NOD lijst 16 t/m 22 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door rae, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    In februari had ik een bbz, zelf dacht ik 6 weken te zijn maar bleek al 10 weken. Door foute diagnose huisarts en vk 7 dagen met hevige pijn thuis gezeten. Op de dag zelf schreeuwde ik tegen de huisarts het is een bbz!! 2 uur later lag ik op de ok met 1, 5 liter bloed in mijn buik en mijn Rechter eileider was niet meer te redden.
    Na 5 mnd was ik weer zwanger maar dit liep uit op een stille miskraam. Geen pijn, alleen licht bloedverlies. Dit was op 19 juli. En nu weer een positieve ovulatietest. Dat maakt me dan weer een beetje blij :)

Eigenlijk had ik gewoon nu 33 weken zwanger geweest... of 7 weken. Gek nu dat ik dat zo opschrijf. ..:(

2. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Die ziet er erg positief uit! Ik ga ook altijd door de pijn heen. Maar deze maand heb ik al een week elke keer steekjes en zeurende pijn en DE PIJN die komt maar niet.

Veel plezier met klussen ;)

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames!

Ik mag ook weer op de lijst.
    NOD 17 AUG
    annemie, 34 jaar, 2e kindje, 3e ronde na 3e mk

Ik zal weinig kletsen aangezien we morgen op vakanties gaan voor waarschijnlijk 2 weken maar dan vliegt de tijd in ieder geval! Xx

4. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #204 TrotseMama1990, 2 aug 2015
    Laatst bewerkt: 2 aug 2015
    @twins2009 dat is idd wel vervelend als je zo'n lange cyclus hebt en niet precies weet wanneer je eisprong nou is.
    Ik heb vaak een cyclus van 28 9f 26 dagen en mijn eisprong is vaak precies rond de 13e/14e dag.
    En anders in deze periode om de dag blijven klussen maja daar.moet je ook maar zin jn hebben haha ik zou uitgeput zijn.
    Ik hoop dat je snel 2 strepen op je ovulatietest krijgt.
    Ik duim met je mee!

@rae Mijn eisprong pijn voelt eigenlijk net zo als menstruatie pijn, hele erge pijnlijke druk onder in mn buik, alleen heb ik dan het gevoel bij mn achterwerk dat ik al een week geen grote boodschap heb gedaan, het gevoel dat je heel nodig moet maar dat het gewoon verstopt zit (wat leg ik het weer lekker simpel uit haha) maar ik kan dan echt geen houding vinden en op mn kont zitten doet zeer, en rechtop zitten doet zeer die pijn houdt 2 uren aan ongeveer en dan zakt het weer weg.
    Op dat moment hoef ik ook niet te gaan autorijden want elke hobbel is teveel.
    Afgelopen donderdag was het weer zover en was ik met mijn ouders samen aan het winkelen voor mn zoontje want die word 9 augustus 3 en toen reden we over een klinkerweggetje....auw auw auw, toen heb ik mn stiefvader ook ff wat scheldwoorden naar zn hoofd gegooid hahaha.

5. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    💝NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝

16: (4)
    Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma
    Twins, 30, 3de kindje, ronde 5
    Betula, 2de kindje, 2de ronde
    Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde

17: (6)
    Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje
    Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje
    Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje
    Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk)

18: (2)
    Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje

19: (1)
    Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde*

20: (4)
    Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje
    Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje
    LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde

21: (5)
    Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13
    EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5
    PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2
    Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2

22: (3)
    Zomer15, 2de kindje, 2de ronde
    Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9)

Datumloos: (4)
    Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8
    Water27, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde
    Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk

Buiten de lijst:

14 (1)
    TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje

Totaal: 30

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

6. Alva

Alva Niet meer actief

Rae: jeetje wat heftig! Dat had dus helemaal fout af kunnen lopen.
    Jouw ei is snel onderweg, top! Ik had gisteravond een streepje als jpuw eerste dus ik ben benieuwd hoe hij er vanavond uit ziet 😊

7. Alva

Alva Niet meer actief

Oh btw, ik denk dat dit positief is Rae. Hij lijkt mij zelfs donkerder dan de controle streep 👍

8. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik ga vanavond denk ik ook maar aan de ovu testen beginnen, vind het alleen zo onhandig dat je ze ergens in moet dippen. Ik plas liever op het stickie ... :)

9. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik heb een borrelglaasje op de wc staan... 😂

10. Alva

Alva Niet meer actief

Welkom Annemie en een fijne vakantie !!

Ja ik plas ook liever op een stokje 😛 zeker 's ochtends dan slaap ik nog half en gaat het er wel eens naast 😬
    Alleen vind ik een midstream ook nog wel eens lastig mikken 😅

11. Alva

Alva Niet meer actief

De ovu test van vandaag is maar een klein beetje donkerder dan gisteren. Zou ik nou morgen over kunnen slaan? Of loop ik dan de kans hem te missen?

12. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Zodra ik een 2de (licht) streepje heb dan blijf ik testen 1x per dag.
    Als ze donkerder worden 2x op een dag. Vanochtend en om 18 uur was ie nog dik positief. Als het weer iets lichter wordt stop ik pas ;)

13. Alva

Alva Niet meer actief

Dus nu wel elke dag met dit resultaat?

Bijgevoegde bestanden:

14. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Zooooo rae die test knalt van het scherm :D, beter dat je gelijk weer een eisprong hebt. Nu hopen dat het gelijk weer raak is.

Wij hebben besloten dat we geen testen meer gaan gebruiken en gewoon vanaf dag 8 om de dag te klussen. Of het vanavond gaat lukken weet ik niet omdat we gisteren heel de dag op Dance Valley geweest zijn, met andere woorden behoorlijk brak :).
    Afgelopen dagen wel weer de krampjes gehad die ik altijd rond mijn eisprong heb, dus goede hoop dat ook ik gelijk weer een eisprong heb

15. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ja zou ik wel doen. Bij twijfel kan je altijd een extra test doen.

@ Hummeltje
    Ik wilde deze maand ook niet met testen werken. Alleen nu kon ik de drang weer niet aan.
    Ook voor jouw hoop ik op een goede maand! ;)
    Was prachtig weer voor Dance valley!

16. Alva

Alva Niet meer actief

Dank je!

Hummeltje1; vanavond lekker vroeg naar bed dus 😜

Ik ben verbrand op het strand vandaag. Mijn bovenbenen lekker tegen de lies aan.. eigen schuld, ik ren de hele dag met factor 50 om de kinderen heen.. maar mijzelf insmeren is blijkbaar teveel 😕

17. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Hallo allen,

wat word er veel gebabbeld.
    en wat hebben sommige meiden nare dingen meegemaakt.
    Hopelijk komt er snel mooi nieuws.

hier beetje down dag. Druk op werk. Dit weekend niet geklust en heb gekke cyclus denk ik. Word er vooral onzeker van. Ben bekend met lange cyclus.
    Had na stoppen van anticonceptie na ruim 2.5 maand een menstruatie. Toen na 2 weken een week bruin, toen na 2 weken 1.5 dag iets rood en toen na 2 weken weer iets wat leek op menstruatie. En nu na 2 weken had ik afgelopen vrijdag roze slijm. En vanochtend 1x heel duidelijk bloedverlies gehad wat direct stopte en nu heel licht zwart geeft.
    Ik wacht het af. Gebruik geen ovulatie testen maar denk dat toch die keren met iets bloed mijn ei is of dat t morgen doorzet. En opzich telt het voor mij pas als ronde twee. Dus heb absoluut niets te klagen.
    Wie weet herkennen mensen dit.
    ik wens jullie fijne dagen

18. Alva

Alva Niet meer actief

Het lijkt inderdaad samen te vallen met een eisprong, zomer15.
    Ik heb een aantal jaar terug ook zo'n rare cyclus gehad na stoppen met de pil. Was 3 weken ongesteld 😕
    Wanneer ben je gestopt met de pil? Want het kan wel even duren helaas voordat je cyclus normaal is.

19. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    In maart.
    Denk dat volgende ronde word, want donderdag middag was laatste keer klussen. Dus een kleine kans

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    @Zomer: wat vervelend dat je cyclus nog zo in de war is. Duurde bij mij destijds ook enkele maanden voor het normaal werd. Hoop voor jou dat er ook snel wat regelmaat in komt.

Hier nog geen tekenen van eisprong, gaat normaal gepaard met 1-2 dagen veel slijm. Wel nog steeds om de dag klussen, blijft ik de komende 2 weken nog maar even volhouden. ML vindt het iig niet erg;)

Deel Deze Pagina