@alva ik zou wel even doortesten voor de zekerheid als ik jou was. Kan me haast niet voorstellen dat je hem gemist hebt met deze testen zoals ze op de foto zijn.
Goeiedag meiden wat hebben jullie veel pagina's volgeschreven! Heb vluchtig er even doorheen gelezen. Wat betreft werk, ik werk 3 dagen in de week (24 uur) en zoonlief wordt dan opgevangen door opa&oma, mijn zusje en een gastouder. Bevalt prima, vind mijn werk leuk en zie er niets in om volledig thuis te zijn. Financieel zou ik niet hoeven te werken, ml heeft een goedlopend eigen bedrijf, maar ik vind het een fijn gevoel om ook wat centen in te brengen. Verjaardag: onze verjaardagen vieren we niet zo groots, gewoon met familie en vrienden maar de 1ste verjaardag van onze zoon hebben we groots gevierd. Eisprong: volgens mij komt m'n ei eraan, hele dag al buikpijn dus kijken of ik ml op tijd voor de tv (met voetbal) vandaan krijg om nog ff te klussen. Zondagmiddag voor het laatst geweest dus vandaag zou nog ff mooi zijn.
Ja daar zit wel wat in idd. Maar net zoals izie zegt, ik zou het ook nog ff volhouden met testen, wie weet heb je een langere cyclus en komt hij er nog aan. Hoelang ben je nu aan het testen dan?
Nee he? Dat dacht ik dus ook.. aan de andere kant was mijn laatste cyclus 23 dagen, stel dat eisprong nu op dag 7 is, en een lf van 16 dagen erbij is weer 23 dagen. Zal ik morgenochtend eens testen, met de 2e urine? Of neem ik dan mijzelf in de maling?
Tsja mannen en hun voetbal *zucht* Die van mij kijkt gelukkig geen voetbal maar die kijkt weer naar darten (ik geloof dat dat maar een korte periode is) ik heb er de ballen verstand niet van maar ik heb het hem al heel niet meer zien kijken iig hahaha. Ach ff wat kaarsjes aan, een leuk setje ... dan moet hij toch wel bij zijn voetbal verslaving vandaan komen????? hahaha
Ik zou het gewoon nog ff proberen aangezien je nog geen duidelijke positieve test hebt gehad. IK DUIM VOOR JE!!!
Dit is pas de 4e test. Begonnen op dag 6, nu dag 9. De mijne is vissen, word wat ongemakkelijk om dan in mijn spannende setje met een kaarsje de slootjes af te struinen
Ik had trouwens (nu we het ff over jou verhaal hebben) deze maand verkeerd gerekend, ik ging uit van een cyclus van 26 dagen aangezien ik de afgelopen 2 maanden ook een cylcus had van 26 dagen. Al 3 dagen lang negatieve testen gehad en ik snapte er helemaal niks van. Maar blijkbaar moet ik gewoon uitgaan van een cyclus van 28 dagen want dat klopte, mn eisprong was precies op dag 14! De dagen dat ik dus kon testen met ovulatietesten (als ik weer uitging van een cyclus van 28 dagen) had ik weer gewoon oplopende ovulatietesten. Ik begon namelijk al bang te worden dat er iets mis was, maar blijkbaar wa sik te vroeg begonnen met testen. Misschien is dat bij jou ook het probleem?? En ja met vissen is het niet echt romantisch om in een setje voor hem te gaan staan terwijl hij zit te hengelen hahahah ik zie het al helemaal voor me, die van mij houd namelijk ook heel erg van vissen.
Ja ik ben ook erg vroeg begonnen, juist om te zorgen dat ik hem niet zou missen, met die rare korte cyclus ineens.. Maar ik ga het wel even afwachten en doortesten. Hoop dat hij pas maandag springt, dan hebben we een heel weekend om wat voorbereidingen te treffen 😄
Nog ff goed doorklussen dus Ik denk dat hij gewoon wat later is omdat je zo vroeg bent begonnen met testen. Meestal vind hij plaats (en dan bedoel ik GEMIDDELD) rond dag 13/14. Dat is natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde maar dat is het gemiddelde. Bij mij was hij deze maand precies op dag 14, vorige maand op 13. Ik ben zo benieuwd of je binnen nu en een paar dagen toch nog die positieve @!#$% test in je handen hebt!! hahaha. Ze geven je meer stress dan voldoening haha.
Normaal had ik stipt dag 14 mijn ei inderdaad.. en ik heb even teruggekeken.. dat was eind april nog. Morgen ga ik naar de internist voor controle. Gelijk eens vragen of het iets met elkaar te maken heeft. En zo ja, of ik dan andere medicijnen mag.
💝NOD lijst 16 - 22 augustus 2015 💝 16: (6) Emra, 32, 1e kindje, 3e ronde na ma Twins, 30, 3de kindje, ronde 5 Betula, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje Rae, 31 jaar, 4de kindje, ronde 8 17: (6) Marianne84, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 19, 1ste kindje Bimmeltje, 36 jaar, 2de ronde, 2de kindje Smurffin, 27jaar, ronde 7, 2e kindje Linnepin86, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Annemie, 34 jaar, 2de kindje, 3de ronde ( na 3de mk) 18: (2) Kassie, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 36, 1e kindje 19: (1) Firstgirl, 23 jaar, 1ste kindje, 2de ronde* 20: (5) Emmalou, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Cosy, 29 jaar, ronde zoveel , 1e kindje Jackelien 33 jaar 5e ronde 3e kindje LovelyLott, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde 21: (5) Hummetlje 1, 32 jaar 2de kind, ronde 13 EstelleA, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde Izie, 28 jaar, 1e kindje , ronde 5 PeAn, 32 jaar, 5e kindje, ronde 2 Alva, 30 jaar, 4e kindje, ronde 2 22: (3) Zomer15, 2de kindje, 2de ronde Presa, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, ronde 12 (mk ronde 9) Datumloos: (4) Water27, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Goldsword, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Inky85, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 na mk Dream83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: 14 (1) TrotseMama1990, 25 jaar, 8e ronde, 3e kindje Totaal: 33 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Ik plof neer op de wachtbank. Wij hebben ons best hier weer gedaan. Heb mijzelf ook meteen op de goede NOD gezet.
Leuk te lezen hoe iedereen alles anders reilt en zeilt. Al lekker wat eitjes in aantocht. Ik geloof de mijne ook vrij snel is dit keer. Heb echt al dat gezeur in mijn rug en buik en heb al doorzichtig slakkenslijm. Is wel heel vreemd, want zo vroeg heb ik nooit een ei...Ik ben pas net thuis van werk en ml slaapt al.....
Ik doe met je mee! Mijn hemel wat een buikpijn vannacht. Hele dag al zeurende buik gehad, dus m'n ei heeft z'n plaats verlaten geloof ik. Voetbal was op tijd afgelopen 😁 dus manlief lag al in z'n nakie in bed toen ik ernaast kwam liggen. We wachten geduldig af. Zondag en gisteravond geklust dus we hebben ons best gedaan. Wij gaan vrijdag nog even een week op vakantie, dus dan hoef ik er gelukkig niet de hele tijd aan te denken. Nu nog ff een laatste dagje werken en dan lekker 1,5 wk vrij!
ik plof er gezellig bij. Ik weet alleen nog niet zeker of mijn ei gesprongen is want ik blijf zeurende, beurse pijn houden onderin mijn buik en rug. Ik hoop echt dat hij snel springt want gisteravond is het dus niet meer gelukt. We hebben een poging gewaagd maar helaas. Het is nu dus hopen dat de poging van zondagochtend z'n werk doet. Besef wel goed dat het maar weer een kleine kans is want ik zit nu al bijna op 3 dagen erna. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik ben al lang blij dat het de zondag gelukt is Ik ga ook proberen zo veel mogelijk afleiding te zoeken want anders denk ik er constant aan. Mijn man moet nog 1,5 week werken en dan heeft hij ook vakantie, dus de echte afleiding komt pas dan.