@paula1984 heb ze via marktplaats van iemand over gekocht, volgens mij zijn deze van 2Be sure. Maar heb van de action gebruik en zwanger & kids, maar deze zijn blauw van kleur (de strip niet de streepjes) en dat is voor mij natuurlijk favoriet (zie Mn naam)
Met van die blauwe golfjes erop? Dat is idd 2bsure dacht ik. Haha wat dacht je blegh zwanger en kids met die lelijke groene testen koop lekker blauwe
Ik heb ze ook van 2besure! Ben er best tevreden mee, vorige maand knalde hij echt van mn stripje af met mn piek. Vind t wel jammer dat hij altijd een streepje geeft, maakt niet uit hoeveel cd ik ben. Wisselt ook nog eens enorm per dag in hoe zichtbaar hij is. Soms denk ik; aah mn ei komt vast bijna! En dag daarna is ie weer veel lichter.
@paula1984 hahaha nee hoor, ik vond de groene ook prima werken. Maar ik kon nu 81 ovulatietesten en 4 zwangerschapstesten voor 20 euro kopen via marktplaats, dus dat gaf de doorslag. En dat ze dan blauw zijn vind ik een leuke extra @Paz ik heb meerdere merken geprobeerd en heb vaak een licht streepje of niets. Nu dus een donkerder streepje dan anders, dus wellicht geven deze testen dat toch sneller. We gaan het zien
Zo zijn ze bij mij vrijwel de hele tijd voor mn piek. Soms wat lichter nog.. heel vervelend als je hard hoopt dat ie gaat springen En dat is inderdaad een koopje! Ik had er 48 voor 26 euro ofzo (inclusief aantal zwangerschapstesten).. best een duur grapje aangezien ik 2x per dag test en al zover voor mn ei begin
Aah dat zou bij mij ook kunnen ja! Dan ga ik als ik nieuwe nodig heb maar eens kijken voor de minder gevoelige.. vind dit heel vervelend dat ie altijd gekleurd is.
Dit was mijn rijtje vorige maand. Wel piek goed te zien en duurde 24 uur ongeveer. Kan dr ook echt van genieten als ik alles zo keurig op een rijtje zie.. control-freak
@paula1984 het staat er niet op dat het ultra sensitive zijn.. maar wellicht zijn ze het wel.. zit niet te wachten op een piek van 5 dagen @Paz ja het is een duur grapje sowieso vind ik. Maar extra met het vele testen. Vandaar dat ik dus op marktplaats ben gaan neuzen.
Duidelijk rijtje Ik gebruik geen ovu's meer. Werd er letterlijk gestoord van. Had het gevoel heel de maand van test tot test te leven. Constant stress. Nu moet ik zeggen dat ik mijn ei altijd geel goed voel groeien de laatste 2 dagen voordat hij springt. Nu heel licht zeuren, morgen en zondag dik pijn en zondag mss maandag ei.
Is aan de buitenkant ook niet te zien. Zou op de verpakking moeten staan. Gewoon in de gaten houden. Wie weet heb je een vroeg ei deze ronde
Hahaha oooh jij hebt het nog met lijntjes en vakjes ook! Ik ben jaloers!! Misschien ga ik ook nog even met lineaal en potlood aan de gang En ja ik kan ook uren naar zo’n rijtje kijken. In de hoop dat ik een wat mee af dwing denk ik
Nou ik moet ook wel zeggen dat die testen je hele dag/maand/leven beheersen hoor.. Ben er constant mee bezig, maar dat geeft me dan ook nog wel een gevoel van controle. Maargoed als t wat langer duurt deze keer dan denk ik dat je jezelf compleet tot wanhoop kan drijven als je maandenlang elke maand constant met testen bezig bent. Knap dat jij ermee kon stoppen! Super handig als je je ei ook voelt, voel hier wel vaak wat zeuren en steken maar kan dat nog niet echt associëren met mn ei denk ik.
Hahaha! Heerlijk een mede controlfreak Jaa joh ik dacht als ik het doe doe ik het goed, schema op de laptop gemaakt, uitgeprint en hatsee dr kon getest en geplakt worden En dan ook nog elke dag een paar keer t schema erbij pakken in de hoop dat er ineens wat veranderd ofzo.. doodvermoeiend
Daarom kan ik ook makkelijker stoppen. Mss goed naar je lijf kijken en luisteren bij een positieve test dan leer je ook kwaaltjes herkennen rond je ei.
hahaha jaa dat inderdaad ja! Alsof de test opeens dik positief is geworden... Ik voel mijn eisprong ook altijd aankomen, dus wat dat betreft heb ik de ovulatietesten niet per definitie nodig, maar ik vind de bevestiging fijn. Zeker gezien mijn man en ik beide in de onregelmatigheid werken ''moet'' er soms toch net wat meer gepland worden. Ben het er ook mee eens dat de testen alles kunnen gaan overheersen. Desondanks hou ik van controle, en dit is de enige controle die ik heb.
Ik ga de wacht in haha. Gister of dinsdag ei gehad . ( dinsdag positief getest ) weinig tot niks van de eisprong gevoeld trouwens . Maandag,dinsdag en woensdag avond gezellig gemaakt . Nu maar duimen en wachten