan mooie zomerkindjes worden :cool:
     
  9. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    @Mamalove2014 houden moed. Op zich is het uitblijven van menstruatie afleiding genoeg. Dus als dat eitje nou toch springt ben ik er niet mee bezig! Hihi

    Ik hoor veel goeds over de zwanger en kids. We houden goede moed. En de seks is nog lang niet saai of verplicht. Dus ach, we oefenen gewoon door zoals mijn man dat zegt ;)
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  10. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    @Dinpin goed om te horen, positive vibes! lekker door oefenen inderdaad en elkaar warm houden tijdens deze koude dagen is zeker geen straf ;)
     
    Dinpin vindt dit leuk.
  11. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ik heb nog even gewacht met antwoorden. Ik snap er echt niks meer van niks.. woensdag duidelijke krampen van menstruatie niks. Dan gisteren duidelijke krampen en moest zelfs even gaan liggen weer niks. Vandaag voel ik me gewoon zo slecht. Het zal een lange cyclus worden want test was weer negatief
     
  12. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Wat jammer. Hopelijk meer geluk deze maand :)
     
  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Mamalove2014 klopt ja. Ik kan gebruiken er 1 staan 11 december maar ga hem verzetten naar een week verder want ik heb besloten geen inwendige echo te willen. Plus van 7+2 wachten tot 11 weken vind ik veel te lang.
     
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Aba wat ontzettend naar :( welke cyclus dag zit je nu?
     
  15. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Dag 33 dus zou het nog kunnen? Dat alles gewoon veel later is gekomen?
     
  16. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Gezien je cyclus hiervoor kan dat zeker. Weet je wel wanneer je ei is geweest?
     
  17. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Nee eigenlijk niet, ben op dag 15 met ovulatietesten begonnen. Toen had jij denk ik geantwoord dat hij niet positief was maar veel dikker dan die streep is hij niet meer geworden. Dan ben ik gestopt toen het pakje op was
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Klopt deze zijn negatief. Maar eerlijk het zijn ook rot testen! Net als action ook zooi.
    Had ik toen zwanger en kids dipsticks al geadviseerd mocht het nodig zijn?
    Zeker met een wat onregelmatige cyclus zij deze fijn, goedkoop en heel duidelijk
     
    Aba en Mamalove2014 vinden dit leuk.
  19. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ja die ga ik kopen als ik ongesteld ben geworden. Ik wil nu toch wel eens zekerheid.
     
  20. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ik heb de ovulatie testen van zwangerschapstest.nu gebruikt.
    Altijd gratis verzenden en je kunt ze in een grote bulk bestellen voor een zacht prijsje.
    Bij 50 ovu testen en 6 zwangerschapstestsn voor 24 euro.
    Ik heb er geen onduidelijkheid mee gehad. Negatief was ook Omo wit en als het hormoon hoog werd kwam er een streepje in beeld. Bij mij waren de streepjes 6 dagen te zien (waarvan op dag 2 de echte positieve) Daarna niet meer.

    Misschien heb je er wat aan? Of de andere Dames?
     
    Dinpin en Aba vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina