NOD-lijst 16 t/m 21 november 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dinpin, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Moeders voor moeders. Dat gaat dan een knaltest worden!
    Nee ik ben nog geen stap wijzer. Ik ben benieuwd wat de dokter donderdag voor me kan betekenen.
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Welke cd zit je ondertussen? Mag je naar de ha of de gynaecoloog ?
     
  3. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik zit op cd 50. En ik ga naar de huisarts. Ik vind het raar dat áls ik ongesteld ben het heel erg weinig is en vooral bestaat uit oud bloed. Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil. En ik wil graag weten of het verstandig is misschien een uitstrijkje te doen ofzo. Even de nare dingen uitsluiten.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  4. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    @Dinpin: nog geen tekenen van zwangerschap of menstruatie? Wat vervend zeg dat je cyclus zo lang is. Je moet dan zoveel geduld opbrengen pff. Ik denk dat het inderdaad goed is als je de huisarts opzoekt om je situatie voor te leggen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Het liefst in de vorm van een roze test :thumup:
     
  5. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Nee helemaal niks. Gestopt met ov testen. Vind het zonde om er mee door te gaan.
    In mijn achterhoofd weet ik dat op dit moment mijn huisarts niet kan doen. Behalve misschien wat standaard dingen met me doornemen of misschien dat uitstrijkje.
    Na de bevalling van mijn dochter hebben ze daarna de placenta eruit moeten halen omdat die niet vanzelf kwam. Ik wil gewoon weten of het goed zit van binnen o_O
    Lief dat je aan me dacht :p
     
  6. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Dokter geweest. Ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken om mijn menstruatie. Uitstrijkje vond hij niet nodig. Het enige wat hij wel wilde is dat ik nuchter bloed laat prikken omdat ik bij mijn vorige zwangerschap zwangerschaps diabetes had. Hij vermoed dat ik wel een paar keer zwanger ben geweest maar dat het al voor ik kon testen al mis is gegaan en je er dus niet achter komt (als ik het goed heb zou dat dus een biochemische zwangerschap moeten zijn). Maar ook dat is denk ik bij iedereen bekend die zwanger wil worden dat dat gebeurt zonder dat je het weet.
    Dussssss. Afwachten en blijven proberen en duimen dat ik geen diabetes heb!
    Ik ben heel blij dat hij me gerust heeft weten te stellen.

    Wat mij betreft mag deze nod lijst dicht. Vinden jullie dat ook? Kunnen jullie je lekker richten op het wachtbankje wat eraan komt!
     
    Blue lady en paula1984 vinden dit leuk.
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Dinpin fijn dat je gerust gesteld ben :) hoop voor je dat je geen suiker heb.

    Zoals beloofd mvm is net weg :) gun jou ook snel zn test!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dinpin en Blue lady vinden dit leuk.
  8. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    @paula1984 wat een mooie knaller!!!
    Begin je nu meteen met verzamelen van urine?
     
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ja mag gelijk beginnen het kratje staat er :) tot 18 februari :)
     
    Dinpin vindt dit leuk.
  10. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Goed bezig!
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  11. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Zou het dan eindelijk?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Iemand nog suggesties? Begin het een beetje op te geven.
    Het gaat nu gewoon klauwen met geld kosten omdat ik grip op een situatie probeer te krijgen die niet te grijpen valt. Ovutesten, zwangerschapstesten en een hele hoop (gratis) broekgeloer.
    Morgen heb ik hopelijk weer contact met de dokter over de uitslag van het bloed prikken. Dan zit ik op dag 85 van deze cyclus. Wat moet ik zeggen tegen hem? Heb ik recht op klagen? Het is pas ronde zes en achtste maand :(
     
  13. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    WoW Meis jij wordt ook op de proef gesteld zeg :(
    Heb geen suggesties voor je.
    Hoe was de uitslag?
     
  14. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Mijn waardes waren nu goed. Gewoon doorgaan met de medicijnen.
    En betreft het niet ongesteld worden was hij nogal kortaf. Nog een half jaar proberen en dan zou hij me doorsturen naar een gynaecoloog.
    April zijn we een jaar bezig en sta ik op de stoep. Dat snap jij natuurlijk ook wel ;)
    Ik hoop dat als mij lichaam wat langer in balans is met de schildklier medicijnen de eisprong vanzelf gaat komen. Maar gezien hoe druk en kwaad ik me er om maak ben ik bang dat ik er zelf ook niet veel goed bijdraag.
    Hoe gaat het met jou?
     
  15. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Fijn dat de waardes nu met de medicatie goed lijken te blijven.
    Maar wat naar dat ze nog steeds geen cyclus hebt. Kan je geen kuurtje krijgen om te resetten? Dat je weer “opnieuw” kan beginnen.

    Hier gaat het wel ok
    Lang moeten wachten de 2e ronde op mijn ei, maar gelukkig kwam hij alsnog. Ga er dus wel vanuit dat mijn pcos nog steeds speelt.
    Ik kijk het gewoon aan, en kan altijd nog een besluit nemen alsnog de mmm in te gaan.
    Maar voor nu hebben we dat nog niet in de planning.
     

Deel Deze Pagina