Spannend! Succes met wachten die ellendig lange dagen Hier sinds uurtje heel erg zeurderig en pijnlijk gevoel links onderin.. zal t eraan komen?
@Hello91 spannend!!! Zou willen dat ik alweer op dat wachtbankje zat. Vind een maand echt veel te lang duren...
De spanning loopt op in deze groep Hier helaas nog geen ei, mijn NOD zal waarschijnlijk wat opschuiven. Vandaag nog negatieve ovulatietest, al denk ik dat het er wel zit aan te komen. Meestal heb ik een positieve test ongeveer 4 dagen na het vruchtbaar slijm. Maandag had ik dat, dus hopelijk is de smiley er morgen dan. Wel jammer, want vanavond is mijn zoon gaan logeren, ik had dus gehoopt vanmorgen een positieve test te hebben zodat we die vanavond uitgebreid konden omzetten in 'actie'. Als de test morgen of zaterdag positief is, moet ik nog wat moeite doen om het op de juiste moment te kunnen doen met mijn man. Maar goed, moeilijk gaat ook Ik wil de ronde absoluut benutten, als het raak is, dan loop ik exact gelijk met de timing van mijn zoon 2 jaar geleden, dat zou ik wel mooi vinden Verder vandaag een vriendin die meldde dat ze zwanger is van haar 2e kindje. Blij voor haar, maar voor het eerst dacht ik ook even: 'ik wil ook!!'.
Ik vermoed een positieve ovu test te hebben gespot net op CD 17, dat zou betekenen dat mn NOD een paar dagen eerder is. Ik blijf wel even doortesten, om te zien of ie nog meer kan pieken. Wat vinden jullie er van?
Ja, net een smiley Ik hoop dat we vanavond nog wat kunnen doen, we gaan op familiebezoek en daarna zijn we meestal te moe... of wie weet forceer ik morgenochtend nog iets... Succes aan alle dames die dit weekend veel gezelligheid gaan creëren
Hoi meiden mag ik me ook aansluiten? Gister toch maar een ovutest gedaan (wilde eerste deze maand geen testen doen) omdat ik ontzettend buikpijn had, en deze was tegen verwachting gelijk positief (cd13). Vorige maand pas op cd 19 ei dus had gedacht dat ie later zou komen, maar net was de ovutest weer wit. Had gisteravond zo’n buikpijn dat ik bang was voor een blindedarmontsteking maar later zakte het weer af gelukkig. Vannacht toch maar gezellig gemaakt met ml dus hopelijk vandaag eisprong en op het wachtbankje!
***NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november Verw8, 40 jaar, 8e kindje 17 november Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 4e ronde 18 november 19 november Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde 20 november Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november 22 november Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Wachtbankje 1, ZWANGER (0), Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest
Ooh wat leuk dat er meerdere dames rondom dit weekend hun eisprong verwachten, dan kunnen we ongeveer samen testen
@paula1984 waarschijnlijk kunnen we straks samen testen, spannend! @Aag: thuis gewoon ff kort onder de douche en gaan met die banaan. Het hoeft niet perse heel uitgebreid @Verw8: jij gaat voor een 8e kind klopt dat? Heel knap hoor! Lekker hoor zo’n korte cyclus, ook jij veel plezier vanavond
Bedankt lieve meiden! Inderdaad ons 8e kindje hopelijk Zijn niet echt super serieus gericht bezig, maar nu kwam het wel zo uit dat sex en eisprong samenvielen dus we zullen zien of er iets van gaat komen
Hier mijn ovutesten van gisterochtend, gisteravond en vanochtend. Donkerder dan die van gisteravond worden de action bij mij niet, dus ga er vanuit dat die de piek was. Zeker icm de buikpijn gistermiddag/avond.
***NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november Verw8, 40 jaar, 8e kindje 17 november Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984,34 jaar, 3e kindje, 4e ronde 18 november 19 november Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde 20 november Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november 22 november Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde Wachtbankje 1, ZWANGER (0), Ongesteld, MMM, Negatieve Test, Twijfel-/Tuurtest
Wat een spannende tijden komen er weer aan allemaal zeg! Hier deze maand geen ovu testen dus weet ook gewoon niet zo veel om over te komen kletsen. Ik verwacht ergens volgende week mijn ei. Ik voel normaal niks maar misschien nu wel omdat ik een keer geen ovu testen gebruik. Van de week zwangerschap aankondiging van collega. Heb d'r natuurlijk gefeliciteerd naar is toch nooit leuk om te horen als je er zelf ook mee bezig bent. Wauw 8e kindje! Wat een bikkel! Ik vind soms 1 peuter al handen vol!