NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november (1) Verw8, 40 jaar, 8e kindje 17 november (3) Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, 4e ronde MotherOfAnAngel, 24 jaar , 1e kindje , ronde 13 (1e na 5e miskraam) 18 november (1) Myka27, 33jaar, 3e kindje, 1e ronde 19 november (3) Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde 20 november (3) Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november (0) 22 november (2) Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde TOTAAL: 13 Wachtend op eisprong (10) Wachtbankje (4), ZWANGER (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wil je op de lijst ? Druk dan op 'reageer' & haal de quotes aan het begin en einde van het bericht weg. Vul je forumnaam, leeftijd, kindje en ronde in. En vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Hello dames, Dit is het 4de groepje waar ik me aanmeld voor 1 cyclus nu. Ben er al 3 opgeschoven, mijn lichaam heeft tijd nodig na de 5e miskraam (4e in 10 maanden) Nu is mijn ovulatie test bijna positief , veel positiever word de action bij mij niet dus verwacht ik eindelijk morgen? Maar eerder maandag of dinsdag mijn eisprong!
Ziet er idd niet positief uit, maar als dit voor jou de donkerste is tot nu toe... hoop dat je dan morgen duidelijkheid hebt en eindelijk mag blijven “hangen” in een groepje.
@myka27: gezellig, hoop op veel roze in deze groep! @MotherOfAnAngel: wat verdrietig dat het al zo vaak misgegaan is. Ik hoop op een dikke plakker voor jou deze ronde! Ik ben erg tevreden over de ovu testen van zwanger en kids. Ik was eigenlijk van plan cb ovu testen te kopen om bij twijfel de smiley face te raadplegen, maar dat was dus niet meer nodig omdat ik gisteren(avond) een duidelijke positieve ovu test in handen had. Ik heb zelf geen ervaring met de action testen, maar heb wel verschillende ervaringen gelezen en sommigen hebben wel echte knallers met deze testen.
Ja ik heb bewijs dat Dit soort testen mijn positieve ovulatie testen zijn Na zulke testen springt mijn ei 2-3 dagen later. En temperatuur stijging (zwanger en kids waren goed positirf al met deze action testen met zelfde urine) action testen zijn gewoon niet zo gevoelig en ik maak nooit echt knallers van ovulatie testen Hij kan nog ietsje donkerder maar hij komt er zeker aan, denk morgen echt positief en dinsdag eisprong
Hoi mop! Zitten we hopelijk samen weer op het wachtbankje ik vermoed mijn ei iets eerder (gisteren) ipv maandag wat ik dacht. Vrijdag en zaterdag veel vruchtbaar slijm. Vandaag weer crème. Ik zet morgen 1 dpo Samen op roze zou echt weer super leuk zijn!
*** NOD-LIJST 16 t/m 21 november *** 16 november (1) Verw8, 40 jaar, 8e kindje 17 november (3) Aag, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 MotherOfAnAngel, 24 jaar , 1e kindje , ronde 13 (1e na 5e miskraam) 18 november (1) Myka27, 33jaar, 3e kindje, 1e ronde 19 november (3) Dinpin, 34 jaar, 2de kindje, 6de ronde Paz, 30 jaar, 2e kindje, 2e ronde NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 7e ronde 20 november (3) Khloe877, 31jaar, 3e kindje, Laari26, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde Mamalove2014, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde 21 november (0) 22 november (2) Aba, 24 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Blue Lady, 30 jaar, 2e kindje, 4e ronde TOTAAL: 13 Wachtend op eisprong (10) Wachtbankje (5), ZWANGER (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wil je op de lijst ? Druk dan op 'reageer' & haal de quotes aan het begin en einde van het bericht weg. Vul je forumnaam, leeftijd, kindje en ronde in. En vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen
Is het heel gek dat ik sinds afgelopen woensdag (dus al voor m'n eisprong) z'n enorm rustig gevoel heb dat het deze ronde raak gaat zijn
Hou dat gevoel lekker vast. Al moet je er niet teveel mee bezig zijn, anders is het misschien een te grote teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn. Ik zal duimen in ieder geval.
Dan heb je vast de vmk voor jezelf nu goed weg kunnen zetten. En is je hoofd nu echt klaar voor een nieuwe start.
@paula1984: wij lopen deze ronde gelijk, spannend! Ik ben deze dag beroerd begonnen. Opgestaan met hoofdpijn en misselijkheid (kan dat door ovulatie komen, want die verwacht ik uiterlijk vandaag?). Na een cracker maar gauw een paracetamol ingenomen en op de bank weer een uurtje geslapen. Voel me inmiddels weer goed, alleen enorme zoete trek. Daar gaat mijn goede voornemen, was juist bezig om op Mn voeding te letten
Misselijk is zeker een symptoom rond eisprong. Hoofdpijn ook. Heb ik elke maand ik had dit gisteren ochtend. Leuk samen gelijk op