NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Hele heftige verhalen lees ik. Vind het zo knap van jullie allemaal. Sterke vrouwen zijn jullie. Mag je trots op zijn.

Hier heb ik even niemand om mee te praten. Ik was samen zwanger met mijn vriendin. Alleen bij mij ging het mis. Ben zo blij voor haar na 3 jaar proberen! Dus zij is nu veel bezig met haar (blije) momenten. Mijn andere vriendin is op vakantie. En mijn vriend is autistisch, hij kan hier bijna niet ober praten. Hij heeft het moeilijk.
    In een vorige relatie heeft hij een tweeling verloren met 19 weken. En nu met mij in februari die bbz en nu miskraam. Hij twijfelt aan zijn zaakje...of het bij hem wel goed zit. Hij is geen prater....een echte binnenvetter.

Nu 2 weken extra werk, rijlessen en theorie examen. Daarna weer het gewone werk. Even gedachten ergens anders. Mijn ei zit er aan te komen. Zeer gevoelige binnenkant en een temp dip van 0,4.

2. Alva

Alva Niet meer actief

Rae: dat is ook heftig wat jullie al hebben doorstaan. Ik hoop dat je hier een beetje je hart kan luchten.
    Ik wist trouwens niet dat een tempdip een ei kon aankondigen. Hopelijk kan je er gebruik van maken.

Ik ga vanavond de eerste ovu test doen. Vanmorgen gezellig wakker geworden 😉 dus hoop op een vroeg ei al kan het eigenlijk niet 😊

3. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Hahaha ja bert visscher is geweldig.
    Je hebt ook een ander stukje dan loopt ie met een artisjok op tafel en dan zegtie "arti-sjok sjok sjok" hahahaha geweldig figuur.

4. Alva

Alva Niet meer actief

Hahaha ja precies. De kids vinden dat stukje ook geweldig en hebben al menig prei versleten "oh nee tis al voorbij"

5. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

"Wat zit er in de takken ist een hert, nee tis kruiden bert" whahaha geweldig heb vele dvd's van hem gezien en ik lig elke keer krom van het lachen.

6. Alva

Alva Niet meer actief

De eerste ovu test is een feit 😀
    Nu stond er in de bijsluiter dat hij wit blijft en dat hij pas richting ovulatie lichte streepjes geeft. Geloof 1 a 2 dagen voor de knaller.
    Ik lees hier op zp altijd dat ze de hele cyclus lichte streepjes hebben.
    Ze zijn van sensitest.
    Ik ga nu elke dag testen en dan zien we het wel, ben in ieder geval blij dat ik alvast begonnen ben. Toch leuk zo'n 2e streepje voor de verandering 😛

7. PeAn

PeAn Niet meer actief

Hoe het zit met die ovulatietesten en streepjes weet ik niet precies. Inmiddels is me wel duidelijk dat de streepjes even donker moeten zijn om aan te kondigen dat je eisprong gaat plaatsvinden. Succes met het opsporen van je ei.

8. PeAn

PeAn Niet meer actief

Jeetje Rae das niet niks. Ik snap dat je vriendin blij is dat ze eindelijk zwanger is en dat jij daar ook blij om bent maar er is toch lijkt me ook een beetje ruimte voor jouw zorgen?

Drukke weken voor de boeg voor je. Succes daarmee. Afleiding is soms ook erg fijn. Alvast heel veel succes voor je theorie examen!

Hier verwacht ik nog geen ei.....zoek hem ook niet, we hobbyen om de dag en hopelijk vind iets anders mijn ei :D

Zonder pil voelde ik altijd wel mijn eisprong en vorige maand denk ik hem gevoeld te hebben maar niks opgeschreven natuurlijk. Met logisch terugdenken en dan tellen zou het kunnen kloppen. Deze maand iig ff opschrijven als ik weer zo'n pijnlijk steekmomentje heb.

9. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Oke...ik moet iets bekennen. ;)
    Ik wilde deze maand overslaan met ovu testen.
    Had wel via Internet een pak besteld. Je raad het al ik kon me weer niet beheersen. Vanochtend een licht 2de streepje en net een stuk donkerder!
    Had niet verwacht dat het zo snel kan gaan na een mk.
    Sinds gisteren lage rugpijn dus ik voelde het wel aankomen.....

;)

10. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Hier een foto

11. Alva

Alva Niet meer actief

Wow Rae, ik wist niet dat het zo snel kon gaan met oplopen!

Ik leg mijn test weg om hem te laten drogen zodat ik hem straks op de kalender kan plakken.. pak ik hem net is hij helemaal beschadigd! Op het streepjes gedeelte. Allemaal vlekjes erin alsof iemand er met sleutels op heeft zitten krassen ;)
    Misschien heeft hij wel even in de zon gelegen, maar dat weet ik niet zeker.. ga hem maar gauw plakken nu :p

Pean: Moest wel weer lachen, hoop dat iets anders mijn ei vind :p

12. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Net paar dagen weg geweest en moest nu flink bijlezen. Wat wordt er lekker veel gekletst hier, gezellig. Had wel een brok in mijn keel bij sommige verhalen, echt knap hoe jullie hier mee omgaan.

Hier nog niet veel aan de hand, vanaf dinsdag was het nabloeden na mk helemaal gestopt, dus nu sinds woensdag weer aan de klus.

Haha Rae, ik had ook al bijna pakje ovu testen besteld, maar toch maar niet gedaan. Besloten om gewoon om de dag te klussen de komende weken. Die van vanavond ziet er al donker uit!
    En idd dat dat zo snel kan gaan na mk, dat geeft de burger moet!

Al meer dames met de ovu testen aan de slag?

13. Alva

Alva Niet meer actief

Oh ik lees weer te snel.. dat doe ik nou ook altijd bij Ikea handleidingen 😇
    Er zijn 2 opties; of hij blijft de hele cyclus wit, 1 dag lichte streep, 1 knaller, 1 lichte streep en weer wit..
    Of de hele cyclus lichte streep en dan langzaam oplopend tot echte knaller..
    Dus dat wordt de eerste cyclus proefdraaien om te kijken in welke categorie ik zit 😊

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Alva het geeft zeker rust. Tis nu gewoon en 'normaal' kind. Ze is zelden meer ziek. Zij is gevaccineerd tegen het rs virus anders had zij dat ook zeker gekregen. Doodsbang was ik er voor. Kan me voorstellen dat je angstig was met je kleintje. Zo'n simpel virus kan je kleintje het heel moeilijk maken.

Iemand vroeg of er nog een operatie nodig was. Nee dat is in feite niet meer nodig, maar het blijft en kwetsbaar gebied. Maar zal nu niet meer levensbedreigend zijn. Haar longen zijn goed ontwikkeld nu. Zullen nooit meer dan 90% halen, maar ben als dankbaar dat ze zonder zuurstof, sonde of ander mankement is.

En trotsemama. Vreselijk moet het zijn geweest. Jullie hadden dit zkh leven op en af. Wij waren er ook zo bang voor. Hebben wel nog een aantal opnames gehad en veel onderzoeken, maar je kind mee naar huis nemen is zalig.
    Kan me voorstellen dat je bij je zoontje zielsgelukkig was. Gewoon normaal en vooral heel gezond. Boeit me bij de volgende ook niet wat het wordt. Als het maar gezond is en het meteen mee naar huis kan.

Wat rot he rae. Fijn dat je ei wel komt. Wanneer was je mk? En je bbz ook nu echt een eileider kwijt? Hier heb ik het eigenlijk maar losgelaten na me mk. Maar als je iemand naast je hebt die gelijk me je op gaat, is dat heel moeilijk. Moet ook bekennen dat ik veel voorbij scrol op fb bij kennissen die toevallig ook nu tussen de 15 en 20 weken zitten. Ik zou nu 18 weken zijn. Aahjaa...

Vandaag genoten van de gaypride met me hubby en me wijffie.

15. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Supers!! Dat word klussen haha.

16. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Dat heb ik idd ook gezegd, als het maar gezond is en lekker mee naar huis mag.
    Tuurlijk hebben vele wel een voorkeur stiekem (ik net zo goed) maar ben met beide geslachten zielsgelukkig.
    Als je idd maar lachend met je maxicosi het ziekenhuis uit kan lopen.
    Ik hoop dat nooit weer mee te maken.

17. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    wauw, die is snel opgelopen. Alvast aan de klus.

Hier vandaag ook een ovutest die weer donkerder is. Dus ik hoop toch dat hij morgen positief is. En hopelijk ook dat hij moren meteen springt en misschien iets van 4 dagen geleden ook dat ei vind. Jullie raden het al. Tot op heden is er nog steeds niks gebeurt. Maar we houden moet dat het toch op het juiste moment nog gaat gebeuren.

Hopelijk goeie eieren de komende dagen voor iedereen!

18. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Succes! Druk aan de klus dus hihi.
    Bij mij is het niks geworden op de dag van de eisprong ivm mn hevige pijn omdat ik hem altijd heel hevig voel, maar 2 en 4 dagen daarvoor wel geklust dus hopelijk heeft dat geholpen.
    Al ben ik nu in ronde 8 wel de hoop al heel erg aan het verliezen, elke maand weer die teleurstelling bah en dan ook niet op de dag van ei kunnen klussen maar ach dat zegt niks we hebben ons best iig weer gedaan haha.

19. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Elke maand dat het langer duurt kan soms zo frustrerend zijn.
    Mijn ovutest is nog niet positief, en het vruchtbaar slijm dat ik telkens heb is ook nog niet zoveel als normaal. Dus ik denk dat we deze week nog vaker aan de klus moeten. Aan de ene kant fijn want dan hebben we misschien toch nog een kansje, aan de andere kant ook balen omdat ik dan dus toch weer een langere cyclus heb en die ene poging dat het wel lukte dus ook niets meer zal opleveren.

Nou ja, we gaan allemaal maar hard duimen!

20. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Wat voor pijn heb jij? Ik heb sinds de bbz heel erge kramp bij mijn eierstokken. Deze maand was het opeens rugpijn. Ik zet mijn tanden op elkaar en ga Door de pijn heen :) Mijn vriend is wel zachter dan maar dan is de klus toch maar geklaard zeg maar....

Vanochtend positief getest of moet het nog meer knallen bij een ovu test??

Deel Deze Pagina